• Ik zag net een suggestie. voor een regel en toen dacht ik: laat ik de regels ook eens gaan lezen. De regel waarin staat dqt de voertaal hier nl is, is best vreemd. Er staat dat je ook engels en duits mag gebruiken, maar verder niets. Dat vond ik vreemd, want waarom zouden we talen verbieden? Als iemand graag iets frans ofzo wil posten, waarom mag dat dan niet? En ik vind "dan wordt hier helemaal geen nederlands meer gesproken" een onzinreactie, want engels en duits wordt ook niet zo veel gebruikt terwijl ik denk dat meer mensen dat willen gebruiken naast nederlands dan iets anders.


    Alis volat propriis

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad, kan je dus gewoon gaan vloeken, mensen uitschelden,... zonder dat er iets aan gedaan kan worden.
    That's it.


    Life is hard and then we die

    Je veux parler français!:|
    Ghé, ik weet het niet (':


    Some people make the world special just by being in it

    Zaitsev schreef:
    Sommige mensen kunnen niet goed Engels, Duits of Frans. Denk dat het daaraan ligt. Ik geloof dat Engelse verhalen wel worden toegestaan omdat een flink aantal mensen wel Engels kunnen, maar met Duits en Frans wordt het al wat lastiger, omdat Engels gewoonweg meer ingeburgerd is dan die twee talen.

    Denk ik...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een duitser! (kwart) en kwart aziaat,kwart latina,en kwart weerwolfs xD nja...ik praat soms gewoon duits hier...en engels..want ik kan niet zo goed nederland:$


    Je mpp moeder swaa

    Ja!
    Ik kan totaal geen duits. Ik ben mee. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben Spaans en Turks. Maar ik praat het bijna nooit. Turks enkel tegen mijn oma en Spaans tegen mijn andere oma. Ik ken wel een aantal scheldwoorden in het Spaans en Turks maar ik weet niet hoe je dat typt. -en ik zou het, natuurlijk, nooit gebruiken. hehe-


    All this dampness is damp.

    Volgens mij moet dat meer zo aangepast worden:
    communiceren mag enkel in Nederlands en Engels. De andere talen mag je wél posten. Dat is meer aanvaardbaar vind ik persoonlijk.


    MUSIC && FASHION

    Ach zolang het geen hele texten zijn in een andere taal vind ik het prima.

    Desnoods gebruik ik een vertaalmachine voor een paar regeltjes.

    Zelf gebruik ik bij het schrijven ook wel eens buitenlandse regels als mensen 'spreken' om wat meer effect te geven.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    BLUExROMANCE schreef:
    Volgens mij moet dat meer zo aangepast worden:
    communiceren mag enkel in Nederlands en Engels. De andere talen mag je wél posten. Dat is meer aanvaardbaar vind ik persoonlijk.

    Ook stories, polls en topics mogen niet in andere talen, omdat we dit niet kunnen controleren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    wow wat een rebel ben ik dan:O ik heb al andere dinge dan NL gebr hoor x') srry maar die regel is er echt over:xXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....