• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Ik weet dat dieren geesten kunnen zien, mijn hond heeft er al meerdere keren 1 gezien (:


    Okee maar kan jij geesten zien ??

    Weet iemand nog een leuke verhaal ik vind het echt cool

    passiegril schreef:
    (...)

    Okee maar kan jij geesten zien ??

    Heel soms. Ik voel ze meer dan dat ik ze zie. Maar het ligt eraan of ik me ervoor openstel. Ik sluit het meestal af.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Toen ik een keer niet kon slapen lag ik gewoon in mijn bed met mijn ogen dicht. Diep ik gedachten over Bloody Mary. In mijn gedachte draaide ik me 3 keer om, en zei ik 3 keer haar naam (ofzo iets dergelijks) En toen zag ik ineens een meisje in de spiegel(niet in mijn echte spiegel, maar ik kreeg plots een heel realistisch beeld voor me). Ze was helemaal verminkt en haar gezicht zat onder het bloed. Ze had een gescheurde witte jurk aan, en uitgekrabte ogen. Nee dat was echt niet fijn.. ik heb mezelf maar aangepraat dat het een droom was, en geen visioen. Dat wil je echt niet zien!


    O en ik had ook nog een keer op school toen we een film aan het kijken was. De afstandsbediening lag op de bureau van de docent, en de docent was even weg. Plots switchte dvd steeds van scene naar scene terwijl er niemand aan de ab zat. Bij mij gebeurt dat wel vaker, en ik zie soms ook veel meer dan de meeste mensen zien, en ik voel ze vaak ook aan. Dus ik ging achter haar bureau staan achter waar de aftsandsbediening lag. En toen ik daar stond was het op die plek bloedheet, zette ik een stap opzij was het weer normaal. Er stond gewoon iemand, ik weet het zeker! De hele klas natuurlijk ik rep en roer, maar k vond het eigenlijk wel grappig ^^

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 23:35 ]


    The grass is not always greener on the other side

    agewaewg schreef:
    Ik kocht een schoenen uit deze website http://www.bag-trader.com
    , tot mijn verrassing! het topkwaliteit. kan veel cheaper.You check it! Hoop is allemaal goed voor je.
    Regards &

    lekker offtopic xD


    The grass is not always greener on the other side

    Ik vind het echt awesome over geesten te praten, maar wanneer ik ze voel ben ik echt doodsbang (:

    één keer heb ik denk ik een geest gezien. Maar het was 's nachts en ik ben niet zeker of ik het me nu verbeeld heb of niet.

    Nuja. (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    dat van mij is niet echt bizzar.
    ik vind het zelfs fijn wat er is gebeurd

    het was al lang geleden ik was 6 ofzo...
    mijn overgroot oma was overleden en we gingen naar de begrafenis (duh) de avond erna werd ik wakker en toen zat zij op mijn bed! en ze zij tegen me dat ze me wilde zien op groeien maar dat het niet meer kon en dat ik heel erg op mezelf moet letten en dat ze van me houd.
    daarna ging ik heel hard gillen:$ en toen was ze weg maar nu ik 16 ben vind ik het niet meer eng ik ben zelfs blij.

    maar volgens mij was het gewoon een droom die heel veel kleine kinderen hebben :X

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 14:24 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ow 2 weken terug op moeder dag..
    waren we bij mijn opa en oma en toen opeens ging de tv aan! en ik mijn zusje en mijn neef zaten elkaar en de andere zo aan te kijken van: deed jij nu de tv aan?
    maar toen keken en toen lach de afstandsbediening gewoon op tafel en niemand van ons is er aan gekomen. en toen ging hij weer uit! niet op standby ofzo.. nee echt uit!
    en toen sprong hij weer aan xD echt freaky!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ow ik heb er nog een! alleen niet zelf mee gemaakt maar van een ex- vriendin gehoord (dom kind)

    op de begraafplaats bij mij in de buurt hebben we een heeele oude familie graf begind rond 1900.
    dus al best oud en en worden nog steeds mensen neer gelegt.
    nja die broer van dat kind ging snachts met een stel vrienden de begraafplaats op.. (harstike verboden maar goed..)
    toen ze bij dat familie graf waren want je moet er wel langs op want hij licht midden in het pad zagen ze boven dat graf een schim van eeen vrouw en die sprak allemaal bedreigingen
    nou volgens mij heeft die broer nog nooit zo hard gerend met die dikke blubberbuik xD

