• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)Oja, nu je het zegt over dat huilen he? Er zitten ook veel wannabe iemoooohs die zm plegen voor TH! XD Oke, sorry, maardat vind ik écht grappig.

    Omg, serieus? Whaha! Dat is idd hilarisch.
    Ik ben ieemoooh en ik ga mezelf snijden tot ik doodbloed (huil)

    (...)Ehmm, ik voel me nu ook beledigd als spamqueen. U_U Ze mag toch wel gewoon een topic maken, om die hysterische kippen even de waarheid te zeggen?


    Nee, ik vind het sowieso raar dat je zegt 'om ze even de waarheid te zeggen.' Het is geen waarheid, het is jouw mening dat jij die fans irritant vind. Maar eigenlijk doen ze niks bewust verkeerd dus ik vind het vreemd dat ze een topic maakt om fans te beledigen en boos te maken. Laat die fans lekker. Ik mag ook niet iedereen, maar ik maak niet over iedereen een topic om ze 'even de waarheid te zeggen.' Amen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind het prima als je je mening geeft en th afkraakt enzo hoor. Maar om er nou een topic over te maken.. Aandacht nodig?

    Jullie oversekste meisjes moet gewoon even de waarheid verteld worden.

    Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.


    Wow doe even rustig!
    ik ben 13 en ik ben echt niet hysterisch hoor..
    dat is gewoon leeftijdsdiscriminatie!!
    dat zijn sommige mensen van 10 en 19, ook 13 14.

    Man!
    laat diegene die hysterisch willen zijn dan hysterisch zijn!


    AAP

    (...)
    Nee, ik vind het sowieso raar dat je zegt 'om ze even de waarheid te zeggen.' Het is geen waarheid, het is jouw mening dat jij die fans irritant vind. Maar eigenlijk doen ze niks bewust verkeerd dus ik vind het vreemd dat ze een topic maakt om fans te beledigen en boos te maken. Laat die fans lekker. Ik mag ook niet iedereen, maar ik maak niet over iedereen een topic om ze 'even de waarheid te zeggen.' Amen

    Ik doe wat ik wil en als jou dat niet staat,d an rot je op.

    (...)
    Jullie oversekste meisjes moet gewoon even de waarheid verteld worden.


    En hoezo jullie oversekste meisjes? Ik ben niet eens verliefd op iemand van th en hoef ook geen seks met zex].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Omg, serieus? Whaha! Dat is idd hilarisch.
    Ik ben ieemoooh en ik ga mezelf snijden tot ik doodbloed (huil)


    Jesus.
    dan mag jou de waarheid ook wel eens verteld worden!
    Jij snapt niet wat er in het hoofd van mensen omgaan die in zichzelf snijden.
    dus doe er dan niet zo lullig over!!
    Jesus!

    en dan zeg je dat wij dom zijn kijk eens in de spiegel!! :S


    AAP

    (...)

    Wow doe even rustig!
    ik ben 13 en ik ben echt niet hysterisch hoor..
    dat is gewoon leeftijdsdiscriminatie!!
    dat zijn sommige mensen van 10 en 19, ook 13 14.

    Man!
    laat diegene die hysterisch willen zijn dan hysterisch zijn!

    Dat doe ik niet. Ze vallen mij er mee lastig. Ik wordt er gek van. En geef zlef toe: bijna alle fans zijn 13/14 jarige meiden die zelf nog niet eens seks hebben gehad en dan op hun 'borsten' schrijven: Tom! Fick Mich!

    (...)
    En hoezo jullie oversekste meisjes? Ik ben niet eens verliefd op iemand van th en hoef ook geen seks met zex].

    Mooi ^^ Hebben ze toch nog normale fans.

    (...)
    Ik doe wat ik wil en als jou dat niet staat,d an rot je op.


    Ghehe niks beters te zeggen?XD Je moet mensen niet beledigen en als ze er tegenin gaan lopen zeuren dat ze moeten oprotten. Als je iemand beledigt wil je een reactie, en als je er een krijgt die je niet verwacht moet ik maar oprotten? GheheheXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind het best dat je niet van th houd maar eerlijk gezegt het kan mij niets schelen
    en als je niet van ze houd,,, wil je met dit bericht nog meer soort van th haters leren kennen

    weet je ,,, je kan ook gewoon op hyves kijken en je toevoegen bij een anti tokiohotel club en daar met je mede haters gaan zeuren


    Hallo er is een vrouw van 36 en die is geopsedeerd door Bill. Haar hele huis hangt vol met hem en ze zou zelfs haar gezin opgeven om met hem te kunnen trouwen. Kijk dat is geopsedeerd


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Nee, ik vind het sowieso raar dat je zegt 'om ze even de waarheid te zeggen.' Het is geen waarheid, het is jouw mening dat jij die fans irritant vind. Maar eigenlijk doen ze niks bewust verkeerd dus ik vind het vreemd dat ze een topic maakt om fans te beledigen en boos te maken. Laat die fans lekker. Ik mag ook niet iedereen, maar ik maak niet over iedereen een topic om ze 'even de waarheid te zeggen.' Amen
    Ehmm, sorry? Het is wél de waarheid. Kinderen/"fans" doen veel te hysterisch. Eigenlijk vind ik die overdreven fans geen echte fans. Je mag wel een beetje huilen op een concert omdat je het zo mooi vind ofzo, maar haat filmpjes aanmaken over Ann-Kartin of whatever, vind ik ook niet kunnen. Het is gewoon waar dat kinderen van 11/12 al kreten roepen zoals: "Tom! Fuck me!" ofzo.

    Omg, serieus? Whaha! Dat is idd hilarisch.

    Ik ben ieemoooh en ik ga mezelf snijden tot ik doodbloed (huil)
    Ja!
    Sneetje hier, sneetje daar! Ik denk de hele dag aan zehelfmoooord! (huil) Mijn beroemde emo-song.

    (...)
    Jesus.
    dan mag jou de waarheid ook wel eens verteld worden!
    Jij snapt niet wat er in het hoofd van mensen omgaan die in zichzelf snijden.
    dus doe er dan niet zo lullig over!!
    Jesus!
    en dan zeg je dat wij dom zijn kijk eens in de spiegel!! :S

    Ik weet dondersgoed wat er in hun hoofd omgaat. Mijn zusje snijdt zelf ook! Dus zeg mij niet dat ik er niets van weet. En wat ik in de spiegel zie bevalt me.

    Das jou mening! ;)
    Maar wij hebben een andere mening...
    leuk toch!? :P


    Träume sind wirklich!!