• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    er reet laast een auto tegen de auto van me moeder. een joekel van een deuk zat in de auto. ik heb hem gezien toen ze weer thuis was. ze ging even naar binnen 5 min later weer naar buiten. was de deuk weg:O


    ik sliep eerst in een klein huisje in de thuin van me moeder
    iedre nacht hoorde ik de deru open gaan en weer dicht slaan. of imand hem open deet en dicht deet. het was wind stil
    :8

    ik zie vaak een jongen met zwarte haren en zwarte kleren aan als ik dichter bij kom is hij weg

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 19:55 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    in het huis waar ik nu woon, is een man gestorven, en soms, 's nachts als ik in mijn spiegel kijk zie ik hem achter mij. doodeng!

    of, ik had ooit met Z. besloten een geest op te roepen, op de manege. dus, we zaten onder een boom, ver weg genoeg dat de paarden geen geest zouden hebben, en we vroegen of er iemand aanwezig was. plots begon het vethard te waaien, en dat terwijl het daarvoor helemaal windstil was! we hadden die geest wel 3 keer moeten vragen om weg te gaan voor het weer windstil was. sindsdien is die manege vet vervloekt, ik zat dan eens met Z. buiten, en we keken omhoog, tegen de muur, stond daar plots 'Laat me met rust', zeer zacht zichtbaar. nou, we gingen dus weg, en dan zagen we in eht zand 'bedankt' oplichten. en, sindsien vonden we soms op de muren van de stal een kandelaar getekend, wat het teken van geesten-aanwezigheid is. en dat was met bloed getekend. ook, was al het water van de paarden plots rood beginnen uitslaan én hebben we een mieren en vliegenplaag gehad. nu ga ik al een jaar niet meer naar die manege, veels te eng!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik was op vakantie in Frankrijk en heel het huis zat vol met geesten. 's Nachts lag ik in bed en er stond een vrouw aan de achterkant. ik kneep mijn vriendjes arm helemaal fijn. Ze was heel wanhopig en hield me vast aan mijn been. Bah.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ooh, een van mijn vriendinnen had ook iets engs;;
    ze vroeg eens aan mij hoe je geesten moest oproepen, en ik legde haar de makkelijkste manier uit (een cirkel rode en zwarte kaarsen om je heen zetten, rood-zwart-rood-zwart enz, en vragen of er iemand aanwezig is, als een rode kaars uitgaat een goed iemand, als er een zwarte kaars uitgaat een slecht iemand)
    dus ik legde dat uit en vroeg nog om niet in huis en niet alleen te doen. aan dat eerste heeft ze zich gehouden het tweede niet. nouja.
    plots werd ik gebeld, ik zat net in de paardenrijles, en zag dat het die bewuste vriendin E. was. later na de les belde ik terug, en ze was helemaals over dr toeren, en toen legde ze uit;;
    ze had een geest opgeroepen, en toen ze vroeg of er iemand aanwezig was schoten alle zwarte kaarsen ineens uit. allemaal! ÖÖÖ


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jullie verhalen zijn scary:( ik had een keer een slaapfeestje bij een vriendin en opeens zie ik een man. zeg maar voor heel ff, even snel als dat je met je ogen knippert. hij stond bij de trap en lachte vrolijk naar ons. ik zei dat dus en toen riep een vriendin dat ze hem ook zag en wees ze naar de koelkast, waar ik hem een seconde later ook zag.

    en ik "voel" zeg maar iets van spoken. ik kan soms ook door de ogen van andere mensen kijken en hun gevoelens "voelen". omdat het snachts rustig is kan ik me dan goed concentreren en "voel" ik geesten, alsof ik een soort van door hun ogen kijk. zo "voelde" ik laatst ook de geest van een vrouw toen ik bij een vriendin sliep en mijn vriendin kon daarna niet ophouden met denken aan haar overleden oma


    Who needs love when there is chocolate

    ik fietsje naar tekenles een paar weken terug. ik zag een man bij het water staan.hij keek naar beneden in het water naar zich zelf.ik ree lang een kale boom en hij was opeens weg o.o das gek want hij kan nergens heen want het is een open plek .

    en ik zag een keer iemand in tuin lopen . ik gilde het uit:Y) geen voet sporen in de sneeuw maar mijn vader heeft wel de hele tuin door zocht hij was banger dan ik xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassiopeia schreef:
    Ik heb een 'recente' gebeurtenis gehad.

    Dus,ik woon in een oeroude huis,die van buiten
    instortxD.Ik vond het wel spannend,want het leek
    wel een spookhuis.En dat was het ook.Een keer,ik
    werd om 8 uur wakker,in het weekend.Ik was goed
    uitgeslapen,ik zag helemaal niet dubbel.Dus,toen
    zag ik mijn moeder,en mijn vader onderaan de trap
    staan.Mijn moeder en mijn vader gingen naar
    beneden.Daar stond ik dus,samen met mijn zus.Opeens zag ik duidelijk,een zwartharige vrouw,
    achter mijn moeder aan lopen.Ik was als ware zo
    geschrokken.Toen in de voormiddag,vroeg ik mijn
    mama,of de schoonmaakvrouw,er toen was.Mijn moeder
    zei dat de schoonmaakvrouw,er niet was.En op dat
    moment,belde de schoonmaakvrouw aan.Om te schoonmaken.Ik vroeg mijn moeder dan,of er toen
    iemand was.Mijn moeder antwoorde dan dat op die
    tijdstip alleen ik,mijn vader,mijn moeder,en mijn
    zusje er alleen waren.En toen wist ik het zeker,
    die vrouw,was een geest.Ik ben nu bang om dat aan
    mijn moeder te vertellen,want ze gelooft helemaal
    niet in geesten.

