• Haha, nou ja. Ik zit met een soort probleempje.
    Mijn heupen zijn best wel breed, inclusief vetlaagje :x
    Maar, het is bijna zomer en dan draag ik graag spannende topjes, maar dat is nogal stom met mijn brede heupen.
    En toen vroeg ik me af of iemand op Q soms een oefening ofzo weet om smallere heupen te krijgen, want op internet vind ik bijna niets...
    En oja, het is niet dat ik niet sport dat ik brede heupen heb. Want ik fiets elke schooldag een uur, ik ga de woensdag lopen, ik doe de woensdag en vrijdag volleybal, ik heb elke donderdag twee uur sport op school én ik doe elke dag 100 set-ups :x
    Dus, iemand tips alsjeblief? :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Poseidon schreef:
    Zulke tips kan ik ook wel gebruiken..


    When you can live forever, what do you live for?

    Je heupen kan je niet smaller maken. Dat komt omdat wij vrouwen zijn, en oze heupen alleen maar in de breete groeien, tot onze 20ste. Maar als je er een beetje vet aan hebt zitten, kan je dat wel verhelpen. Door gezond te eten. Veel te hard lopen, fietsen, traplopen, fitnissen (vooral met ze bil en been spieren) Je moet dan wel bereid zijn om over een beetje af te vallen. Ik had hier ook last van, maar het heeft wel heel erg geholpen. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan je heupe niet dunner maken,je heup is een bod,die krijg je niet dunner,zonder hem te breken dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    lieve schatjes, iedereen heeft wel brede heupen !
    Nouja sommige niet,maar dat is gewoon een vrouwen ding ;)
    En jongens vinden dat juist niet erg die Love handles, kunnen ze je lekker aan vast houden (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb ook best brede heupen, maar je kan er niet meteen iets aan veranderen, (:

    heupen smaller maken kan niet, maar vet wegsporten natuurlijk wel x)
    ik ben een paar weken lang elke dag naar de fitness gegaan en toen was het weg... en nu wil ik nooit meer één voet in die fitness zetten! ;D


    Fooled ya!

    Ik heb best brede heupen. Maar ben er wel tevreden mee :'DD


    The way we live, is the way we die

    Ik denk dat je bouw je ook niet echt meehelpt. Maar misschien moet je wat minder tussendoortjes eten.
    Wat ook helpt is dat je je bovenbenen traint. daardoor gaan je heupen vaak ook mee groeien.
    Verder wil ik je heel veel succes wensen!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room