• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    I agree met Demoon


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    ik vind het niet zo gek..

    dat komt ook omdat die clips niet op tv komen
    misschien moeten we even allemaal tmf onderspammen n_n


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    romyservice schreef:
    dat komt ook omdat die clips niet op tv komen
    misschien moeten we even allemaal tmf onderspammen n_n


    Lijkt een goed idee xD


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Tillylicious schreef:
    Hm, alleen de échte fans blijven nu over.
    En de nieuwe fans komen erbij
    (de mensen die sinds Automatic van zijn)


    Dat slaat nergens op.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik vond de oude TH beter, maar hun muziek blijft leuk. ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Toen ik 13 was ben ik anderhalf/twee jaar fan geweest, maar ze kwamen niet met nieuwe nrs en toen ben ik eigenlijk al afgehaakt. En toen ze met nieuwe nummers kwamen vond ik ze helemaal niks meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik zelf vind ze HEEL erg veranderd.
    en dat vind ik gewoon niet meer leuk.
    oké veranderingen horen maar ik vind ze nu gewoon niet meer de tokio hotel van toen ik fan was.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    zippertje schreef:
    ik zelf vind ze HEEL erg veranderd.
    en dat vind ik gewoon niet meer leuk.
    oké veranderingen horen maar ik vind ze nu gewoon niet meer de tokio hotel van toen ik fan was.


    De veranderingen horen er inderdaad bij maar ikzelf heb het er ook moeilijk mee gehad. Nu ben ik aan het kijken naar de Schrei tour en ze zijn echt heel fel veranderd, het wekt een soort gemis op...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Versace schreef:
    Ik weet niet, ik was vroeger fan toen ik 13 was. Maar ik vind ze saai geworden.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik ben net een week geleden gestopt met fan zijn. Je hoort bijna niks meer van ze. En hun oude liedjes hadden mooiere teksten. Nu zijn ze allemaal Techno achtig. Veel liedjes van hun nieuwe album zijn niet zo leuk. En ik vind eerlijk gezegd dat Tom & Bill een beetje doordraaien, maar dat is mijn mening :3


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    Ik ben net een week geleden gestopt met fan zijn. Je hoort bijna niks meer van ze. En hun oude liedjes hadden mooiere teksten. Nu zijn ze allemaal Techno achtig. Veel liedjes van hun nieuwe album zijn niet zo leuk. En ik vind eerlijk gezegd dat Tom & Bill een beetje doordraaien, maar dat is mijn mening :3

    Ze kunnen altijd nog in hun oude stijl vervallen. Dat was bij een andere band ook zo, maar daar ontbreekt mij de naam even van.
    En dat doordraaien.. Tja, als er 24/7 camera's op je gericht staan kan ik dat wel begrijpen. Ze zijn gewoon meer op hun hoede. 8D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 15:51 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze kunnen altijd nog in oude stijl vervallen. Dat was bij een andere band ook zo, maar daar ontbreekt mij de naam even van.
    En dat doordraaien.. Tja, als er 24/7 camera's op je gericht staan kan ik dat wel begrijpen. Ze zijn gewoon meer op hun hoede. 8D


    Ben ik helemaal mee eens ;D


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Verlies van fans?
    Ja dat gebeurt bij elke band hoor, ik ben zelf al 5 jaar fan, maar vindt het nogsteeds gaaf.

    Tuurlijk als je ouder bent dat je andere muziek smaak gaat krijgen.
    x


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Hingucker schreef:
    Tokio Hotel verliest heel veel NEPfans. (:


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .