• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    omfg
    ik heb echt de kriebels nu he
    echt waar super eng gewoon:|


    To The Stars Through Adversity

    xGiruGamesh schreef:
    (...)

    For sure dude

    Dit klinkt Heel erg fake
    Ik denk ook niet dat veel mensen dit echt zullen geloven ^^


    i agree, ik heb dat glaasje draaien al 3 keer gedaan, en er was nog niks met MIJ gebeurt, er waren alleen wat mensen vermoord op die dag...

    en dat bloody mary oproepen is niet fake...

    LALALALALA schreef:
    Een jongen vertelde me ook laatst een verhaal over een meisje die ging glaasje draaien. Toen zei de geest dat ze zou dood gaan over 5 min. Ze heeft haar ouders gebeld en die kwamen 4,5 min later aan. Ze rende naar buiten en werd aangereden door een auto waar niemand in zat. En toen was ze dus dood.

    en dat is de reden dat ik nooit geesten ga oproepen :Y)

    Hairspray schreef:
    (...)


    Dat is niet het verhaal van Bloody Mary maar van een andere geest, het echte verhaal van Bloody Mary is, Bloody Mary woonde in de middeleeuwen, en werd als 7 jaar oud meisje veroordeeld als heks, en ze hebben haar helemaal gemarteld en uiteindelijk op de brandstapel gezet, en nu is ze bloody Mary, en als je haar wilt oproepen, moet je een zwarte kaars in laten branden voor de spiegel zetten recht in je ogen in de spiegel kijken en 3 keer bloody Mary zeggen en dan komt, ze maar als je haar met gerust laat laat ze jou ook met gerust


    Ik geloof niet egt veel van die b.m de een zegt je moet gewoon 3 keer haar naam zeggen de ander zegt 13 keer de een zegt dat je haar gewoon ziet om 12 uur s'nachts en dat je dan dood valt.Ik heb ook verhalen gelezen dat je emt een halve manderijn in je hand voor de spiegel meot gaan staan o.O


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wow, opeens ziet heel Quizlet geesten. :'D
    - hilarisch -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ging een keer een geest oproepen, Bloody Mary.
    Nou wij deden het zo dat je voor de spiegel 3 keer 'bloody mary' zegt om 12 uur 's nachts, met kaarsen en gesloten ramen. Dat deden wij, maar er gebreurde niets. Dus we gingen maar slapen. En toen werd ik opeens wakker van een heel raar gevoel :S Wat bleek? Die Bloody Mary vond het grappig om aan mijn teen te trekken! En toen zei ik dat ze weg moest gaan, maar daar had ze geen zin in. Aangezien al die adrenalinegeile pubers haar stoer gaan oproepen en vervolgens heel het huis bij elkaar janken. Dus toen mocht ze van mij voortaan elke nacht aan mijn teen komen trekken, zolang ze mijn kamer maar niet vies maakte. Blauw en rood vloekt als de pest.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik ging een keer een geest oproepen, Bloody Mary.
    Nou wij deden het zo dat je voor de spiegel 3 keer 'bloody mary' zegt om 12 uur 's nachts, met kaarsen en gesloten ramen. Dat deden wij, maar er gebreurde niets. Dus we gingen maar slapen. En toen werd ik opeens wakker van een heel raar gevoel :S Wat bleek? Die Bloody Mary vond het grappig om aan mijn teen te trekken! En toen zei ik dat ze weg moest gaan, maar daar had ze geen zin in. Aangezien al die adrenalinegeile pubers haar stoer gaan oproepen en vervolgens heel het huis bij elkaar janken. Dus toen mocht ze van mij voortaan elke nacht aan mijn teen komen trekken, zolang ze mijn kamer maar niet vies maakte. Blauw en rood vloekt als de pest.

    Dus nu trekt elke nacht iemand aan jouw teen? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Screwed schreef:
    Ik ging een keer een geest oproepen, Bloody Mary.
    Nou wij deden het zo dat je voor de spiegel 3 keer 'bloody mary' zegt om 12 uur 's nachts, met kaarsen en gesloten ramen. Dat deden wij, maar er gebreurde niets. Dus we gingen maar slapen. En toen werd ik opeens wakker van een heel raar gevoel :S Wat bleek? Die Bloody Mary vond het grappig om aan mijn teen te trekken! En toen zei ik dat ze weg moest gaan, maar daar had ze geen zin in. Aangezien al die adrenalinegeile pubers haar stoer gaan oproepen en vervolgens heel het huis bij elkaar janken. Dus toen mocht ze van mij voortaan elke nacht aan mijn teen komen trekken, zolang ze mijn kamer maar niet vies maakte. Blauw en rood vloekt als de pest.


