• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Trouwens, -niet dat dit iets met geesten te maken heeft- worden jullie ook niet bang als jullie 's nachts, wanneer het donker is, de trap op moeten ? Bij ons draait die trap zo'n beetje, en ik denk altijd dat iets of iemand me bij m'n voeten gaat pakken ofzo... Daarom ren ik altijd de trap op, haha. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Trouwens, -niet dat dit iets met geesten te maken heeft- worden jullie ook niet bang als jullie 's nachts, wanneer het donker is, de trap op moeten ? Bij ons draait die trap zo'n beetje, en ik denk altijd dat iets of iemand me bij m'n voeten gaat pakken ofzo... Daarom ren ik altijd de trap op, haha. :x


    ja dat heb ik dus ook...
    bij ons voor de trap staat een meterkast, ben altijd bang dat er iemand in zit en me dan opeens beet pakt xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MvrBieberr schreef:
    Nou nu mijn verhaal xoo
    Ik zat 2jaar of 1 jaar geleden zo bad rustig mijn joepie telezen maar plots hoorde ik iemand zo gille en ik keek uit me raam die stond dus open maar ik kon niks zien want het was Pikke donker.Dus kijk heel goed en plots komt er zo een witte schim voor me ruit staan en ik begon kei hard tegillen ik pakte vlug me handdoek en ik liep naar beneden.Ik was echt bang en sinds dien druf ik soms niet meer snachts in bad.Maar me vader heeft iets voor de raam gehangen dus je kunt er niet meer door kijken ofzo..
    Gelukkig.
    En me moeder en me zus hadden het ookal is gezien.
    En nu elke nacht tikt er iemand met iets of wat het ook is tege me raam.en het is geen stok ofzo want er zijn geen bomen in de buurt....


    Dat is echt f*cking eng ö
    Nu krijg ik zelf een trauma


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Toen ik klein was, ongeveer een jaar of 4,droomde ik altidj over een pop die mijn kamer binnenkwam en naar mij bleef staren. Mijn broer kwam op een dag thuis een paar maanden nadat die dromen ophielden met 2 poppen die mijn moeder gekocht had. 1 van de twee leek sprekend op de pop waarover ik droomde. Natuurlijk kreeg ik die weer en zette mijn moeder hem op mijn bureau ( die achter mijn bed staat). Kon ik die pop zien vanuit mijn ooghoeken. Ik werd er doodsbang van. Soms werd is ik wakker altijd om 3.36 snachts terwijl ik een soort van voetstapjes op de gang hoorde. Keek ik uit mijn ooghoeken, was de pop weg, maar de volgende dag toen ik wakker werd stodn hij altijd terug op dezelfde plaats. Ik vraag mij nog steeds af of ik alles verbeeld had of het echt was.

    btw, de pop heb ik na een paar weken in mijn broer zijn kamer verstopt en ik had er geen last meer van. Een paar jaar geleden heb ik hem met plezier in de afvalcontainer gegooid.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik heb ooit gehad dat ik in een kamer moest slapne (duhh).
    maar ik wist pas na die nacht dat iemand zich daar had opgehangen. die nacht werdt ik wakker en zag ik voor mij (dus boven mijn benen) zweefende voeten. keek ik naar boven zag ik een man hangen aan een touw. ik deed me ogen dicht en toen was ie weg.

    O_O ik meen ik verzin dit niet

    Het ergste van al deze verhalen is dat je geesten zelf creëert door je ervoor open te zetten en (vooral) door ze te vrezen. Ik hoor van mensen die in geesten geloven allerlei dwaze verhalen, terwijl mensen die het bullshit vinden nooit iets overkomt. Vreemd...

    Strobelight schreef:
    Trouwens, -niet dat dit iets met geesten te maken heeft- worden jullie ook niet bang als jullie 's nachts, wanneer het donker is, de trap op moeten ? Bij ons draait die trap zo'n beetje, en ik denk altijd dat iets of iemand me bij m'n voeten gaat pakken ofzo... Daarom ren ik altijd de trap op, haha. :x



    Jep, alleen heb ik het altijd als ik naar de wc moet,
    dan doe ik mn deur open, ren ik snel naar de wc, en als ik er dan uitkom, ren ik nog sneller weer terug, doe de deur open, weer heel snel dicht, en duik m'n bed weer in.

    Is bang voor inbrekers (zip)


    Opgeven is geen optie.

    dit heeft ff niks te maken met geesten..........
    maar wrm vind iedereen JB toch zo leuk??