    maar nu durf ik dus amper nog naar die begraafplaats! maar een vriendin van mijn licht daar begraven en als ik dan voor aan het graf ga zitten en een heel nonsens verhaal ga vertellen heb ik toch echt het gevoel dat ze naast me zit! want ik voelde hele tijd dan iets tegen mijn hand (ik zie geen geesten;) en zou het ook niet willen:S)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 15:33 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    SweetThing schreef:
    Toen ik een keer niet kon slapen lag ik gewoon in mijn bed met mijn ogen dicht. Diep ik gedachten over Bloody Mary. In mijn gedachte draaide ik me 3 keer om, en zei ik 3 keer haar naam (ofzo iets dergelijks) En toen zag ik ineens een meisje in de spiegel(niet in mijn echte spiegel, maar ik kreeg plots een heel realistisch beeld voor me). Ze was helemaal verminkt en haar gezicht zat onder het bloed. Ze had een gescheurde witte jurk aan, en uitgekrabte ogen. Nee dat was echt niet fijn.. ik heb mezelf maar aangepraat dat het een droom was, en geen visioen. Dat wil je echt niet zien!


    O en ik had ook nog een keer op school toen we een film aan het kijken was. De afstandsbediening lag op de bureau van de docent, en de docent was even weg. Plots switchte dvd steeds van scene naar scene terwijl er niemand aan de ab zat. Bij mij gebeurt dat wel vaker, en ik zie soms ook veel meer dan de meeste mensen zien, en ik voel ze vaak ook aan. Dus ik ging achter haar bureau staan achter waar de aftsandsbediening lag. En toen ik daar stond was het op die plek bloedheet, zette ik een stap opzij was het weer normaal. Er stond gewoon iemand, ik weet het zeker! De hele klas natuurlijk ik rep en roer, maar k vond het eigenlijk wel grappig ^^


    dat eerste wooooooow ik heb bloody mary precies zoals jij haar zag in mijn droom gezien.... freaky.

    ik weet niet of het een geest was maar ik en een vriendin waren eens een filmpje aan het maken.. En achteraf bekeken we en we zagen onze camera zo verschuiven dat was kei raar want er was geen wind ofzo en hij stond nog op het muurtje waar we het gezet hadden..


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    ik weet niet of het een geest was maar ik en een vriendin waren eens een filmpje aan het maken.. En achteraf bekeken we en we zagen onze camera zo verschuiven dat was kei raar want er was geen wind ofzo en hij stond nog op het muurtje waar we het gezet hadden..


    ik heb vandaag dat filmpje terug gevonden ;o


    Keep on smiling

    Een keer toen ik alleen thuis was, zat ik op de bank tv te kijken. Toen hoorde ik opeens dat de kraan in de keuken openstond. Ik schrok wel effe, maar besloot toch te kijken. Er stroomde gewoon water uit, en ik deed hem dicht. Ik ging naar mijn kamer, en niet lang daarna hoorde ik het weer. Ik liep dus naar de keuken, en de kraan stond weer open! Dus ik dacht, wtf?! Hoe kan dat eigenlijk? Spoken ofzoo?? o.O


    <3

    xRebonAx schreef:
    Een keer toen ik alleen thuis was, zat ik op de bank tv te kijken. Toen hoorde ik opeens dat de kraan in de keuken openstond. Ik schrok wel effe, maar besloot toch te kijken. Er stroomde gewoon water uit, en ik deed hem dicht. Ik ging naar mijn kamer, en niet lang daarna hoorde ik het weer. Ik liep dus naar de keuken, en de kraan stond weer open! Dus ik dacht, wtf?! Hoe kan dat eigenlijk? Spoken ofzoo?? o.O


    ik zou denken dat er een inbreker of zo in mijn huis zit of gewoon iemand ik zou naar buiten gaan tot iemand anders thuis is dat ik niet meer alleen ben


    Keep on smiling

    Ik was laatst in duitsland en we zaten in onze hotelkamer. Ik sliep al, en mn vriendin waarmee ik was had de hele tijd het gevoel alsof er iemand naar ons zat te kijken, en ze bleek een schim te zien in de hoek van de kamer, en ze durfde echt niets te doen, ze durfde me zelfs niet wakker te maken D:. En toen later leek het alsof die schim over het bed hing om te kijken hoe wij sliepen ofzo D:


    I don't need words to feel those lips.