• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)
    Zolang ze mij er op school niet mee lastig vallen is het geen probleem. Maar zodra ze dat wel doen is het wel een probleem en zal ik er iets aan doen ook.

    Mooi


    I recycle my thoughts.

    Nou als ik eerlijk mag zijn ben ik dus totaaal NIET hysterisch. Ik lach Bill soms gewoon uit omdat hij dan iets aan heeft wat echt niet kan x] En van die hysterische fans die gaan dan tegen je zeggen; fuck jouw man hij is hartstikke sexy blablabla' Hallo,Bill is niet perfect. Maar dat denken die fans dan weer van wel -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee, want ik vindt het niet nodig om fans in elkaar te slaan of te vermoorden. Dat gaat veel en veel te ver.

    neej dat bedoel ik ook niet, en zeker als je niet van th houd hoef je ze nog niet te haten maar ik denk gewoon dat het de mensjes die van th houden eigelijk ook niet zow heel veel intresseert maar ze willen ook gewoon voor th opkomen, euhm en als je de quizlets over th niet leuk vind er zit toch ook zo n ding op quizlet dat je geen th meer hebt op de site...

    xxx

    Ik heb niets gezegt over Quizzen die ik niet wil maken. Leer lezen.

    dudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is het stereotyp TH-fan.
    Dat ben ik dus niet. Ik vind het geweldig die hater-sites te bezoeken. Ik flip niet als ik iets zie waar hun hoofd op staat.
    Ik ben weer eens totaly different :Y) kijk op me pro, kijk in mn fotoboek, vooral mn fotoboek X') ik vind die bledigende dingetjes van TH geweldig om te zien... ik lach me dood...(baby)


    BAM!

    ff vraagje


    van wie ben jij dan fan??

    HSM waarschijnlijk...-.-
    Sorry dat moest ff


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    @ BILLSBOXER

    Ik vind het niet waar dat jij zegt dat het gewoon de waarheid is, maargoed genoeg daarover. Je hebt wel een punt dat het niet normaal is dat meisjes van 11/12 dat op hun borsten schrijven. Op WB hoorde ik meisjes van ongeveer 7/8 'lekker sexen met tom en bill!' roepen. En nee dat vind ik ook niet normaal, die kinderen weten waarschijnlijk niet eens hoe het moet. Maar ik heb wel zoiets van laat ze lekker. Er zijn heel veel van dat soort mensen op de concerten, wat er dus voor zorgt dat th naar nederland komt om concerten te geven. Zonder die grote hoeveelheid kinderen waren ze heus niet zo vaak gekomen hoor. Ik vind alle fans echte fans, hoe onwijs IRRRITANT die kleine fans ook kunnen zijn. Dat ze heel hard gillen voor th bij alles wat ze doen, maakt ze niet nep vind ik. Alleen heel erg irritant.
    Ik heb ook niets tegen de fans die gillen, dat doe ik soms ookwel, als Bill dichtbij staat ofzo, maar ik vind het gewoon niet normaal dat sommige meisjes zich gewoon op 11/12/13 jarige leeftijd aanbieden voor seks. Dát vind ik gewoon wananbe want je meent er geen hol van, en dán zoek je pas aandacht.

    Heeeee!!! Ik ben 13!! en ik ben nooit zo hysterisch geweest!
    Ok jah bij het concert stond ik te gillen.. maar dat was van spanning.
    Leuk dat je dit hier durft neer zetten ;)
    Je mag je eigen mening hebben, maar sla dan niet zo door.
    Zoals ik altijd zeg ;)
    Echt TH-Fans respecteren de TH-haters xD


    death to the one at the end of the serenade.

    wrm zeg je dt TH suckt >? terwijl je iets hebt tege de (geobsedeerde) fans=S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    (...)Ik heb ook niets tegen de fans die gillen, dat doe ik soms ookwel, als Bill dichtbij staat ofzo, maar ik vind het gewoon niet normaal dat sommige meisjes zich gewoon op 11/12/13 jarige leeftijd aanbieden voor seks. Dát vind ik gewoon wananbe want je meent er geen hol van, en dán zoek je pas aandacht.


    Indeed(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    weet je waarom ik geen fan daarvan ben, omdat ze geen leuke muziek maken, omdat ze niet leuk zijn om naar te kijken, en omdat ze kinderachtig zijn!


    xxx

    HSM waarschijnlijk...-.-
    Sorry dat moest ff
    Zie je! De fans kunnen er bijna allemaal niet tegen als er wat over TH word gezegt, maar lopen zelf wel te lullen over HSM.

    wrm zeg je dt TH suckt >? terwijl je iets hebt tege de (geobsedeerde) fans=S

    Oh, ik heb genoeg tegen allebei. En dat weten de jongens ook dondersgoed.

    mense kap met reageren! ze heeft dit account (en topic) gewoon even aangemaakt omdat ze aandacht wil.. laat het gewoon, het is haar mening!


    Je moet worden wie je bent.

    Nou als ik eerlijk mag zijn ben ik dus totaaal NIET hysterisch. Ik lach Bill soms gewoon uit omdat hij dan iets aan heeft wat echt niet kan x] En van die hysterische fans die gaan dan tegen je zeggen; fuck jouw man hij is hartstikke sexy blablabla' Hallo,Bill is niet perfect. Maar dat denken die fans dan weer van wel -.-

    Jaah,, ik heb op een gegeven moment ook ng Bill liggen uitlachen op WBxD(hij was een beetje gay-achtig aan het doen,, vond ik dan...xD) Ik vind ze wel goed en knap ofzo, maar idd, ze zijn niet perfect (niemand btw..xD)


    Get outta my head!