    ik zie mvvrbieber, mevrouw bieber,bieberlover.......
    antwoord ff

    mijn beste vriendin en ik geloofde niet in geesten:)
    dus op een avond toen ze bij mij bleef slapen en iedereen al in bed lag, hadden we het licht van mijn kamer gedempt, zodat we enkel elkaar en het tafeltje zagen voor ons. we hebben toen geesten opgeroepen, en mijn lamp begon plots te flikkeren en de kaarten vlogen van tafel af....we hebben het nooit meer gedaan omdat het zo eng was. het kan toeval zijn hoor ^^ maar dan nog :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Previously schreef:
    Ik was in het zesde leerjaar op bosklassen naar Durbuy. En wij zo met die hele groep dolmens en menhirs gaan kijken. En er was zo bij één een verhaal dat de duivel daarop was gaan rusten en de leerkrachten zo heel gaan zeggen dat je daar niet mocht aankomen. En natuurlijk iedereen daar op gaan zitten en op gaan staan omdat we dachten dat er niets ging gebeuren. Maar er was één meisje, Sandra, en ze ging daar op gaan liggen. Nuja, wij allemaal terugkeren naar waar we verbleven en gaan slapen.
    Iedereen was zo wakker. En ik hoorde zo van iemand dat Sandra had geprobeerd zichzelf te doen stikken met haar eigen kussen. Nuja, iedereen was zich zo gaan klaarmaken. En die Sandra begon zo heel over die spiegel te wrijven. En ze was helemaal in schok. Later zei ze dat ze haar vader in die spiegel had gezien. En haar vader die was dood.
    Dat was echt eng, niemand van ons weet wat er met haar was.


    Nuja, voor de rest hoor ikzelf voetstappen op de trap en in mijn kamer. Zelfs mijn broer hoort het.
    En er is iets dat ik heel erg raar vind en dat is dat ik soms het getik van een wekker of een horloge hoor terwijl er geen wekker of horloge in mijn kamer is of ergerns in de buurt van mijn kamer.


    Wij zijn ook op bosklassen in Durbuy geweest en we zijn ook inderdaad met een paar op dat bed gaan zitten.We geloofde er geen zak van.Bleek toen Lina haar kat was gestorven op donderdag(de dag dat we op het duivelsbed zijn gaan liggen).Zij was de enige waar iets mee gebeurt was,maar toch ik wil nooit meer in Wéris/Durbuy komen!


    Ich liebe dich XxX

    Ik weet nog goed 2 jaar geleden ging ik op CM kamp.Er waren 3 groepen,geel,roze en oranje.Ik zat in roze.Roze en geel waren heel goede vrienden van elkaar,alleen oranje dat waren zo buitenbeentjes.Ook zat iedere kleur in een apparte kamer.Die van oranje hadden het geweldige plan om geesten op te roepen.Alleen wisten ze niet dat je een glas of een ouija bord of een pendel nodig hebt!We hadden allemaal een bloedhekel aan die oranje kinders en we besloten om hen is goed te grazen te nemen en hun laten denken dat er echt geesten waren.Ik,Janne,Lotte,Jana,Niels,Amelie en Yanik hadden een plan.Je kon als je naar buiten gaat in de badkamerraam van de oranje kamer.Ik,Janne en Amelie hadden de kranen opengezet en elecktrise tandenborstel aangezet.Toen zijn we snel naar binnen gerent en je had hun moeten horen gillen.Allemaal liepen ze naar de badkamer en toen flikkerde Yanick met het licht en sloeg drie keer met de deur.Toen zijn we heel onschuldig naar hun kamer gegaan en gevraagd wat er was.Ze zeiden dat er een geest op hun kamer zat en dat hij hun ging vermoorden,ik lach helemaal dubbel!Ik heb zelf veel ervaringen met geesten en ik kan ze zien dus ik kan er niet tegen dat mensen verhalen over hun verzinnen.Ik hoop dat ze nooit meer zo stom gaan doen!


    Ich liebe dich XxX

    celona259 schreef:
    hey ik heb een keer meegemaakt met een vriendin dat we een meisje zagen en we hadden later filmpjes gekeken van bloody mary en waren vet bang en later zag mijn vriendin haar ook in haar eigen kamer s'nachts
    vet eng!!


    nee niet in mijn kamer maar in jou kamer weet je nog dat er toen iemand de trap op kwammaar toen het opeens stil was


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik was laatst alleen thuis, en ik kreeg helemaal rillingen over heel mn lichaam. Ik deed snel mn pc aan om achter msn met iemand te praten. Er kwam toen een heel zacht eng geluid, en tegen iedereen wie ik praatte kwam er te staan; "Sorry bericht kan niet worden ontvangen." ik heb iedereen geprobeerd,

    en toen was het geluid voorbij, en ik nog een x proberen, en toen deed 'ie het wel weer.

    dit is waargebeurd mensen! een maat van ikke ik noem hem nu E dus E ging om middernacht na de badkamer en zei in de spiegel 3 maal bloody marry hij zag niets en ging terug slapen ie zat in zijn bed en plots stond ze daar een meisje vol met bloed lang zwart haar een witte jurk overal schrammen niet om aan te zien ie was bere bang ie begon te tieren en kroop onder zijn deken en ze ging weg maar ze kwam iedere nacht terug

    Ik bleef eens bij een vriendin slapen, en we gingen zo rond.. 04:30 slapen? Niet dat het veel uitmaakt, maar goed. Midden in de nacht/morgend werd ik wakker, en ik weet 100000% zeker dat ik écht klaarwakker was. Ik keek op en zag iemand in haar kamer. Ik denk dat het een vrouw was, en ze stapte gewoon de deur uit. De volgende morgen vroeg ik aan mijn vriendin haar ouders, en zelfs aan kleine broer of er iemand is binnen gekomen deze nacht; niet dus. Echt raar, en het blijkt waar te zijn, aangezien die vriendin me heeft verteld dat toen er een paar dagen later een andere vriendin is bleven slapen, er een vrouw in haar bed kwam liggen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~