• Ik zag net een suggestie. voor een regel en toen dacht ik: laat ik de regels ook eens gaan lezen. De regel waarin staat dqt de voertaal hier nl is, is best vreemd. Er staat dat je ook engels en duits mag gebruiken, maar verder niets. Dat vond ik vreemd, want waarom zouden we talen verbieden? Als iemand graag iets frans ofzo wil posten, waarom mag dat dan niet? En ik vind "dan wordt hier helemaal geen nederlands meer gesproken" een onzinreactie, want engels en duits wordt ook niet zo veel gebruikt terwijl ik denk dat meer mensen dat willen gebruiken naast nederlands dan iets anders.


    Alis volat propriis

    heb jij ooit hier een duitser of franse gezien?
    ik niet :3

    Duo schreef:
    heb jij ooit hier een duitser of franse gezien?
    ik niet :3


    Ik ben Frans ;O! naja Half dan :'D. Mar ik blijf gewoon in het Nederlands posten :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ergens vind ik het ook wel raar. Dat je Engels mag gebruiken, begrijp ik nog wel. Dat wordt gewoon veel gebruikt. Maar waarom wel Duits en niet die andere talen?
    Alsof mensen hele teksten in het Spaans gaan posten
    (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    twiddict schreef:
    Ik zag net een suggestie. voor een regel en toen dacht ik: laat ik de regels ook eens gaan lezen. De regel waarin staat dqt de voertaal hier nl is, is best vreemd. Er staat dat je ook engels en duits mag gebruiken, maar verder niets. Dat vond ik vreemd, want waarom zouden we talen verbieden? Als iemand graag iets frans ofzo wil posten, waarom mag dat dan niet? En ik vind "dan wordt hier helemaal geen nederlands meer gesproken" een onzinreactie, want engels en duits wordt ook niet zo veel gebruikt terwijl ik denk dat meer mensen dat willen gebruiken naast nederlands dan iets anders.

    Omdat de meeste mensen wel Duits en Engels op school hebben gehad, maar geen Frans.
    Duits en Engels worden gewoon meer gesproken en beter begrepen!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sommige mensen kunnen niet goed Engels, Duits of Frans. Denk dat het daaraan ligt. Ik geloof dat Engelse verhalen wel worden toegestaan omdat een flink aantal mensen wel Engels kunnen, maar met Duits en Frans wordt het al wat lastiger, omdat Engels gewoonweg meer ingeburgerd is dan die twee talen.

    Denk ik...


    No growth of the heart is ever a waste

    - Laat maar, ik weet niet of ik dit mag zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 22:08 ]


    Life is hard and then we die

    GerardWay schreef:
    (...)

    Ik ben Frans ;O! naja Half dan :'D. Mar ik blijf gewoon in het Nederlands posten :Y)

    vet! :3
    hihi :3

    oke, nu heb ik al een halve franse gezien en nog geen een duitser :3

    Duo schreef:
    (...)
    vet! :3
    hihi :3

    oke, nu heb ik al een halve franse gezien en nog geen een duitser :3


    Ik ben half Duits. n.n


    Scream for mercy!

    ik snap het niet , zal aan het tijdstip liggen zeker :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Weinig kunnen hier vloeiend Frans ofzo praten. Ze kunnen dan teksten neerzetten waar misschien in gescholden word, of iets anders wat nogal ernstig is. Zo kunnen wij niet weten wat er staat.
    En aangezien Engels en Duits hier soms wel vloeiend word gesproken, kunnen we ook lezen wat er staat enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Omdat de meeste mensen wel Duits en Engels op school hebben gehad, maar geen Frans.
    Duits en Engels worden gewoon meer gesproken en beter begrepen!

    In België krijgt iedereen vanaf het 5e leerjaar Frans :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Omdat de mods Nederlands, Engels en Duits kunnen lezen. Maar andere talen (ik noem maar wat: Turks, Tsjechisch, Russisch whatever) niet kunnen lezen. Dus dan kan er ook niet gecontroleerd worden wat er geschreven wordt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    Omdat de mods Nederlands, Engels en Duits kunnen lezen. Maar andere talen (ik noem maar wat: Turks, Tsjechisch, Russisch whatever) niet kunnen lezen. Dus dan kan er ook niet gecontroleerd worden wat er geschreven wordt.
    Ja, dat zal het wel zijn. Btw, ik spreek alleen nederlands en engels vloeiend en zou die andere talen niet lezen, maar ik vond het gewoon vreemd.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)Ja, dat zal het wel zijn. Btw, ik spreek alleen nederlands en engels vloeiend en zou die andere talen niet lezen, maar ik vond het gewoon vreemd.

    Ik weet dat dat het is, want ik was mod ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Iemand ging mij ooit eens uitschelden in het, wat voor een taal was het, Chinees ofzo. Dus misschien willen ze gewoon controleren of je niemand uitscheld?


    *insert philosophical cringe expression here*