• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Trouwens, dat gaat nooit goed komen. Er zijn zat Belgen die Nederlanders niet mogen en andersom. Als ze echt rellen willen, moeten ze vooral België & Nederland één land laten worden.

    Vind ik niet.

    Nee, we verschillen te veel van elkaar..

    ik ben het niet mee eens ik heb hele goede vrienden die nederlanders haten en dat slaat nergens op ik ben zelf ook nederlands en ik woon in belgie

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 21:08 ]

    Ik zou het zelf niet erg vinden, moest België en Nederland 1 land worden. Ik kan heel goed opschieten met Nederlanders, maar dit is niet bij iedereen zo.


    Take me to wonderland

    De Vlamingen kunnen best bij Nederland, dat zou echt wel kunnen. Maar de Walen horen dan bij Frankrijk.


    *~* Proud Luxury *~*

    Mij lijkt het wel gezellig:) maar dan wel alleen Vlaanderen, met Frans heb ik niet zo veel;)


    How about a shave...

    er zijn hier mensen dat je dan ook frans moe tleren, maar dat moet je zoiezo al op de middelbare? dus :)
    maar mij maakt het niet veel uit, liever niet maar als het niet hoeft dan ook niet hea ;D

    Oneens :Y)


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Van mij mag het, alleen gaat het heel lang duren voordat dat goed is afgerond :)


    SLOAN.

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT!!!!!!!!!


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Nee haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens. Of de hele wereld als één land, of gewoon ons eigen. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    GaGa schreef:
    er zijn hier mensen dat je dan ook frans moe tleren, maar dat moet je zoiezo al op de middelbare? dus :)
    maar mij maakt het niet veel uit, liever niet maar als het niet hoeft dan ook niet hea ;D


    Nee hoor, ik kreeg dat niet op school. Ook geen Duits.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee


    None but ourselves can free our minds.