• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Vet ennge verhaalen ik had ook zo iets meegemaakt maar niet zo eng mijn oma was al een hele tijd geleden overleden en wij mochten toen een tijdje in haar huis woonen. Ik zat buiten op een stoel te zonnen ik had mijn mp3 aan staan en als het overgaat naar het volgende liedje is er toch altijd een pauze van 4 of 5 seconden he. dus het liedje was gedaan en opeens hoorde ik in mijn oor iemand mijn naam zeggen. Ik draaiide me direct om maar er stond niemand. Ik denk dat het mijn oma was het leek wat op haar stem ik geloof in geesten je hoord te veel verhalen om er niet in te geloven een geest oproepen raad ik julie apsoluut aff. Er zijn veel overleden zonder reden nadat ze een geest oproepte.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 8:15 ]

    Hoshizora schreef:
    Ik sliep ook bij een vriendin. Dat is al hééél lang geleden maar ik weet het nog goed. Ze had zo'n loop pop weet je wel? Zo'n pop die net zo groot is als een meisje van 6 nou wij waren net zo oud denk ik. Het was gewoon pik donker en opeens liep die pop weg. Gewoon uit zichzelf !! Ik zat gewoon toe te kijken,want ik dacht dat ik het me verbeelde of dat ik aan het dromen was. De volgende dag was hij ook echt weg en was nergens te vinden in huis. We hebben die pop nooit terug gevonden..



    Lopende pop O_o


    Pop ate my heart.

    Ghehe,, ik heb net ook iets meegemaakt. Ik was dit topic aant doorbladeren, staat er ik dat balkje rechts 'je hebt een nieuw bericht in je gastenboek'. Dus ik ga naar mn gastenboek, is er helemaal geen nieuw bericht! O_o
    Okee zoo eng was dit niet maar toch xd


    Pop ate my heart.

    Echt F*cking eng vertelde mijn vriendin dit aan mij.
    Haar tante was hoogzwanger en moest naar het ziekenhuis, Op de avond van de bevalling hoorde je haar gillen en dan ineens een soort babygehuil maar 2 minuten later was het kindje dood.
    En later liep die vriendin voor haar prik op een afdeling alleen ze moest langs de Coufeuse Afdeling.en hoorde ze haar moeder gillen en met een stem zeggen "Ik ben zo gelukkig" en later dacht ze dat ze het dr verbeelde maar later hoorde ze precies hetzelfde baby gekrijs van haar zusje en ze keek in ene coufeuse en zag haar zusje krijsen en later dood :|

    ik woon sinds kort in denbosch in een klein appartemtje lekker rustig alleen dat ik bezoek heb niet zo erg als hier de verhalen maar toch het waait vaak ook al is het raam dicht en ik voel ze vaak maar zie ze nooit en laast heb ik een geest horen gillen schrok me rot heb nu een ulculte winkel om hulp gevraagd wil er van af gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    ik woon sinds kort in denbosch in een klein appartemtje lekker rustig alleen dat ik bezoek heb niet zo erg als hier de verhalen maar toch het waait vaak ook al is het raam dicht en ik voel ze vaak maar zie ze nooit en laast heb ik een geest horen gillen schrok me rot heb nu een ulculte winkel om hulp gevraagd wil er van af gr wendycash

    Wij kunnen je niet echt helpen, maar waar woon je in den bosch?


    your eyes are like stars in the night.

    ik zat een paar jr geleden benden tv te kijken toen ik me bekeken voelde ik draaide me om en zag m,n opa staan beschermend achter mij en toen een tijdje later weer maar toen was ie bang en ik heb hem niet meer gezien sinds dien helaas
    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ja poseidon ik woon in denbosch sinds kort sinds december
    weet ik wilde allen het verhaal erop zetten


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    gevonden op internet
    Geesten
    Dit verhaal is echt gebeurd verhaal.


