• De stelling van vandaag luidt:
    Je bent een loser als je geen mobieltje hebt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Highway schreef:
    Oneens. Je bent niet gelijk een loser, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje raar als je geen mobiel hebt.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    nee.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Neee,, je bent geen loser als je geen mobiel hebt. In ieder geval, hij/zij die geen mobiel heeft moet het wel vreselijk rustig hebben...gewoon geen mobiele telefoon,,,
    Misschien maar eens een dagje mijn telefoon uitzetten ;)


    Hello Sunshine, Would You Be My Friend?

    Oneens.
    Het is alleen wel raar als je geen mobiel hebt, want dan ben je nooit bereikbaar.


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    nee je bent niet meteen een loser
    kijk ik heb wel een mobieltje maar die is nog niet in kleur XD oud dus..ik heb die nieuwste troep helemaal dus niet:Y)


    Hallo

    Highway schreef:
    Oneens. Je bent niet gelijk een loser, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje raar als je geen mobiel hebt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oneens,
    Als je dat zegt ben je pas een loser! :S
    Geen mobieltje hebben kan onhandig zijn,
    maar je hoeft ook niet meteen gestoord te zijn

    Bijvoorbeeld mijn nichtje heeft er geen. Boeiend?


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Highway schreef:
    Oneens. Je bent niet gelijk een loser, maar ik vind het eigenlijk wel een beetje raar als je geen mobiel hebt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    SweetThing schreef:
    Je bent geen loser maar ik kan het me niet echt voorstellen


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    oneens,, ik heb dan wel een mobieltje maar zoveel gebruik ik dat ding nu ook weer niet ik begrijp best hoe iemand zonder zou kunnen.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    oneens, je moet het zelf weten


    Save friends, you need them.

    Oneens, het kan dat hij/zij het niet kan betalen of er gewoon geeneen hoeft. Dan ben je niet gelijk een loser -.-''

    oneens, moet je zelf weten toch xD
    Maar ik zal denk ik wel vreemd opkijken als iemand van 15/16/17 ofzo, geen mobiel heeft.
    Ik bedoel: zelfs mijn oma heeft een mobieltje xD en begrijpt dat ding ook nog xD


    Write down what you can not say

    oneens er zijn ook mensen die het niet kunnen betalen!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Nee je bent (vaak) onbereikbaar als je geen mobieltje hebt.


    No growth of the heart is ever a waste