• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)Zie je! De fans kunnen er bijna allemaal niet tegen als er wat over TH word gezegt, maar lopen zelf wel te lullen over HSM.


    Ik vind het niet erg als ze dingen over th zeggen hoor:P Voeg er alleen me eigen mening aan toe. Want vaak vind ik dat ze ook wel gelijk over th hebben. Bovendien dat over HSM was gewoon een grapje, kon het niet laten om t te zeggenXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    mense kap met reageren! ze heeft dit account (en topic) gewoon even aangemaakt omdat ze aandacht wil.. laat het gewoon, het is haar mening!

    Lieverd, hoe kom je daarbij? x'] Ik zit al heel lang op Q. Ik wilde vandaag beginnen met reacties zetten op Quizzen die ik wél goed vindt. En om meteen even duidelijk mijn mening te geven heb ik gewoon even een topic gemaakt. Simple as it is.

    HSM waarschijnlijk...-.-
    Sorry dat moest ff

    Haat aan HSM! Zeg dat nooit meer!

    (...)

    Ik vind het niet erg als ze dingen over th zeggen hoor:P Voeg er alleen me eigen mening aan toe. Want vaak vind ik dat ze ook wel gelijk over th hebben. Bovendien dat over HSM was gewoon een grapje, kon het niet laten om t te zeggenXD
    Ik geef jou alleen als voorbeeld, kinderen bij mij in de buurt die fan zijn, lopen meteen te janken als er wat over TH gezegt word, maar zelf zeuren ze wel over Rihanna en HSM.

    mense kap met reageren! ze heeft dit account (en topic) gewoon even aangemaakt omdat ze aandacht wil.. laat het gewoon, het is haar mening!


    En ik vind het wel gezellig zo discussieren met kopje koffie en laptop op me schoot(flower). x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ff vraagje
    van wie ben jij dan fan??

    Ik ben niet fan van iemand. Maar zoals sommigen van jullie zullen zeggen: Ik ben een HipHop-Slet.

    (...)Ik geef jou alleen als voorbeeld, kinderen bij mij in de buurt die fan zijn, lopen meteen te janken als er wat over TH gezegt word, maar zelf zeuren ze wel over Rihanna en HSM.


    Ghehehehe dat soort mensen lach ik echt keihard uitXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou als ik eerlijk mag zijn ben ik dus totaaal NIET hysterisch. Ik lach Bill soms gewoon uit omdat hij dan iets aan heeft wat echt niet kan x] En van die hysterische fans die gaan dan tegen je zeggen; fuck jouw man hij is hartstikke sexy blablabla' Hallo,Bill is niet perfect. Maar dat denken die fans dan weer van wel -.-
    Ik lach Bill altijd uit als hij zo lomp gaat dansen. :'D

    weetje er zijn histerische fans
    je ehbt geen histerische fans
    ik ben er geen, veel andere ook niet
    en bITCHASSNESS wou gewoon ff haar mening geven
    sommige zijn het daarmee eens sommige niet

    klaar!:P

    (...)
    Ik ben niet fan van iemand. Maar zoals sommigen van jullie zullen zeggen: Ik ben een HipHop-Slet.


    Hoezo een slet als je naar hiphop luistert. Ik luister naar Snoop Dogg(cool) Hij is gewoon veeet(cool)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)Ik geef jou alleen als voorbeeld, kinderen bij mij in de buurt die fan zijn, lopen meteen te janken als er wat over TH gezegt word, maar zelf zeuren ze wel over Rihanna en HSM.


    Nou dat slaat ook niet aan. Ze willen toch dat zij geacepteerd worden omdat ze TH fan zij. Dan moeten ze zelf ook niet zeuren over andere beroemde mensen. Ieder zijn eigen style


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)Ik lach Bill altijd uit als hij zo lomp gaat dansen. :'D


    Ik vind t dr uitzien alsof iemand allemaal jeukpoeder in ze nek en ze rug heeft gegooidXD Heb dr zo een filmpje van van 4 maart,, echt geniaalXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Weetje wat me opvalt? Iemand zegt iets over TH, en lult de hysterische mokkels uit, en meteen is iedereen een serieuze fan. ><

    Sjaa,
    Ik ben ook fan,
    en respecteer je mening.
    Maar ik vind TH wel een goeie band. En ze spelen live gewoon perfect.
    En dat er dan Wannabe's bijzitten, die Sex willen met hun, en dat soort shit, en oversext sijn.. kan ik ook niks aan doen! ;)

    xx


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Ik vind t dr uitzien alsof iemand allemaal jeukpoeder in ze nek en ze rug heeft gegooidXD Heb dr zo een filmpje van van 4 maart,, echt geniaalXD
    14juni lachte ik Bill ook uit, ik stond toen heel dichtbij, en volgens mij zach Bill dat ik hem uitlachte, want hij keek kwaad de kant van mij en Geke op XD