• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    1) Sommige mensen houden niet van/kunnen niet tegen verandering.
    2) Hun nieuwe nummers zijn heel wat anders dan de oude nummers. Het lijkt wel of alle mooie betekenissen zijn weggeschrapt en er een autotune of technobeat in de plaats is gekomen. Hoewel ik ze leuk vind, zullen ook veel anderen hier waarschijnlijk op afgeknapt zijn.
    3) Mensen veranderen ook, en sommige zijn er gewoon uitgegroeid denk ik. En dan heb ik het niet over de mensen die zeggen ‘Ik ben geen fan meer want Bill is te arrogant geworden’, want dat vind ik persoonlijk geen reden.

    Zo. En nu ga ik me aankleden.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 7:18 ]


    s[he] be[lie]ve[d]

    ik luister de muziek nog altijd tijdens mijn slaap. -dan doe ik 's avonds cd er in en radio aan. en 's ochtends uit.- dan val ik het beste in slaap. (: en sommige story's die echt maar dan ook echt goed zijn lees ik ook nog wel eens. (:


    Life is a beautiful struggle

    nja, dat valt tog wel mee
    ik ben geen fan meer, omdat mijn muzieksmaak gewoon totaal veranderd is :Y)

    GuitarGs schreef:
    Dat valt wel mee toch? Volgens mij zijn er nog zat fans over.

    Denk omdat ze wel heel erg veranderd zijn met hun muziek ^^


    '' It's funny how girls run from the guys who try make them happy, and fight for the ones that make them cry. ''

    Oke, ik heb het gevoel alsof dit het driehonderdste topic is dat hierover gaat, maargoed. Tokio Hotel veranderd; en de mensen ook. Maar echt hoor, als ze fans verliezen, krijgen ze er ook heus wel fans bij.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    euhm... miss is dat omdat ze al lang geen hit meer hebben gehad en veel haters hebben...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    euhm... miss is dat omdat ze al lang geen hit meer hebben gehad en veel haters hebben...


    Daar ben ik niet helemaal mee eens, ze hebben wel nog hits hoor, 'World behind my wall' 'Automatic' en 'Dark side of the sun'. Maar ze hebben wel veel haters, maar ik denk minder dan vroeger. En ze hebben heus wel meer fans dan echte rasechte haters (als die al bestaan..)


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Sounds schreef:
    (...)

    Daar ben ik niet helemaal mee eens, ze hebben wel nog hits hoor, 'World behind my wall' 'Automatic' en 'Dark side of the sun'. Maar ze hebben wel veel haters, maar ik denk minder dan vroeger. En ze hebben heus wel meer fans dan echte rasechte haters (als die al bestaan..)

    Geloof me :'D Die bestaan.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Geloof me :'D Die bestaan.


    Echt haten?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Tokio hotel heeft zijn beste tijd gewoon gehad. Maar ik ben nog steeds fan. =3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 17:29 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sounds schreef:
    (...)

    Echt haten?

    Ja, echt haten.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Ja, echt haten.


    Je kan niemand haten als je die niet persoonlijk kent, en haten is een groot woord...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Sounds schreef:
    (...)

    Je kan niemand haten als je die niet persoonlijk kent, en haten is een groot woord...

    Volgens mij als je hun hebt ontmoet is daar toch het tegendeel van bewezen


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Volgens mij als je hun hebt ontmoet is daar toch het tegendeel van bewezen


    Heb je ervaring? Als ik het goed opvat, ben jij een echte hater?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[