    homg ;o wat eeeeeeeeng ;o ik heb ooit ook al zoiets meegemaakt srsly.
    Ik ging voor de badkamer spiegel staan en zei iets tegen mijn spiegelbeeld en opeens begon het mij uit te lachen [mijn spiegelbeeld dus] en zei het: Kind, je hebt je trui achterstevoren aan. Echt zó creepy xo

    haha, ik vind t wel creepy allemaal, maar ik geloof van die bloody mary in de spiegel eerlijk gezegt geen hol van.. maar dat is mijn mening.
    want bij mij werkt t niet xd
    en geesten, tja.. nog nooit een gezien maar ik geloof er wel in =o


    nothing's ever built to last

    @Paraplan: Jup, mijn grote teen is nu al 3 centimeter gegroeid! Maar als ze hem te lang maakt mag ze hem zelf weer afkauwen (puh)
    @Pussy: Omg, ik zou gillend het huis uit rennen en overreden worden door een auto zonder bestuurder O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb altijd een hele anderen versie van bloody mary gehoor ik weet nie hoe ze dood is gegaan maar wel dit


    als je drie keer bloody mary zegt (werk het beste in de badkamer)dan zal ze tevoorschijn komen en je ogen er uit kraben als je maar iets met dood temaken hebt bervoorbeeld een meisje is bang voor haar vriendje dus maakt ze het uit maar voor de jongen weg gaat zegt hij:als je me verlaat zal ik zelfmoord plegen. dan zegt het meisje ga je gang en als ze in de buurt is als iemand haar oproep word zij vermoord niet de gene die haar oproepte



    dat is altijd de versie die ik hoor:X


    To The Stars Through Adversity

    Ik was ooit eens bij een vriendin gaan slapen. Zij gelooft zwaar in geesten, ze heeft zelf een tante die zegt dat ze met geesten praat. Ging ik dus bij haar slapen, zij had zo een lampje dat aanging als er beweging was. Toen iedereen was gaan slapen schoot dat lampje altijd en uit. Ik dacht dat het een vlieg of een mug was. Nam zij dat doosje van dat lampje stond er op dat dat lampje niet aanging bij beweging van insecten. Begon ik helemaal te flippen. ;o ik heb die nacht niet meer geslapen.


    It even took me by surprise

    Clarity schreef:
    Ik sliep ook bij een vriendin. Dat is al hééél lang geleden maar ik weet het nog goed. Ze had zo'n loop pop weet je wel? Zo'n pop die net zo groot is als een meisje van 6 nou wij waren net zo oud denk ik. Het was gewoon pik donker en opeens liep die pop weg. Gewoon uit zichzelf !! Ik zat gewoon toe te kijken,want ik dacht dat ik het me verbeelde of dat ik aan het dromen was. De volgende dag was hij ook echt weg en was nergens te vinden in huis. We hebben die pop nooit terug gevonden..


    ZIE JE NOU!!
    Daarom haat ik poppen! Iedereen altijd maar lachen als ik dat zeg... grmbl...
    Mijn broertje was met mijn moeder naar zwemles (ik was destijds 7), mijn vader was aan het werken, dus ik zou even een uurtje alleen zijn.
    Ik was met mijn barbies op zolder aan het spelen en ging even beneden een snoepje halen.
    Toen ik terug boven kwam, lagen ze allemaal verspreid en keken me allemaal aan.
    Ik ben nog nooit zó bang geweest.
    Heb meer dan een half jaar de zolder gemeden...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Voor geesten ben ik eigenlijk nooit bang geweest... Alleen een hele tijd uitgesloten, omdat ze me teveel dingen vertelden die ik niet wilde en hoorde te weten... (ik heb door hen de brand in mijn huis kunnen voorspellen... mijn vader had spijt dat ie niet naar me geluisterd had)
    Ik heb het zusje van mijn vader (ze was drie toen ze stierf) als beschermster. Je zou het een engel kunnen noemen.
    Ik heb heel vaak ogen naar me voelen staren.
    Ik ben een keertje op de grond gevallen, omdat ik opeens in mijn rug werd geduwd... Heel maf.
    Ik heb iemand op het station dood zien gaan... Het was een coma, maar ik zag de geest ernaast staan... Allemaal van die mensen proberen haar weer er bovenop te brengen, maar ze kwam niet meer bij...
    Toen even later heb ik via een vriendin gehoord dat ze ook echt dood was gegaan. Zij stond naast me op dat moment...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik zat meestal aan de eettafel met de laptop en aan de muur tegenover me staat dan zo een grote spiegel en als ik iets op de laptop bezig was zag ik iemand in de spiegel maar als ik opkeek was er niemand... is niet zo eng als jullie storie's ma ik vind het best freaky se
    _______________________________________________
    'k heb es een serie gekeken waar er 2 broers zijn die geesten 'zien' enzo ...
    en het ging over bloody mary ik zei tege me ma 'zal ik ook es voor de gein 3x bloody mary zeggen zoals hun en lekker doodgaan' ze begon egt te freaken en ik de hele tyd voor de gein 3x in alles waar ik mezelf in zag b.m te zeggen toen werd ze zo boos en ik dus ook riep ik egt kei hard b.m helaas niks...
    nou eigenlijk als het zou gebeuren wil ik niet doodgaan doordat er bloed uit me ogen zou komen hoor...
    xx-