• Haha, nou ja. Ik zit met een soort probleempje.
    Mijn heupen zijn best wel breed, inclusief vetlaagje :x
    Maar, het is bijna zomer en dan draag ik graag spannende topjes, maar dat is nogal stom met mijn brede heupen.
    En toen vroeg ik me af of iemand op Q soms een oefening ofzo weet om smallere heupen te krijgen, want op internet vind ik bijna niets...
    En oja, het is niet dat ik niet sport dat ik brede heupen heb. Want ik fiets elke schooldag een uur, ik ga de woensdag lopen, ik doe de woensdag en vrijdag volleybal, ik heb elke donderdag twee uur sport op school én ik doe elke dag 100 set-ups :x
    Dus, iemand tips alsjeblief? :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dansen :')

    Amante schreef:
    (...)
    Nou ja, laten we maar zeggen dat ik die heb :'D

    Wel, van mij is dat verminderd door niet meer te snoepen, gezonde tussendoortjes te eten, alleen maar water te drinken en gewone porties anders te eten. Ik heb resultaat ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    maar je kan de heupen zelf niet, dus de botten, niet smaller maken,
    dus voor een groot deel kan je er gewoon niks aan doen :3

    Duo schreef:
    maar je kan de heupen zelf niet, dus de botten, niet smaller maken,
    dus voor een groot deel kan je er gewoon niks aan doen :3

    Tja, maar ik heb wel een vetlaagje erop, en dat wil ik weeeeeeg! D:


    Never run out of reasons to smile...

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wel, van mij is dat verminderd door niet meer te snoepen, gezonde tussendoortjes te eten, alleen maar water te drinken en gewone porties anders te eten. Ik heb resultaat ja.

    Okay! Vanaf nu geen chocola en ander snoep meer! D:


    Never run out of reasons to smile...

    Duo schreef:
    maar je kan de heupen zelf niet, dus de botten, niet smaller maken,
    dus voor een groot deel kan je er gewoon niks aan doen :3

    Amante schreef:
    (...)
    Okay! Vanaf nu geen chocola en ander snoep meer! D:

    En geen frisdrank! Maja, af en toe mag wel es. Ik ben wel 3 kilo of zo afgevallen vooraleer ik echt resultaat zag. Dus misschien toch nog eens kijken voor een andere oplossing?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heupen zijn botten, je bent zo gebouwd.
    Ik heb dat probleem ook: behoorlijk brede heupen en heel smalle schouders, waardoor ze nog breder lijken. Maar geloof me, je kunt er niks aan doen. Er bestaan volgens mij ook geen oefeningen voor dat vetlaagje waar jij het over hebt, want daar zitten geen spieren en je kunt vet niet bepaald trainen.
    Maar wees blij met wie je bent! Als je dat uitstraalt valt het nauwelijks nog op en zal niemand je erop afrekenen, als ze dat überhaupt al deden.
    En blijf gewoon die topjes dragen, dat kan best ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En geen frisdrank! Maja, af en toe mag wel es. Ik ben wel 3 kilo of zo afgevallen vooraleer ik echt resultaat zag. Dus misschien toch nog eens kijken voor een andere oplossing?

    Tja, het is niet dat het afsteekt ofzo, want voor de rest ben ik niet echt dik, maar ik erger me gewoon aan die brede heupen :x


    Never run out of reasons to smile...

    Amante schreef:
    (...)
    Tja, het is niet dat het afsteekt ofzo, want voor de rest ben ik niet echt dik, maar ik erger me gewoon aan die brede heupen :x

    Je zal sowieso aan je benen vermageren denk ik, van mij is dat toch zo. En mijn buik blijft maar --' Misschien zijdelingse set ups? En anders es op internet kijken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Andalasia schreef:
    Ik zou juist bredere heupen willen! ;_;

    ik zou zeggen wees trots op brede heupen
    er zijn niet zo veel mensen die dat hebben:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    Zulke tips kan ik ook wel gebruiken..

    Volgensmij ligt dat gewoon aan je bouw. Want ik ben best dun/mager en je ziet gewoon mijn botten er doorheen steken.

    Mannequin schreef:
    Volgensmij ligt dat gewoon aan je bouw. Want ik ben best dun/mager en je ziet gewoon mijn botten er doorheen steken.

    idd bij mij ook:X


    *insert philosophical cringe expression here*