• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik hebhet idee da ik vannacht dus nie ga slapen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kom misschien om 12 uur in de nacht om deze verhalen te lezen


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Strobelight schreef:
    Trouwens, -niet dat dit iets met geesten te maken heeft- worden jullie ook niet bang als jullie 's nachts, wanneer het donker is, de trap op moeten ? Bij ons draait die trap zo'n beetje, en ik denk altijd dat iets of iemand me bij m'n voeten gaat pakken ofzo... Daarom ren ik altijd de trap op, haha. :x


    Ik ben doodsbang altijd ö ik kijk altijd achter me, en dan weer snel voor me, en loop zo snel mogelijk de trap op. De trap af vind ik trouwens enger x:


    Destroy what destroys you.

    ik heb zo'n hele rare foto als je dan achter me broer en achter me moeder inzoomt zie je 2 mensen echt raar, het zijn geen echte mensen en ook geen schaduwen heel raar.....

    HATEMEx schreef:
    Ik heb zelf nog niks over geesten meegemaakt..
    Maar ik heb een vriendin en die heeft iets heel naars meegemaakt:

    Haar nichtje ofzo had "zogenaamd" een geest opgeroepen en een week daarna werd ze dood aan gevonden '-_- , ja heel ongeloofwaardig maar ze had helemaal niets, ook niks aan der hart ofzo, echt weird, ik geloof het eigenlijk maar half maar meestal zijn me vriendinnen wel eerlyk tege me, en haar nichtje is ook echt dood, naja weird <3


    Da verhaal heb k al vaak gehoord.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sour schreef:
    Het ergste van al deze verhalen is dat je geesten zelf creëert door je ervoor open te zetten en (vooral) door ze te vrezen. Ik hoor van mensen die in geesten geloven allerlei dwaze verhalen, terwijl mensen die het bullshit vinden nooit iets overkomt. Vreemd...


    awel,,da heb k dus ook xD
    met de ware liefde is da ook hé.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik neem aan dat iedereen die iets heeft meegemaakt wel eens geesten heeft opgeroepen? haal je ze daarmee niet in huis?


    {What's wrong with being different?}

    Haha ok nu ga ik ook aan de rare geestenverhaal meute meedoen:
    Ik was bij een vriendin aan het logeren (Steph, als je dit leest, HOI :3), en haar vader was overleden maar ik wist niet waaraan en hoe enzo. Dus wij zaten een beetje op haar kamer, geen idee meer waar we het over hadden :'D En toen kwam er een of andere rare energie uit een hoek van haar kamer. En toen kregen we allebei een droge keel dus gingen we naar beneden, wat drinken. Toen ging haar hond naar de badkamer, dus wij er achteraan. Zij zat op een afstapje en ik stond tegenover de wasbak, toen ik opeens een heel raar gevoel kreeg vanuit de grond, in de lengte van een menselijk lichaam. En voordat ik het wist zei ik 'Jouw vader is hier overleden aan zijn longen, of niet?'. Vanaf toen geloofde ik in geesten :'D
    Ik ben ook een keer spontaan keihard in huilen uitgebarsten op het kerkhof, en later bleek dat ik toen aan het graf van Marietje Kessels stond. Zij is in Tilburg verkracht en vermoord in de kerk, ongeveer 100 jaar geleden.
    En zo heb ik nog wel meer verhalen maar geen zin meer om te typen :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 18:09 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was alleen en ik hoorde een schreeuw en toen kwam mijn buurmeisje langs rennen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik woon naast een kerkhof. Mijn kamer heeft er dus uitzicht op. :Y)
    Ondanks dat heb ik nog geen verschijning gezien zover ik weet.


    All this dampness is damp.

    Mijn moeder & haar kant van de familie, kunnen aanvoelen als er iets is. [geestenenz]
    Ik heb maar 1 keer zoiets meegemaakt.
    Ik was bij me oma thuis.
    Zat ik op de bank rustig tv te kijken, zie ik opeens me opa langs lopen in de gang.
    Hij is overleden..
    Ik schrok eerst, maar zo eng was het niet ofzo, like het was me opa. =)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 16:45 ]

    Ik weet niet of het waar is want m'n moeder vertelt het gewoon.

