• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    ik vind dat iedereen zijn of haar eigen mening mag hebben en als dat de jouwe is, oké ;)

    ik vind TH een goede band, rockgroep. maar om nou te zeggen dat ik ze per se wil ontmoeten, seks met ze wil hebben etc, nee.

    ik maak alleen quizen over TH, omdat ze dan vaker worder gemaakt. ;)

    Kijk. Ik ben een fan en ik respecteer jou mening. Dat was 1 nu 2. Ik ben 13 en niet hysterisch. Dat wilde ik even kwijt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ehmm, je kan TH haten enzo, maar hun kunnen er geen fuck aandoen dat er oversekste/hysterische pubers bijzitten. En bovendien, ik snap ook niet hoe je verliefd op iemand kan worden, terwijl je die gene nieteens kent enzo, maargoed...
    Van mij mag je ze haten... i don't care... maar weet wél goed, dat je zometeen [dénkt ik bijna zeker, jammer genoeg] veel haat reacties krijgt, wat natuurlijk zwak is, maargoed sommige fans kunnen gewoon nergens tegen, en dan wel zeiken over Zac en Rihanna of whatever.

    ik vind dat iedereen zijn of haar eigen mening mag hebben en als dat de jouwe is, oké ;)

    ik vind TH een goede band, rockgroep. maar om nou te zeggen dat ik ze per se wil ontmoeten, seks met ze wil hebben etc, nee.

    ik maak alleen quizen over TH, omdat ze dan vaker worder gemaakt. ;)
    Ze zijn geeneens rock, ze zijn teen-pop.

    Ehmm, je kan TH haten enzo, maar hun kunnen er geen fuck aandoen dat er oversekste/hysterische pubers bijzitten. En bovendien, ik snap ook niet hoe je verliefd op iemand kan worden, terwijl je die gene nieteens kent enzo, maargoed...
    Van mij mag je ze haten... i don't care... maar weet wél goed, dat je zometeen [dénkt ik bijna zeker, jammer genoeg] veel haat reacties krijgt, wat natuurlijk zwak is, maargoed sommige fans kunnen gewoon nergens tegen, en dan wel zeiken over Zac en Rihanna of whatever.

    Laat de haat-reacties maar komen. Ik heb al genoeg fans aan het huilen gemaakt.

    ik vind dat iedereen zijn of haar eigen mening mag hebben en als dat de jouwe is, oké ;)

    ik vind TH een goede band, rockgroep. maar om nou te zeggen dat ik ze per se wil ontmoeten, seks met ze wil hebben etc, nee.

    ik maak alleen quizen over TH, omdat ze dan vaker worder gemaakt. ;)
    Als je Quizzen goed genoeg zijn worden ze ook wel vaak gemaakt zonder dat TH erin zit. Kijk naar die van DarkPassion.

    yeahh ik ben histyrisch:D

    wtf boiet ons dast jij dat vind het is jou mening,
    en wij thfan vinden dat niet maar dan hoef je er egt geen forum over te maken maar als jij daar blij van wordt Good look

    Je hebt eigenlijk wel een deel gelijk

    Er zijn idd van die fans die helemaal geopsedeerd zijn voor hun en die voor hun zouden sterven enzo. nou dat vind ik zelf ook te ver gaan. Ik ben dan wel een fan maar het is niet zo dat ik me helemaal vast klem aan TH omdat ik fan van hun ben. Ik zeg eerlijk op sommige foto's lijkt Bill op een meisje,maar sommige fans die vinden dat van niet en die worden dan meteen boos -.- Kom op zeg, ik 'beledig' jouw toch niet en ik mag toch rustig zeggen wat ik vind

    Wat ik dus eigenlijk wil zeggen. Er zijn verschillende soorten fans. Ze zijn niet allemaal zo histerisch

    Dit was mijn preek x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Laat de haat-reacties maar komen. Ik heb al genoeg fans aan het huilen gemaakt.
    Oja, nu je het zegt over dat huilen he? Er zitten ook veel wannabe iemoooohs die zm plegen voor TH! XD Oke, sorry, maardat vind ik écht grappig.

    Ik vind het prima als je je mening geeft en th afkraakt enzo hoor. Maar om er nou een topic over te maken.. Aandacht nodig?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    uuhm vind je nou dat de fans sucken of de band?


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind het prima als je je mening geeft en th afkraakt enzo hoor. Maar om er nou een topic over te maken.. Aandacht nodig?
    Ehmm, ik voel me nu ook beledigd als spamqueen. U_U Ze mag toch wel gewoon een topic maken, om die hysterische kippen even de waarheid te zeggen?

    Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.


    jij hebt gelijk
    ik was fan, maar niet geobseerd of hysterisch zoals mijn nicht die nachten heeft lopen janken omdat bill geopereerd moest worden


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er zijn idd geobsedeerde fans ik ken er genoeg maar nu wil ik nog even kwijt dat niet alle 13/14 jarige dat zijn ik bedoel ik zelf ben 12 en mij gaat het om de muziek dat ik Bill nou toevallig het leukst vind whatever en ik ben echt niet oversext ofzo. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen er zijn verschillende soorten fans en niet alle 13/14 jarige en daaronder zijn histirisch!

    leuk voor je ofzeuw =S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me