• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Ik denk dat heel veel mensen over ze heen zijn gegroeid, bij bijna iedereen was/is het maar een boybandfase. Zo was het ook bij de Backstreet Boys. Dat er niet veel nieuwe fans meer bij komen is ook vrij logisch, hun muziek is nu eenmaal niet meer zo aansprekend en populair als een paar jaar geleden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik luister niet naar hun nieuw album en heb het ook niet gekocht. Het is gewoon niet goed. Moesten ze terug naar de rock kant gaan dan koop ik gelijk een nieuwe, want ik zag hun live in hun goeie tijden en geloof me, dat concert rockte!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tragically schreef:
    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.
    Ik ben het helemaal met je eens. Vroeger kon je huilen bij hun liedjes omdat ze je zo diep raakten en je jezelf echt herkende in hun verhalen, maar nu vind ik er echt niks meer aan. Het is echt zo robotachtig. Alleen Geisterfahrer is mooi en echt een betekenis in dat lied zie ik ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik was ook eerst harde fan van tokio hotel maar die zijn geswoon te hard verandert ik vin ze vroeger leuker maar als zun zo willen rondlo^pen is da goe voor mij

    Ik hoor Nog steeds in de nieuwe Album dat het gewoon de ouwe TH is en ik hoor gewoon een TH sound zoals altijd,Maar dan alleen beter (;

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 22:47 ]


    Je mpp moeder swaa

    Tragically schreef:
    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.

    je haalt de woorden uit mijn mond.


    Life is a beautiful struggle

    De oudere nummers van TH van Spring nich en die andere nummers vond ik veel mooi dan hun nieuwe nummers maar das mijn mening, ik luister ook niet meer naar hen muziek..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Tokio Hotel is teveel veranderd.
    Ik ben ook bijna geen fan meer...
    Ben over gestapt naar Japan.
    Veel betere bands <3
    En zo apart <3
    Daar zouden meer mensen repect voor moeten hebben!


    Life is unfair.

    Eigenlijk niet want ik ben fan geworden van ze

    Tragically schreef:
    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.


    Everything is worse without music.

    Zoiezo nooit fan geweest,
    Maar ze zijn heel erg veranderd qua style volgensmij...

    .


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    wáren succesvol.
    nja, voor mij zijn ze nooit succesvol geweest :') alsjeblieft zeg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alles komt goed (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben toentertijd afgehaakt omdat het heel lang duurde voordat er nieuwe muziek kwam. Nu was dat nog niet zo'n probleem, maar het concert op 14 Juni 2008 vond ik vreselijk slecht. Het waren niet meer de jongens die mijn hart stalen.
    Ze zijn zo wereldvreemd geworden, deels heb ik daar begrip voor, deels niet.
    Daarnaast maakten ze met hun nieuwe album een, vind ik, vrij grote omslag. De diepere betekenissen van de prachtige Duitse nummers waren vervangen door een technobeat.
    Iedereen veranderd, zowel de fans als de jongens. Dat is normaal.
    Maar eerlijk Tokio Hotel anno 2010 komt niet eens meer in de buurt van de Tokio Hotel in 2005.


    Fuck the world, I don't care.

    Ik vond hun nieuwe muziek maar niks en op de een of andere manier ga ik hun oude ook steeds minder vinden (cat) - let op ik ben geen hater -


    Get back motherfuckerz'