• stel je voor : er zit een dikke, vieze spin op de muur. 1 probleem, het is midden in de nacht dus je kan niet je moeder/vader/stoere broer roepen om hulp. hoe haal jij die spin van de muur? mijn taktiek: ik pak mijn deo en spuit net zolang op de spin tot hij bewusteloos van de muur valt XD

    met de stofzuiger;)
    het kan me echt helemaal niks schelen dat ik dan het hele huis wakker maak, weten ze ook eens hoe dat voelt op hun vrije dag;)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 21:22 ]


    Never forget the things that make you smile

    mm.. moeilijk. daar ga ik nog eens eventjes over nadenken. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mercurial schreef:
    Dan gil ik mijn ouders uit bed. (:

    Ik neem m'n vliegenmepper (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Niet, ik roep keihard om mijn vader/moeder en blijf doodstil staan, staren naar de spin. Mijn vader of moeder mept dan de spin (met meestal één van mijn schoenen) dood en daarna wordt de spin weggegooid. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik gooi er hard een schoen tegen :Y) of ik roep half-huilend mijn papa, of sla er op met een hockeystick die onder mijn bed ligt om me tegen inbrekers te beschermen :Y) Ik heb een enorme angst voor spinnen + donker/moordenaars/inbrekers


    We're hiding behind skin that's too tough

    Als mijn papa er is haal ik hem.(:
    En anders;
    Als hij hoog zit ga ik op een stoel staan, en klop ik erop met een vliegenmepper.
    Als hij op normale hoogte is ga ik ook voor de deo.


    effort never betrays you

    Ik maak m'n kat wakker en til die op om hem vlakbij de spin te houden. Speelgoed voor Baileys. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het kan me niks schelen dat ze slapen, ik haal m'n vader want anders slaap ík heel de nacht niet meer.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Het kan me niks schelen dat ze slapen, ik haal m'n vader want anders slaap ík heel de nacht niet meer.


    Never wait for perfection, just make it.

    Niet ;x Ik loop er in een grote boog omheen ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik krijg een paniekaanval! (krul) Ik spuit alleen met deo/haarlak (haarlak is beter daarvoor) als die in een hoek zit ofzo... Ik neem een glas en zet die erover... Wel met een half uur gebibber, geween, gezweet, ...
    Ik begin gewoon te wenen als ik er één zie. Ik ben er gewoon als de dood voor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik gil gewoon kk hard hahaha. Dan komt me moeder of als me vriend er is haalt hij 'm weg :'). Ik durf dat niet :']. Als ik alleen thuis ben spuit ik focking veel deo enzo haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Maar moest het een heel dikke zijn. (daar zijn er kut genoeg altijd 2 van in je huis, ookal zie je ze niet allebei) dan zou ik mama toch wakker maken!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind spinnen niet zo eng. Zolang hij daar lekker blijft zitten vind ik het prima. :')


    Hope goes lost but never dies.