    ik zeg dus ook nooit als ik iets vreemd ziet T.T toen ik klein zag vertelde ik het wel nou ik was gelijk het geest ziende kindje van de familie:$ ze had het aan iedereen verteld:$ik schaamde me kapot:$ nu zeg ik het never ever meer:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wel een paar verschillende dingen... de engste is afgelopen zomervakantie, een paar vriendinnen waren bij mij aan het logeren. Plotseling begonnen een vriendin en ik op hetzelfde moment te huilen en we voelden allemaal verschillende dingen, onder andere alsof we werden opgehangen en een scherpe pijn in onze knie, we zagen iets engs op het computerscherm, en we hoorden ook dingen. Dat was freaky ^^
    Maar ik heb ook wel eens echt geesten gezien (voorzover je het geesten kan noemen).


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou drie weken terug, ging ik naar de begraafplaats toe naar mijn opa en oma die liggen daar.. Dus ik dacht ik moet maar eens langsgaan en een bloemetje liggen. Dus ik legde de bloem neer. En praatte zachtjes tegen mijn opa en oma. Plots voelde ike een hand, terwijl niemand er was.
    En een hand op mijn haar. Maar dat deed mijn oma vroeger altijd in mijn haar zitten. DUs ik zo. "Oma?"
    Zit er nog langer verhaal vast.
    Maar dat heb ik geen zin om te vertellen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn Oma heeft in en hospies gelegen(nu is ze dood) maar die avond dat ze is overleden(14 nov) liepen wij door de hospies tuin en bij de bomen zag ik daar van die schimmen. En ergens viel er ook en witte stok. Ik vroeg aan mijn nichtje; zag je dat ook maar nee zij zag niks. Ik liep even later over die stok en dan voelde je en soort van koude wind. Ik vond dat echt eng! En me zus heeft ook zo iets meegemaakt: Toen mijn oma dood was zag mijn zus de eerste avond en geest naast haar bed... maar toen zag mijn moeder hem ook. En ik durfde toen het licht niet uittedoen in mijn zus kamer.

    Chiyo schreef:
    (...)
    ZIE JE NOU!!
    Daarom haat ik poppen! Iedereen altijd maar lachen als ik dat zeg... grmbl...
    Mijn broertje was met mijn moeder naar zwemles (ik was destijds 7), mijn vader was aan het werken, dus ik zou even een uurtje alleen zijn.
    Ik was met mijn barbies op zolder aan het spelen en ging even beneden een snoepje halen.
    Toen ik terug boven kwam, lagen ze allemaal verspreid en keken me allemaal aan.
    Ik ben nog nooit zó bang geweest.
    Heb meer dan een half jaar de zolder gemeden...


    Ik heb trouwens ook zoiets gehad: Ik ging 2 jaar geleden(ik was 9) ook met mn nichtje met de barbies spelen wij stopten een van die barbies in en lege koffer en als we de koffer na zo´n 30 seconden weer openmaakte lag die pop omgedraaid dat was echt doodeng.

    Ik geloof niet in geesten (cat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Endeavor schreef:
    Btw, wist je dat fantasievriendjes bij kinderen wel eens geesten kunnen zijn? Blijkbaar staan kinderen erg open daarvoor. (:


    Mijn neefje had vroeger altijd zingende gordijnen zei hij(Me oom, tante en nichtje horen niks)


    En me nichtje(12) , neefje(8) en ik gaan soms in het donker in onze logeer kamer. Zo ook op de dag dat mn oma was overleden. Toen hoorde we heel veel windvlagen enzo , als wij iets over haar zeiden. Als we niks deden hoordde niks. Nu gaan we daar maar niet meer zitten want me oma´s spullen staan daar.

    Bij mij thuis hoor je vaak voetstappen of gelach als er niemand is verder en 's nachts heb ik al vaker meegemaakt dat mijn slaapkamerdeur geopend werd uit het niets en dat soort dingen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik had ook iets meegemaakt.

    Op zolder is er een grote spiegel. Je kan met die spiegel de hele zolder zien. Het is zegmaar een grand mirror. Dus sinds er een spiegel is waarschuw ik mijn vrienden dat ze er niet moeten kijken 's nachts,omdat je dan vreemde dingen kan zien. Ik sliep een keer met vrienden en werd 's nachts wakker. Ik lag voor de spiegel met zegmaar mijn hoofd naar de spiegel. Ik zag een jade neon lichtje,maar op zolder was geenn jade(groen) neon lichtje te zien. Toen zag ik een aardige man in de spiegel staan. Hij pakte mijn hand en lachte naar mij. Mijn vrienden hebben het nooit geloofd.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt