• Vandaag kregen we ons scheikunde cijfer terug van de herkansing. We hadden duidelijk met de leraar afgesproken dat de herkansing telde, en dus niet het hoogste cijfer. Iedereen had een hoger cijfer dan de eerste keer gehaald, behalve een meisje, L, en ik. Ik ben van een 3,4 naar een 2,4 gegaan, en L is van een 5,7 naar een 5,4 gegaan. En ze had echt de tranen in haar ogen staan, en ze was er echt niet mee eens dat het cijfer van de herkansing mee telt, terwijl dat dus de afspraak was. De hele dag was ze chagrijnig om dat cijfer, terwijl ze uiteindelijk gewoon een voldoende had! (iedereen kreeg 0,5 er boven op).. En dan had ze ook nog het lef om tegen mij te zeggen dat het niet goed gaat met mij op school, ik haal een keer een 2,4 op scheikunde en een 1,7 op wiskunde, dan hoeft het niet direct slecht te gaan. Maar ik huil tenminste niet om een slecht cijfer...

    Maar.. Mijn vraag is dus: Huilen jullie ook als je een slecht cijfer haalt, of vinden jullie het onzin?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haleluja, ik heb geen cijfers meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    -geen zin om alles te lezen wat de rest zei-

    Maar ik heb paar keer echt de tranen in me ogen gekregen.
    Of omdat ik gwn niet kon leren [vanwege ziekzijn] en ik et niej mocht herkansen
    of omdat ik gwn fcking hard geleerd heb
    of omdat ik gwn zow goed gevoel over had =O
    Mja ik ben gwn gevoelig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neehh..
    Ik huil niet meer om onvoldoendes, zoals bijv. in de eerste.
    Maar ik word er wel depri van, en ja het is idd een beetje dom om er zo'n drama van te maken.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    vorig jaar, kon ik echt huilen om een onvoldoende. maar ik denk altijd maar zo; je word overal harder van. (:


    Smile and live.

    Als ik moet huilen bij elk slecht cijfer, dan heb ik de hele grote oceaan al een keer vol gejankt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet het niet, ik haal nooit echt slechte cijfers; like vijfen enzo... Ik denk dat ik vooral de eerste keer heel hard zou balen.

    En mijn broertje is op school allemaal stoer stoer, maar als ie thuiskomt met een onvoldoende en hij verteld dat staan de tranen in zn ogen :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik had pas bij Duits gehaald omdat ik een 1 had gehaald.
    En ik moest maandag bijna bij scheikunde huilen omdat ik ook een slecht cijfer had, waardoor ik nu onvoldoende sta wss.

    Maar ik sta er zo slecht voor momenteel, dat al die slechte cijfers het niet beter maken en ja het is mijn eigen fout maar..
    Maarja. Ik kan er slecht tegen =)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Poseidon schreef:
    Nee, niet echt. Ik kan er wel hard van balen.


    Opgeven is geen optie.

    Username schreef:
    Nee niet meer, ik ben het inmiddels wel gewend die onvoldoendes :Y)
    Alleen sommigen in mijn klas wel, en die reageren daar ook zo op. Ik kan mij dar ook erg om irriteren. Maar als die mensen gaan huilen, betekend dat alleen dat ze wat gevoeliger zijn. Denk ik (:
    Soms kan ik me daar ook aan ergeren hoor :'D
    'xo


    We accept the love we think we deserve.

    ik huil niet, maar ik baal wel heel erg.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Courtesan schreef:
    Ik huil soms ook om een slecht cijfer. Als ik écht heel hard er aan heb gewerkt en het gaat dan heel slecht, dan moet ik er ook om huilen. Ik vind het dus écht geen onzin. Als je ergens 5 uur aan hebt besteed dan is het logisch dat je overstuur bent als je dan een onvoldoende haalt.

    Ja, ik heb dat twee keer gedaan. Een keer in de eerste/tweede en een keer in 4/5 havo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Huilen niet echt, maar ik voel me er dan wel heel erg rot over.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een keer moets ik eens slikken maar dat kwam omdat ik een hele maand ziek was en ik kreeg een toest maar ik wist het meeste niet omdat ik die stof niet had geleerd toetst kreeg en daarop buizde en geen herkansing krijgde ik vond het gewoon oneerlijk ik ben toen naar de leerlingen begeleider gegaan en uitendelijk kreeg ik een herkansing.

    Maar dat van haar is er over


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb het vandaag gedaan -.-


    <3