• De stelling van vandaag luidt:
    Je bent een loser als je geen mobieltje hebt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. :'$
    Want dan ben je voor je vrienden niet bereikbaar enzo. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 16:30 ]


    Smiling but close to tears.

    Oneens,ik heb er wel een maar ik doe er amper wat mee. 9 van de 10 keer ben ik dat ding kwijt.
    Eigenlijk vind ik het maar een vervelend ding.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vind ik niet. Het is wel handig, maar waarom zou je een loser zijn als je er geen hebt. Het is dat er tegenwoordig bijna geen telefooncellen meer zijn, anders had je er ook helemaal geen nodig!

    Oneens,
    er zijn genoeg mensen die het zonder gsm perfect redden en dat is een bewijs dat je een gsm eigenlijk helemaal niet (zo) nodig hebt.

    Stuiterbal schreef:
    Neuh, dat moet iedereen zelf weten.

    Oneens, anders zou ik mezelf een loser vinden.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Oneens.
    Van sommige ouders mogen kinderen tot een bepaalde leeftijd geen mobieltje. En als je er geen hebt, is je eigen keuze.
    <33


    Simple, but effective.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 16:37 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Norana schreef:
    Vind ik niet. Het is wel handig, maar waarom zou je een loser zijn als je er geen hebt. Het is dat er tegenwoordig bijna geen telefooncellen meer zijn, anders had je er ook helemaal geen nodig!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Silvester schreef:
    Oneens.
    Waar gaat de wereld toch heen als apparaten gaan bepalen wie jij bent?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nee, helemaal niet mee eens! Het is de keuze aan jou of je wel of niet een mobieltje wilt.


    I'm not your princess

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Silvester schreef:
    Oneens.
    Waar gaat de wereld toch heen als apparaten gaan bepalen wie jij bent?

    Mercury schreef:
    waarom zou je dan een loser zijn? Je hebt toch een mobieltje omdat het fijn is om overal bereikbaar te zijn en niet voor de "stoerheid". Vooral kinderen op de basisschool die met mobieltjes lopen, dat vind ik echt niet om aan te zien =P


    I'll live every second like it is my last one <3

    SweetThing schreef:
    Je bent geen loser maar ik kan het me niet echt voorstellen


    you were born original don't die as a copy