• Zijn jullie weleens vreemdgegaan of hebben jullie weleens een vriendje gehad dat vreemdging? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik nooit.. wel een "vriend" gehad die het deed...

    Ja en ja. Tenminste, versta je onder vreemdgaan een kusje op de mond? Dan wel. Maar eigenlijk wist mijn vriendje daar toentertijd wel van xD
    En mijn vriendje is toentertijd wel veel heftiger vreemdgegaan. Als in, all the way. Ben blij dat ik van hem af ben.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja en ja. Tenminste, versta je onder vreemdgaan een kusje op de mond? Dan wel. Maar eigenlijk wist mijn vriendje daar toentertijd wel van xD
    En mijn vriendje is toentertijd wel veel heftiger vreemdgegaan. Als in, all the way. Ben blij dat ik van hem af ben.

    Nee, das niet echt vreemdgaan. Kusje op de mond kan ook wel als je een hele goeie vriend hebt ofzo. Zoenen vind ik al meer in de buurt komen ;p
    Mja dat verschilt natuurlijk per persoon.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I did once, en daar heb ik zoveel van geleerd dat ik het nu in geen enkele situatie ooit weer zal doen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 22:16 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee. Wij zijn heel trouw aan elkaar. (nerd)
    Ik weet ook heel zeker dat hij niet vreemd zou gaan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja & ja. Alleen is dat 'vriendje' dat vreemd ging een girlfriend. Achterlijke slet, heb d'r teruggepakt ook.


    Scream for mercy!

    Jah, en jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben wel eens vreemd gegaan ja, geen idee of mijn vriendje ook vreemd is gegaan.


    -

    Nee en ja. Volgens mij.
    Toen ik verkering had (mijn eerste) en ik was in de kerstvakantie in Oostenrijk, zijn er wel eens geruchten geweest dat mijn vriendje toen veel afsprak met een meisje en wel wat meer deed dan afspreken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou, het was zo dat ik wel eens 'geflirt' -ikhebeenhekelaandatwoord- met iemand die bijvoorbeeld heel toevallig een vrouw en of kinderen had, maar dat was dat niet mijn bedoeling. Wel is er volgens mij door mijn toedoen iemand uit elkaar gegaan met zijn vriendin toen ik hem in Berlijn zag en gesproken. :X Dat is iets wat ik serieus écht nog heel erg kut vind >.< en al helemaal omdat zijn vriendin het over verloven en al die shit had.

    En, ergens weet ik wel waarom ik dat doe. Stiekem kan ik het niet hebben dat dan juist die personen onbereikbaar zijn en dan wil ik gewoon mijn zin hebben -ja ik weet dat dat kinderachtig is- :'DDD. Maar het is niet dat ik het met opzet doe ofzo, halverwege kom ik er meestal pas achter en moet ik mezelf terugroepen wil ik geen dingen doen die later opspelen door mijn geweten.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 22:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Alle twee nog niet. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:13 ]


    Life is like a box of chocolats,

    Allebei niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee, doe ik niet aan.


    "Let them eat cake!"

    ja, ik had erna zoveel spijt van dat ik drie nachten slecht heb geslapen. en de heletijd moest huilen.
    maar of hij is vreemdgegaan?
    I don't know ^^