• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    waarom zou je huilen voor 1 slecht cijfer?

    ik lach mezelf uit als ik een slecht cijfer haalxD

    I know, I'm weird...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik huil niet voor een toets als het een keer is slecht gaat dan is dat zo en daarna kun je je punten altijd nog wel ophalen hoor ;s
    behalve dan als het mijn eindcijfer is natuurlijk (:


    There's nothing like us.

    het is geen onzin nee, ik haalde begin van het jaar ook hele slechte punten en dat voelt klote ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Een keer gedaan. In de eerste en het was Aardrijkskunde maar nu doe ik dat echt niet meer... Ik haal het toch wel weer op en Aardrijkskunde laat ik vallen (;


    Fat chance.

    Ik haal best wel goede cijfers dus bij mijn eerste zware onvoldoende moest ik wel huilen. Achteraf vond ik het best stom maar ik kon me toen echt niet inhouden.

    Sowieso moet je dat gewoon niet doen in de klas.
    Maar als je bvb niet overgaat door een bepaald cijfer, en het scheelt een tiende of zo, nou, dan zou ik thuis ook wel een potje janken.

    Maar in de klas.. nee.


    ars moriendi

    TheRipper schreef:
    waarom zou je huilen voor 1 slecht cijfer?

    ik lach mezelf uit als ik een slecht cijfer haalxD

    I know, I'm weird...

    LOL ik ook :')


    ars moriendi

    Rooftops schreef:
    Als het een slecht cijfer is op mijn rapport op het einde van het jaar zodat ik mijn jaar moet overdoen; ja.
    Als het gewoon van een test is; nee.

    Het is geen onzin, voor sommige is dat gewoon heel erg. Bv: als je ouders daarom telkens weer boos worden ofzoiets.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ja, ik jank om wiskunde. Ik doe al 4,5 jaar tering hard m'n best en ik sta nu na veel moeite een 4.4. Jup, dan moet ik wel even een paar traantjes wegslikken als ik een black-out krijg op m'n toets D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb nog gehuild voor een sb, gewoon uit frustratie omdat ik zo'n kluns ben en alles verkeerd had ingevuld (bij vraag a had ik de antwoorden van b gegeven en omgekeerd) ... maar ik kan mezelf wel snel over een slecht cijfer zetten. Er komen zeker nog sb's waar je het kunt ophalen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij alles lager dan een 4 begin ik te huilen, ook in de klas. En geloof me; dat is best vaak. Terwijl ik echt zó hard mijn best doe voor alles.


    It's time to be happy again.

    Ik schrok een keer zo erg dat ik een 9 of zo haalde dat ik bijna moest huilen, haha :'DD had daarvoor bijna alleen nog maar onvoldoendes gehaald voor dat vak :'DD

    Maar ergens kan ik het me wel voorstellen hoor... Dat je zo teleurgesteld in jezelf bent dat je ervan moet huilen... Maar dan lijkt het mij dat je dan maximaal een 4.5 moet hebben of zo :'D want een 5(+) is nog makkelijk op te halen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb iemand in de klas die al gaat huilen als ze een 8,3 heeft gehaald voor een so 0.o Die haalt nml alleen maar 9ens en 10en, Echt niet normaal. Ik zelf huil niet zo snel om een cijfer. Tenzij ik een hele lage onvoldoende heb terwijl ik echt dag en nacht heb geleerd. Wat bij frans was -.-' Maar ik huilde niet, was wel teleurgesteld

    Ik heb twee keer gehuild om een cijfer, eentje vorig jaar, toen had ik een 1, en me pa werd zoooo pissig, huisarrest en alles, zeer kut.
    En dit jaar zelfde verhaal, alleen dit keer hield ik die onvoldoende maar voor me, anders had ik nogal een probleem.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, ik ben er vrij luchtig over.
    Ik denk wel balen, en kud enzo.
    Maar dan ga ik gwn verder met wat ik meestal doe, ;D
    Er is ook een meisje uit mijn klas, die soms moet huilen daarom, of ze is precies op de dag ziek als er een s.o of pw is. Of ze probeert zich eronder uit te praten >:[
    en dat lukt haar ook vaak, o.O, en dan maakt zij gwn het pw, een paar dagen week/ etc. later.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 23:23 ]