    Rose geeft vanavond een slaapfeestje. Haar vader is daar niet zo blij me want hij vind haar nog veel te jong! Rose en haar moeder hebben hem overgehaald want haar moeder vond het wel leuk dat ze een slaapfeestje hield.
    'Dan komt ze eindelijk eens onder de mensen' zei ze. S'avonds als ze een film wouden gaan kijken, voelt de vriendin van Rose, Vanessa iets aan haar been trekken. Ze denkt dat het niks is. Later verteld ze het tegen Rose en die zegt dat ze zich er niks van moet aantrekken.'Het gaat vanzelf wel weer over' zegt ze. Vanessa begint zich er toch wel aan te irriteren. In 1 keer voelt ze een enorme ruk aan haar been en schrikt.'Aaaauhhw hou op!' schreeuwt ze. Alle meisjes kijken haar aan. Ze zegt dat ze hele tijd iets aan haar been voelt, maar niemand gelooft het. Linda, ook een vriendin van Rose, roept opeens op 'zullen we geesten gaan oproepen!'. Iedereen kijkt haar schrikt op en kijkt haar raar aan. Marsha zegt 'Ja dat is lachen'. Dan kunnen we allemaal vragen stellen. Rose zegt 'ik weet het niet, ik heb allemaal verhalen gehoord over geesten dat het hééél gevaarlijk kan zijn. Ach, stel je niet aan, geloof je die verhalen? Rose mompeld wat onverstaanbaars. Vanessa zegt 'we kijken eerst wel die film af en dan kijken we wel wat we doen'.


    Nadat ze de film hebben gekeken roept Marsha of ze nu dan geesten willen oproepen. Iedereen vind het goed. Rose twijfelt maar doet later toch mee. Ik heb nog een Ouija bord thuis, die hebben m'n ouders gebruikt vroeger om glaasje te draaien zegt Linda. Ik woon hier om de hoek, kan ik hem zo ophalen zegt ze.

    Nadat ze het bord heeft opgehaald beginnen ze. Rose zegt 'nee niet hier, ik heb gelezen dat je geest dan in huis blijft hangen! Laten we het buiten doen' Vanessa zegt snel 'Ja doe maar buiten dat is uuhh.. leuker! Marsha mompelt en gaat later ook mee. Rose pakt een glas en en zet die op het midden van het Ouija bord. Ze leggen allemaal hun wijsvinger op het glas. Is er een geest in ons midden? zegt Linda. Ze vraagt het opnieuw. Opeens begint het heel hard te waaien, en het glas schuift langzaam naar Ja. Vanessa staat op en begint voor zich uit te staren. Marsha zegt 'Vanessa wat doet je! Dat moet je niet doen, straks gaat de geest weer weg. Maar Vanessa luistert niet. Ze begint hele rare dingen uit te praten. Hisnafiskijus.. farlopintius.. Rose vind het maar niks. Opeens zegt Vanessa 'Barlewentusjmon.. kantelarfimas ta!' Ze kijkt ineens Marsha aan en springt bovenop haar. Ze begint haar te wurgen. Vanes.. a Vanessa! Hou o.. Meer zegt ze niet en valt verstijfd achterover. Linda en Rose voelen 2 koude handen in hun nek en raken ook verstijfd. Ineens zijn de handen weer weg. Ze kijken elkaar aan. Vanessa en Marsha zijn weg! Linda en Rose willen naar binnen rennen maar Linda struikelt... Als Rose binnen is kijkt ze achterom. Geen Linda... HELP roept ze keihard. Ze ziet in een flits haar vader en moeder in een auto zitten die tegen een boom aan staat. En meteen is het weer weg. Ze vind het allemaal heel eng! Nog een keer roept ze help. Daar komen haar vriendinnen aanrennen. Hoe kan dat? Net waren ze nog.. maar.. huh? Rose snapt er allemaal niks van. Ze verteld het hele verhaal maar haar vriendinnen vertellen een heel ander verhaal. Dat ze gewoon een film aan het kijken waren en dat Rose popcorn ging halen. Er was dus eigenlijk helemaal niks gebeurd... Ze ziet een schim voor zich en voelt de koude handen ineens weer! Ze ziet wit voor haar ogen en is overleden.
    :S:(


