• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha wow ik zie hier Belgen met een klein ego?
    Ik denk niet dat het gaat werken, ik denk dat je dan een soort apartheid krijgt maar dan in minder extreme vormen en tussen de Belgen en Nederlanders.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mwa weet niet, Maar dan moeten we ook goed Frans leren.

    Eerlijk gezegd is dat helemaal niet realistisch. We verschillen gewoon te veel. Wij hebben een ander accent -de een verstaat de ander niet altijd en omgekeerd, er is een reden waarom Nederlandse programma's worden ondertitelt, we denken anders over bepaalde onderwerpen, Nederlanders zijn vergeleken met Belgen veel te rechtuit want hen in onze ogen soms wel arrogant doet lijken -sorry-, we hebben een andere geschiedenis, en het is zelfs vroeger niet gelukt.
    Per slot van rekening, waarom zouden we deel willen maken van een ander als we ons eigen land niet kunnen recht houden? Als er vlamingen zijn die het land willen splitsen, oké dan ook al ben ik er niet mee akkoord, maar als ze dan nog eens bij een heel ander land willen gaan dan zijn zij toch serieus mis, want dat gaat tot dezelfde situatie leiden. Uiteindelijk zien de Vlamingen of de Nederlanders het niet zitten, er wordt geprotesteerd, ...
    Daarbij, Vlaanderen heeft een veel te goed sociaal systeem om bij Nederland te gaan. Dat zou namelijk betekenen dat als we de Nederlandse waarden moeten overnemen wij enorm veel voor school en treinen enzo kunnen betalen tegenover nu. En zo niet, zal ineens iedereen in Vlaanderen willen wonen. Geen goed idee dus lijkt me.

    Daarbij Nederland mag dan wel Den Haag hebben, maar Brussel is toch te mooi om zo maar weg te smijten. Niet iedereen kan zeggen dat zij de hoofdstad van Europa zijn. Plus dan is het geen Belgische eerste minister niet meer.
    En dan komt er ook nog eens de naam. Eerlijk gezegd zou ik het niet oké vinden als ik ineens in Nederland woon.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 15:51 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Outlaw schreef:
    Hahaha wow ik zie hier Belgen met een klein ego?
    .

    En dan vinden ze Nederlanders arrogant. :X


    Oneens.
    Dan gaan jullie ook problemen krijgen met jullie regering & dat willen we jullie niet aandoen x)


    How y'all doin'?

    Bailaremos schreef:

    Oneens.
    Dan gaan jullie ook problemen krijgen met jullie regering & dat willen we jullie niet aandoen x)

    Volgens mij hadden ze al problemen met de regering ; ).
    Ontopic, volgens mij gaat dat nooit lukken. Daar komt oorlog van. (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    JNavas schreef:
    NEE
    want in belgië heb je ook van die mensen in het zuiden die alleen maar frans spreken.
    En ik kan geen frans xD


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    NO WAY!
    Ik wil echt geen Frans leren. Heb het al moeilijk met Duits Bah! :8


    The happiest girl

    Ik vind het goed als Vlaanderen en Nederland een land worden, maar wallonië niet


    Being happy is a choice ~

    Sabcandy schreef:
    NO WAY!
    Ik wil echt geen Frans leren. Heb het al moeilijk met Duits Bah! :8

    Ik woon in België en kan amper Frans dus (:
    Maar ik zou het wel leuk vinden moesten ze één land worden.


    Keep on smiling

    juah, dan moet ik niet steeds geld betalen als ik wil sms'n en als ik wil afspreken dan is het like gewoon in het zelfde land :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    chatoyant schreef:
    juah, dan moet ik niet steeds geld betalen als ik wil sms'n en als ik wil afspreken dan is het like gewoon in het zelfde land :Y)

    your argument is valid!


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    de meeste in nederland krijgen geen frans op school en ik wel en ik woon gewoon in nederland

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 14:11 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Nee bedankt,ik heb geen zin in oorlog!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nah...


    Be yourself, Everybody else is already taken