• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Toen ze hier bekend werden was ik nog wel wat jonger, en luisterde ik gewoon naar demuziek die mijn broer opzette.En hij heeft een hekel aan TH, dus, had ik ook een hekel aan TH.
    Maar, eigenlijk vooral omdat er hier zoveel fans zitten, ben ik naar ze te beginnen luisteren, en eigenlijk vind ik ze héél goed.
    Dus, ik ben een nieuwe fan. (:


    effort never betrays you

    Ik was fan. Na hun comeback vind ik ze echt stom, sorry voor de mensen die nog wel fan zijn, maar ik vind hun muziek nu 3 keer niks en standaard, weet ik, maar ik vind ze gewoon té veel veranderd.

    kben nog altijd fan van de oude liedjes met inhoud, maar ikvind gewoon dat hun nieuwe liedjes niet meer zo diep gaan en ikvond het Duits sowieso beter, daar lag meer gevoel in ..
    & hun nieuwe look is ook niet echt 'geslaagd' voor mij (:


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Extraneous schreef:
    (...)
    daar ben ik het niet mee eens.

    Maar goed, de band verandert, fans veranderen. Soms past het gewoon niet meer. Maar goed, ik hou nog steeds van ze <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Juneau schreef:
    De kleine kindjes worden groot, en TH is nu geen 'mode'meer. Alleen de échte fans blijven nu over, tsja welkom in de wereld van de rock. (:


    Daar ben ik mee eens.

    Maar er is ook een fan bij gekomen, ik ben namelijk fan geworden ;). En ik weet of ik de enige ben maar er komen dus ook fans bij xD. (zo is mijn vriendin ook fan aan het worden, ze is het nog niet helemaal maar vind ze wel goed dus ik zorg voor fans :P)


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Valt harstike mee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben nog steeds een trouwe fan van het eerste uur!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat komt, door de huppels.
    Ik heb er zelf dingen van meegemaakt. De alternative mensen onder ons worden gepest om hoe ze er uit zien en waar ze naar luisteren. Als ze Bill een meisje vinden en dan zeggen dat hij homoseksueel is dan vinden ook dat diegene die er fan van is lesbisch/homoseksueel is. Ze pesten deze mensen net zo lang tot ze niet meer er naar luisteren en dan alsnog over gaan naar dat R&B en Urban waar ze half naakt rond in lopen, zowel over het podium als in clips. Ik heb dit zelf mee gemaakt, maar ik heb me er tegen verzet om dit niet te laten gebeuren, maar iemand anders die ik ken, heeft zo iets wel laten gebeuren. Dit was een reden bij mij op school. Zo beleef ik het mee, omdat wij alternative mensen gepest worden om wie we zijn en waar we naar luisteren.

    Ik ben al 5 jaar trouw fan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 19:25 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Nee ze WAREN succesvol :'D
    De jongens waren in het begin gewoon zichzelf, niet standaard. Maar wie neemt er nu een hanenkam met led lichtjes op zijn schouders serieus? Ik niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    tokio hotel is nu een beetje "vergeten".
    vroeger vond ik ze echt helemaal niks, nu heb ik er niet meer een hekel aan maar ik zeg niet dat ik het leuk vind.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Tragically schreef:
    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.

    SKINNYJEANS zei op 22 juli 2010 - 20:24:
    Ik was fan. Na hun comeback vind ik ze echt stom, sorry voor de mensen die nog wel fan zijn, maar ik vind hun muziek nu 3 keer niks en standaard, weet ik, maar ik vind ze gewoon té veel veranderd.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 19:40 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat valt denk wel mee. Maar de band verranderd gewoon echt heel veel ik vond ze vroeger zelf leuker hun muziek ook die verranderd ook


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Oke, misschien verliezen ze fans, maar weet je, je moet zo denken: Tokio Hotel zal altijd blijven bestaan al hadden ze maar 5 fans meer. En Tokio Hotel hebben hun sporen achtergelaten in de muziek, niemand zal hen ooit verliezen. En denk eens aan het feit: hoe minder fans, des te meer ze voor ons zijn ;)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Finished schreef:
    Je hebt soms van die mensen die bij wijze van spreken, iedere week van iets anders fan zijn.
    En daarbij hebben ze ook een nieuwe sound en nieuwe look, die anderen misschien niet leuk meer vinden. Dus ergens denk ik dat het aan die dingen ligt.


    Zelf vind ik hun muziek nog steeds leuk en ben ik nog altijd fan D: En ergens zou ik me geen leven zonder kunnen inbeelden.


    En ook, ik vind niet dat ze moeten klagen qua fans want als je ze allemaal optelt hebben ze er nog véél hoor ^^
    Tokio Hotel (H)


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    RINGDINGDONG schreef:
    Nee ze WAREN succesvol :'D
    De jongens waren in het begin gewoon zichzelf, niet standaard. Maar wie neemt er nu een hanenkam met led lichtjes op zijn schouders serieus? Ik niet.


    Ik vind niet dat het een verschil uit maakt hoor. Er zijn zoveel mensen die een hanenkam nemen dus. Maakt niets uit en die led lichtjes, het was voor de tour, de show..


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[