• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Sounds schreef:
    (...)

    Heb je ervaring? Als ik het goed opvat, ben jij een echte hater?

    HAHA Nee ik ben geen hater :'D Ik ben fan. Maar de broer van een vriendin van mij, echt junge. Als ik erover begin gaat ie tegen me schelden en shit o.O Echt dat is niet normaal. Hij word gewoon helemaal wild.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    HAHA Nee ik ben geen hater :'D Ik ben fan. Maar de broer van een vriendin van mij, echt junge. Als ik erover begin gaat ie tegen me schelden en shit o.O Echt dat is niet normaal. Hij word gewoon helemaal wild.


    Ow xd, join the club xd. Maar die broer is gewoon jaloers, mijn broer kan dat ook hoor, maar als hij dan een klap tegen zijn hoofd krijgt zwijgt hij (stiekem een voordeel als je de oudste thuis bent) Maar die broer heeft hen toch niet ontmoet dus hij kan ze technisch gezien niet haten...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Sounds schreef:
    (...)

    Ow xd, join the club xd. Maar die broer is gewoon jaloers, mijn broer kan dat ook hoor, maar als hij dan een klap tegen zijn hoofd krijgt zwijgt hij (stiekem een voordeel als je de oudste thuis bent) Maar die broer heeft hen toch niet ontmoet dus hij kan ze technisch gezien niet haten...

    Wel, dat doet hij toch zeker :'D
    hoe DURF je te denken dat ik een hater ben ;z ik ben diep beledigd.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Wel, dat doet hij toch zeker :'D
    hoe DURF je te denken dat ik een hater ben ;z ik ben diep beledigd.


    Hij is gewoon raar dan...
    Ghaha, sorry dat ik dat dacht dan xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Sounds schreef:
    (...)

    Hij is gewoon raar dan...
    Ghaha, sorry dat ik dat dacht dan xd

    Hij is defo raar ;D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Hij is defo raar ;D


    Hij is gewoon stiekem jaloers op hun uitstraling en "haat" ze daardoor...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Sounds schreef:
    (...)

    Hij is gewoon stiekem jaloers op hun uitstraling en "haat" ze daardoor...

    Hmm, dat denk ik niet.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Hmm, dat denk ik niet.


    Het kan hea...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik denkd at hun liedjes gwn steeds minder leuk worden xD


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Omdat ze zichzelf helemaal populair vinden, en dan vooral Bill. Hun laatste album is gewoon een ikdoemaarwathetbesteisomgeldteverdienen-album, en kom op zeg. Facking gaan LIKKEN aan een schort en die in de menigte gooien omdat je oh zo geweldig bent? Iemand moet hem spiegel voorhouden. En Tom al helemaal, maar die is arrogant geboren. En Georg en Gustav laten zich totaal ondersneeuwen door de twins. Hoewel het onmogelijk zou zijn om dat niet te laten gebeuren.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 18:31 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Die dingen gebeuren nou eenmaal hé.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat gebeurt omdat het al wel even geleden is dat ze nog eens een hit gehad hebben..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Speaker schreef:
    Dat valt wel mee toch? Volgens mij zijn er nog zat fans over.


    ind, luister muziek vn ze enzo mr egt een "fan" ben k nie


    Only those who listen can hear

    reyon schreef:
    Dat gebeurt omdat het al wel even geleden is dat ze nog eens een hit gehad hebben..


    en dr komt t ook door xD


    Only those who listen can hear

    Ze zijn vervelend & Bill is gay.


    None but ourselves can free our minds.