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik was een keer bij m'n vader thuis en zijn vriendins vader is vermoord. En ik ben nogal gevoelig en snel bang en toen ik daar dus was voelde ik af en toe een koude windvlaag langs me heen gaan. En ik kreeg het "spookkamertje" (die vriendin mag me niet zo en zo noemen mijn broer en ik de kamer) en daar is vaak temperatuurverschil en ik zag vaak een lange man in uniform bij de kast staan. Ik was het zat en ging op een avond kaarten leggen, ik keek op en hij stond nog geen meter van me vandaan. Nu ben ik er niet zo bang voor, bij een vriendin van me is het echt eng. Daar knipperen de lichten af en toe, worden er met deuren gegooid (door niets) en vallen soms zomaar kopjes om. O_o


    One person's craziness is another person's reality.

    Ik heb al deze verhalen gelezen en ja ik sweer ik geloof het.
    Soms ben ik dan alleen thuis en zit ik beneden en dan kijken al mijn huisdieren ( kat en 2 honden naar het zelfde plek maar daar is niks .
    Kunnen dieren ook geesten zien ?

    Hopelijk snel antwoord terug Xxxjes(baby)

    passiegril schreef:
    Ik heb al deze verhalen gelezen en ja ik sweer ik geloof het.
    Soms ben ik dan alleen thuis en zit ik beneden en dan kijken al mijn huisdieren ( kat en 2 honden naar het zelfde plek maar daar is niks .
    Kunnen dieren ook geesten zien ?

    Hopelijk snel antwoord terug Xxxjes(baby)

    Jah, dieren kunnen geesten zien (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Iedereen heeft zo wel dingen ik weet wie rond me zit en me af en toe ligt te kloten.

    Mijn opa. x'D
    Nu ja als honden en zo geesten zien. Dan is onze waakhond wel Héél vaak aan het blaffen naar buiten. O.o


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Jah, dieren kunnen geesten zien (:


    Thz voor snelle reactie mijn moeder zegt dat het niet kan maar ik geloof jullie meer ;)
    Ik heb een meisje in mijn klas en die kan geesten zien en horen.

    Hier een verhaal ( ik was er bij )
    Die vriedin T ziet dus geesten en we waren op kamp en ik werd wakker en zij lach onder haar bed te huilen ik ren naar haar toe en vraag : wat is er !
    Ze zegt nee ik vertel het niet tot dat iedereen om haar heen stond haar te troosten.
    Ze zij dat er een geest naar haar toe liep via de hoek ( WAAR IK SLIEP !!!! ) naar haar toe liep en haar mee wou nemen.

    Ik was toen zo bang !
    Zij kan ook stokkjes laten bewegen XD

    Xxjes

    passiegril schreef:
    (...)

    Thz voor snelle reactie mijn moeder zegt dat het niet kan maar ik geloof jullie meer ;)
    Ik heb een meisje in mijn klas en die kan geesten zien en horen.

    Hier een verhaal ( ik was er bij )
    Die vriedin T ziet dus geesten en we waren op kamp en ik werd wakker en zij lach onder haar bed te huilen ik ren naar haar toe en vraag : wat is er !
    Ze zegt nee ik vertel het niet tot dat iedereen om haar heen stond haar te troosten.
    Ze zij dat er een geest naar haar toe liep via de hoek ( WAAR IK SLIEP !!!! ) naar haar toe liep en haar mee wou nemen.

    Ik was toen zo bang !
    Zij kan ook stokkjes laten bewegen XD

    Xxjes

    Ik weet dat dieren geesten kunnen zien, mijn hond heeft er al meerdere keren 1 gezien (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg