• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik had een periode dat ik onvoldoende na onvoldoende binnenkreeg, en dat telkens weer dat put je mentaal uit, ookal deed ik zo hard mijn best. Ja, toen was ik aan het janken ja. Nu gaat het weer stukken beter.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haat aan die L,
    en ik vind het eigenlijk nogal onzin om te gaan huilen om een cijfer,
    het is maar één cijfer,
    als je goed je best doet, tijdens de volgende toets,
    kan je dat weer ophalen (:
    Maargoed,
    eigenlijk kan ik niets zeggen,
    want mijn laagste cijfer wat ik ooit gehaald heb is 'n 5..


    wth.

    Ik krijg geen cijfers meer haha. Maar ik zou er niet om huilen maar gewoon heel erg balen.


    -

    alleen bij de eerste onvoldoende had ik dat -in de eerste-
    nu heb ik dat niet meer x'D

    Ik huil niet ofzow... Maar leuk is anders.

    Ik ben dan de hele dag dan wel niet vrolijk.. Maar ik huil niet :O

    xx

    ReinaNewMoon schreef:
    (...)

    Dat eerste is begrijpelijk, het is echt balen als je blijft zitten.. (ik ben dus blijven zitten:P)..
    Maar ze had niet geleerd voor de toets zei ze, dus ik vind dat haar cijfer dan meevalt.. En ja, als je ouders er boos over worden is het wel balen, maar het is maar 1 onvoldoende, normaal haalt ze altijd boven de 7. Ik wou dat mijn cijfers altijd boven de 7 waren..


    Dan is het ook zeer normaal, als je altijd goede punten haalt en dan plots een redelijk slecht punt dan komt het hard aan. Ik had ooit ook een jongen bij me in de klas en hij had voor dictee's steeds een 10 en hij begon te huilen toen hij een foutje had want we moesten dat altijd verbeteren en hij wist niet hoe dat moest.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nee, haha.
    Ik huil nooit daarom.
    Soms vind ik het wel grappig want bijvoorbeeld bij natuurkunde had ik een 3.3 en die jongen die naast me zat lachte me uit. en hij had een 2.8 dus toen lachte ik hem uit.(krul)(krul)

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 18:09 ]


    Smiling but close to tears.

    Eigenlijk niet, dit jaar heb ik 1x gehuild omdat ik heel hard had geleerd op mijn verjaardag en toch een 4 had gehaald. Maar mijn cijfers zijn sowieso niet zo goed, dus ik ben het wel gewend. Maar mijn hele verjaardag was dus verpest doordat ik de hele dag voor die toets had geleerd en dat voelt toch echt wel kut.


    hoi, jij bent leuk.

    1 keer
    omdat ik een 1,1 terug kreeg
    en ik daar zo van baalde want ik had er zoveel tijd en moeite in gestoken en ja er werden toen 25 dingen gevraagd en 10 dingen fout was meteen 1,1
    en toen was dat wel even een druppel die de tranen liet lopen(A)


    Why don't you break my heart

    Ik huil sowieso niet snel, zeker niet om een cijfer. Maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die wat makkelijker huilen en er bijvoorbeeld heel hard voor werken echt heel vervelend is en dat ze daar dan misschien wel van moeten huilen.


    I clicked my heels and wished for you.

    ow ik moest een keer huilen omdat ik een 1!!had voor topografie ofzo iets da was echt nie leuk! echt niet

    Hangt er wel een beetje vanaf. Ik ben bijv. heel slecht in natuurkunde, dus als ik daar een onvoldoende voor heb lach ik me kapot. Maar voor Engels, Duits enzo dan kan ik echt wel balen. Maar huilen doe ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ikzelf doe het niet; en verder heb ik geen mening.

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 14:33 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Vroeger wel, en dat heeft een reden. Tegenwoordig nu die periode is afgesloten niet meer. Ik kan er wel echt van balen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waarom is het dom als je een slecht cijfer haalt, man... Het bepaald toch je toekomst?
    Ik heb laatst nog gehuild omdat ik op het randje zit van de HAVO en ik bang ben dat ik het niet haal.
    Ben ik nu ook 'onzin'? Het is maar dat ik zowat nooit huil, maar dit onderwerp ligt me nogal gevoelig. En ik kan ook 1 lesuur chagerijnig zijn door een cijfer.


    I live for the applause, you will die for it.