• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    ik vind het best dat je niet van th houd maar eerlijk gezegt het kan mij niets schelen
    en als je niet van ze houd,,, wil je met dit bericht nog meer soort van th haters leren kennen

    weet je ,,, je kan ook gewoon op hyves kijken en je toevoegen bij een anti tokiohotel club en daar met je mede haters gaan zeuren

    Nee, want ik vindt het niet nodig om fans in elkaar te slaan of te vermoorden. Dat gaat veel en veel te ver.

    (...)

    Jesus.
    dan mag jou de waarheid ook wel eens verteld worden!
    Jij snapt niet wat er in het hoofd van mensen omgaan die in zichzelf snijden.
    dus doe er dan niet zo lullig over!!
    Jesus!

    en dan zeg je dat wij dom zijn kijk eens in de spiegel!! :S
    Soms hebben ze ook echt problemen, maar als je zelfmoord gaat plegen omdat Bill je toch niet ziet staan is dat gewoon grappig! XD

    Ehmm, sorry? Het is wél de waarheid. Kinderen/"fans" doen veel te hysterisch. Eigenlijk vind ik die overdreven fans geen echte fans. Je mag wel een beetje huilen op een concert omdat je het zo mooi vind ofzo, maar haat filmpjes aanmaken over Ann-Kartin of whatever, vind ik ook niet kunnen. Het is gewoon waar dat kinderen van 11/12 al kreten roepen zoals: "Tom! Fuck me!" ofzo.


    Ja idd die heb je ook en daar erger ik me soms echt dood aan. Die zijn zo geopsedeerd die gaan zelfmoord plegen als TH er mee stopt -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hiep hiep, HOERA! (lol)
    APPLAUS MENSEN, WEER EEN PERSOON MET EEN EIGEN MENING DIE ZICH ER NIETS VAN AANTREKT!
    HOEZEE
    HOEZEE
    HOEZEE


    I recycle my thoughts.

    (...)

    En hoezo jullie oversekste meisjes? Ik ben niet eens verliefd op iemand van th en hoef ook geen seks met zex].

    Heej, dan ben ik niet de enigste!^^
    Ik vind ze gewoon leuke muziek hebben. oke ze zijn misschien wel knap ofzo,, maar ze zijn toch onbereikbaarxD Dus who cares.


    Get outta my head!

    like i care =] Ik vind het best dat je ze niet leuk vind enzeuw n__n Ik bedoel ik vind Bill dan wel knap maar dat betekent niet dat ik meteen seks met hem wil O_o && ik ben ook niet hysterisch ofzeuw =]
    Mjaa iedereen zijn of haar eigen mening, ik accepteer het wel, zolang het maar niet té ver gaat...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)

    Ja idd die heb je ook en daar erger ik me soms echt dood aan. Die zijn zo geopsedeerd die gaan zelfmoord plegen als TH er mee stopt -.-
    AHAHAH! Ja, indd. Weetje? Als je liefde belangerijker dan TH vind... dan zou ik [áls ik hysterisch was] juist blij zijn. Vaeel meer kans dat je ze later krijgt, omdat ze dan meer tijd hebben, en gewone baantjes nemen.

    HAHAHAH! Grappig, nou gaat iedereen zeggen dat ze niet hysterisch zijn, maar dat zijn ze stiekem wel. :')

    Sommige dan.

    eej ze heeft wel een beetje gelijk hoor.. check al die reacties nu.. ze wil aandacht mense! dat is haar mening, nou en! wat boeit jou dat..


    Je moet worden wie je bent.

    HAHAHAH! Grappig, nou gaat iedereen zeggen dat ze niet hysterisch zijn, maar dat zijn ze stiekem wel. :')
    Sommige dan.

    Correctie: De meeste zijn hysterisch.

    Hiep hiep, HOERA! (lol)
    APPLAUS MENSEN, WEER EEN PERSOON MET EEN EIGEN MENING DIE ZICH ER NIETS VAN AANTREKT!
    HOEZEE
    HOEZEE
    HOEZEE

    Dank U, Dank U, Dank U .

    @ BILLSBOXER

    Ik vind het niet waar dat jij zegt dat het gewoon de waarheid is, maargoed genoeg daarover. Je hebt wel een punt dat het niet normaal is dat meisjes van 11/12 dat op hun borsten schrijven. Op WB hoorde ik meisjes van ongeveer 7/8 'lekker sexen met tom en bill!' roepen. En nee dat vind ik ook niet normaal, die kinderen weten waarschijnlijk niet eens hoe het moet. Maar ik heb wel zoiets van laat ze lekker. Er zijn heel veel van dat soort mensen op de concerten, wat er dus voor zorgt dat th naar nederland komt om concerten te geven. Zonder die grote hoeveelheid kinderen waren ze heus niet zo vaak gekomen hoor. Ik vind alle fans echte fans, hoe onwijs IRRRITANT die kleine fans ook kunnen zijn. Dat ze heel hard gillen voor th bij alles wat ze doen, maakt ze niet nep vind ik. Alleen heel erg irritant.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Correctie: De meeste zijn hysterisch.

    So what? Ik snap niet dat je daar een probleem van maakt :')


    I recycle my thoughts.

    Nee, want ik vindt het niet nodig om fans in elkaar te slaan of te vermoorden. Dat gaat veel en veel te ver.

    neej dat bedoel ik ook niet, en zeker als je niet van th houd hoef je ze nog niet te haten maar ik denk gewoon dat het de mensjes die van th houden eigelijk ook niet zow heel veel intresseert maar ze willen ook gewoon voor th opkomen, euhm en als je de quizlets over th niet leuk vind er zit toch ook zo n ding op quizlet dat je geen th meer hebt op de site...

    xxx

    (...)
    So what? Ik snap niet dat je daar een probleem van maakt :')

    Zolang ze mij er op school niet mee lastig vallen is het geen probleem. Maar zodra ze dat wel doen is het wel een probleem en zal ik er iets aan doen ook.