• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik had met m'n hele klas geesten opgeroepen, er was niets gebeurt, Maar die nacht erna werdt ik wakker van een eng geluidje. Er was niets te zien, Ik ging rechtop zitten en ik werd ruw naar omlaag geduwd, en er was niemand op m'n kamer, egt creepy. Ik heb naar m'n zus gebelt en gevaagd of ze het licht wilde aandoen. Ze deed dat en 5 minuten later ging het vanzelf weer uit.


    iilOvééyààhh

    Ik kan geesten horen, als ik over een kerkhof loop hoor ik stemmen... Ik hoor ze huilen,, M'n bff heeft dat ook, we hebben er iemand die er veel over weet aangesproken en die zei dat we een gave hadden om geesten te horen
    Echt creepy, ik woon vlakbij een kerkhof


    iilOvééyààhh

    Mups schreef:
    (...)Je moet nooit geesten gaan oproepen!
    Ik wil niet paranoia doen, maar dat is ECHT gevaarlijk!

    Of met iemand die er veel van weet


    iilOvééyààhh

    Ik had ooit eens toen ik 11 was met mijn bff,
    Margaux Bloody Mary opgeroepen,en we bleven een
    paar minuten staan,we hoorden een schreeuw,en
    opeens werd het onwijs donkerder,en gingen we nooit meer naar die plek.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 19:20 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Echt gebeurd

    Een paar weken geleden zag ik steeds vage dromen over een auto ongeluk. (ik was het slachtoffer) Ik d8 van, jh i verbeeld het me. Tot ik op een dag werd aangereden door een auto (gelukkig niks ernstigs met me)

    En later zag ik steeds mn moeders oma in mn droom En steeds vaker, ik zag dat ze ging overlijden. En op een avond kreeg ik het weer te zien, kwam mn moeder mn kamer binnen en zei : ze is dood En ii van wie: en zei: mn oma
    Echt erg, ik ben er erg van geschrokken.


    Run, but you can't escape

    Sali58 schreef:
    Echt gebeurd

    Een paar weken geleden zag ik steeds vage dromen over een auto ongeluk. (ik was het slachtoffer) Ik d8 van, jh i verbeeld het me. Tot ik op een dag werd aangereden door een auto (gelukkig niks ernstigs met me)

    En later zag ik steeds mn moeders oma in mn droom En steeds vaker, ik zag dat ze ging overlijden. En op een avond kreeg ik het weer te zien, kwam mn moeder mn kamer binnen en zei : ze is dood En ii van wie: en zei: mn oma
    Echt erg, ik ben er erg van geschrokken.


    dat lijkt me best creapy als of je de toekomst kan zien!
    lijkt me niet echt fijn eigenlijk:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik heb hier een hyve van gemaakt daar kun je ook evt je verhaal opzetten voor degene die hyve heeft en tegenwoordig heeft iedereen dat he

    http://spiritueux.hyves.nl/

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 16:17 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Het huis waar ik nu woon, is vroeger afgebrand, & er is een hond in blijven zitten, vroeger hoorde ik dien hond altijd janken, maar nu de laatste tijd niet meer. Zal het overgegaan zijn? of zal het rusten? Wie weet.


    see the truth behind your lies

    Oké ik ga stoppen met deze verhalen lezen.
    Ik kan al niet tegen het donker enzo.
    En nu dit ookal ik stop al met lezen.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    ik sliep een keer bij een vriendin. ik noem har maar ff 'M'
    ik had 2 horror films gehuurt. M had een grap met me uitgehaald dat me vriend had gebeld of ik naar het plein kwam (een soort hangplek). ik geloofde het en was er naartoe gegaan. M ging niet mee. kwam ik daar was er niemand. toen hoorde ik iemand me naam roepen. ik draaide naarwaar het vandaan kwam. ik zag daar een oude vrouw zitten van ergens in de 60. ze lachtte naar me en zei: huil niet over wat er gebeurt. ik kniperde en opeens was ze weg. toen ik terug ging zag ik voor het huis van mijn vriendin stond er een ambulance. de vader van M had een hartaanval gehad. in het ziekenhuis was hij overleden.

    bij de begrafenis van de vader van M zag ik die vrouw weer. ze lachtte en ik hoorde in mijn oor 'huil niet.'

    WEIRD O_O

    ook een keer bleef ik slapen met een paar andere meisjes bij mijn vriendin. opeens het was 3 uur snachts op de klok. zagen we een hand op het raam verschijnen maar het regende heel hard. de hand gleed langszaam naar beneden. niemand durfde te kijken. bijna niemnd had een oog dicht gedaan.:8

    mijn achter oom (ik weet niet hoe het heet maar: de oom van mijn moeder)laten we heb B noemen
    was erg ziek, ik weet eigenlijk niet wat hij had.

    en een keer snacht's kwam hij zo in mijn moeders droom voor en toen zij hij: zorg goed voor je tante ofzo iets in die richting.
    en toen werd mijn moeder wakker en zij tegen mijn vader: B is overleden.
    en de volgende ochtend vroeg werd er gebeld door mijn tante dat B was overleden.

    nja dat had ik uit mijn moeders verhaal begrepen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    toen ik klein was zag ik een schaduw op de muur. ie kwam elke avond terug. het lachtte en verdween. dan trok ik de deken over mijn hoofd en doen alsof het er niet eas.

    maar toch wist ik dat het me aan zat te staren

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 10:56 ]

    embrylove schreef:
    mijn achter oom (ik weet niet hoe het heet maar: de oom van mijn moeder)laten we heb B noemen
    was erg ziek, ik weet eigenlijk niet wat hij had.

    en een keer snacht's kwam hij zo in mijn moeders droom voor en toen zij hij: zorg goed voor je tante ofzo iets in die richting.
    en toen werd mijn moeder wakker en zij tegen mijn vader: B is overleden.
    en de volgende ochtend vroeg werd er gebeld door mijn tante dat B was overleden.

    nja dat had ik uit mijn moeders verhaal begrepen.


    weird o_o