    Pa; het is de vader van mijn moeder. Ik zeg geen vokke, maar gewoon pa.

    Toen ik in het 2e zat is Pa overleden. En m'n moeder heeft gezecht dat ik zei; Ik ben niet alleen op mijn kamer. Toen is m'n moeder samen met haar mama( mijn moeke, de vrouw van pa) naar een waarzegger gegaan, die zei dat hij heel vaak op m'n bed zat. Ook dat van m'n broer, maar ze zeiden dat hij meer bij mij was.

    ik remember me niet meer dat ik het gezecht heb, maar ik geloof het wel.

    Dit heb ik wel echt meegemaakt, en dat weet ik nog goed.
    Ik zat in het 2e, en het thema was gedichtjes. En er stond een gedichtje op pa's doodsprentje. Endan mocht ik dat voorlezen in de klas. En toen ik klaar was voelde ik een hand op m'n shouder, ik geloof dat hij het was.

    x

    FACEPLANT schreef:
    Haha ok nu ga ik ook aan de rare geestenverhaal meute meedoen:
    Ik was bij een vriendin aan het logeren (Steph, als je dit leest, HOI :3), en haar vader was overleden maar ik wist niet waaraan en hoe enzo. Dus wij zaten een beetje op haar kamer, geen idee meer waar we het over hadden :'D En toen kwam er een of andere rare energie uit een hoek van haar kamer. En toen kregen we allebei een droge keel dus gingen we naar beneden, wat drinken. Toen ging haar hond naar de badkamer, dus wij er achteraan. Zij zat op een afstapje en ik stond tegenover de wasbak, toen ik opeens een heel raar gevoel kreeg vanuit de grond, in de lengte van een menselijk lichaam. En voordat ik het wist zei ik 'Jouw vader is hier overleden aan zijn longen, of niet?'. Vanaf toen geloofde ik in geesten :'D
    Ik ben ook een keer spontaan keihard in huilen uitgebarsten op het kerkhof, en later bleek dat ik toen aan het graf van Marietje Kessels stond. Zij is in Tilburg verkracht en vermoord in de kerk, ongeveer 100 jaar geleden.
    En zo heb ik nog wel meer verhalen maar geen zin meer om te typen :'D

    HOI. :3
    Anyways, dat was wel echt raar toen. Het voelde raar alsof er iemand ons op zat te jagen. Geloof me jongens, daar wordt je niet vrolijk van (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb al heel mijn leven met geesten te maken gehad maar dit is wel een van de engste gebeurtenissen.ik heb gehoord van een vriend van mij dat hij geesten was aan het oproepen met een quija bord en toen kregen ze contact en de geest spelde dat de laatste die uit de kamer ging zou sterven en iedereen was in paniek geschoten en uit de kamer gelopen maar laatste had plots zijn nek gebroken en heeft 2 maand in de coma gelegen.freaky


    live the life you lead

    Ik had ook iets.

    Ik heb een vriendin al 4 jaar. En ik kijk vaak met haar romantische films dus ik wilde een keer griezelfilms kijken. We keken de grudge(omdat mijn vriend ook mee keek en die kan niet tegen griezelfilms) toen gingen mijn vriendin mijn vriend n ik slapen. Dus na een tijdje zegt mijn vriendin: Zeg,zie jij daar ook een meisje? Ik keek en zeg niks,stelde haar gerust en ging slapen. Toen zag mijn vriend haar ook,en ik niks. Toen werd ik 's nachts om 2 uur wakker,en het meisje zat op mijn bed. Ze had een mes bij en werd bang. Ze hield het mes voor mijn keel. Ik pakte het mes. maar het was geen echt mes. Het was een speelgoedmes van plastic. Ik schreewde. Toen ik wakker werd zat mijn vriendin op mijn bed. Met een mes. Haar hand zat onder het bloed. Haar haren waren zwart. Ze leek erg op d geest die ik zag. Vanaf die dag verranderde mijn vriendin elk jaar op die dag in de geest. Nooit is er bekend geworden wat het is.