• Zijn jullie weleens vreemdgegaan of hebben jullie weleens een vriendje gehad dat vreemdging? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vinden jullie het vreemdgaan wanneer een jongen die verkering heeft aan je vraagt of je hem een kus op zijn wang geeft?Want dat vroeg een goede vriend van mij dus, dus ik dacht; naja, 't zal wel vriendschappelijk zijn. Maar nu wil ik eens weten wat jullie denken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee en nee. En ik hoop dat het zo blijft.


    I clicked my heels and wished for you.

    Nja mijn ex is 5x vreemd gegaan -binnen 2 jaar-, entoen was het half uit tussen ons en ben ik met een veeel leukere jongen gegaan =x. Maar dat was gewoon omdat ik het hem ook wou laten weten hoe het voelde, normaal zou ik het nooooit doen Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Cadillac schreef:
    Vinden jullie het vreemdgaan wanneer een jongen die verkering heeft aan je vraagt of je hem een kus op zijn wang geeft?Want dat vroeg een goede vriend van mij dus, dus ik dacht; naja, 't zal wel vriendschappelijk zijn. Maar nu wil ik eens weten wat jullie denken.

    neee joh. als het vriendschappelijk bedoeld was door jou is er helemaal niks aan de hand :] maak je geen zorgen he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cadillac schreef:
    Vinden jullie het vreemdgaan wanneer een jongen die verkering heeft aan je vraagt of je hem een kus op zijn wang geeft?Want dat vroeg een goede vriend van mij dus, dus ik dacht; naja, 't zal wel vriendschappelijk zijn. Maar nu wil ik eens weten wat jullie denken.

    Als ik zijn vriendin zou zijn, zou ik het vreemdgaan vinden.
    Maar de grens ligt bij mij écht laag op het moment..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Cadillac schreef:
    Vinden jullie het vreemdgaan wanneer een jongen die verkering heeft aan je vraagt of je hem een kus op zijn wang geeft?Want dat vroeg een goede vriend van mij dus, dus ik dacht; naja, 't zal wel vriendschappelijk zijn. Maar nu wil ik eens weten wat jullie denken.

    Nope, ikke niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog nooit vreemdgegaan en nog nooit een vriendje gehad die is vreemdgegaan. :)

    Cadillac schreef:
    Vinden jullie het vreemdgaan wanneer een jongen die verkering heeft aan je vraagt of je hem een kus op zijn wang geeft?Want dat vroeg een goede vriend van mij dus, dus ik dacht; naja, 't zal wel vriendschappelijk zijn. Maar nu wil ik eens weten wat jullie denken.


    Da's gewoon vriendschappelijk, om dag te zeggen ofzo. :)

    Ja..nee..half. Iemand anders zoende maar ik zoende niet terug, is dat vreemdgaan? Anyways, ik heb geen vriendjes gehad die vreemdgaan -hoop ik-


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ja..nee..half. Iemand anders zoende maar ik zoende niet terug, is dat vreemdgaan? Anyways, ik heb geen vriendjes gehad die vreemdgaan -hoop ik-

    Verraste het je zeg maar?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Duo schreef:
    Nee, ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus jaa :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    marbels schreef:
    Ik ben nog nooit vreemd gegaan. Ook al denken veel mensen dat omdat ik in de horeca werk en daardoor veel contact heb met meiden.

    Vreemd gaan kan je het niet echt noemen, maar 2 weken later had diegene een nieuwe vriend. Dus dat kan je wel deels zien als vreemdgaan vind ik :p


    Ahum. 3 weken later. Apfoe. En ik vermaak me nog steeds prima met mijn buurjongen. (puh)


    Bored.

    Ik haat vreemdgaan, dus ik zou dat echt nooit niet doen.


    live the life you love

    Alleen denken aan iemand anders, maar niet fysiek vreemdgaan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jap.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse