• Zijn jullie weleens vreemdgegaan of hebben jullie weleens een vriendje gehad dat vreemdging? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mykonos schreef:
    I did once, en daar heb ik zoveel van geleerd dat ik het nu in geen enkele situatie ooit weer zal doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zelf ben nog nooit vreemd gegaan, maar mijn ex vriend wel de lul met een 'vriendin' van mij '-.-


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    Ik zelf ben nog nooit vreemd gegaan, maar mijn ex vriend wel de lul met een 'vriendin' van mij '-.-

    Oh fudge shizz.. Ik heb wel eens met een ander gezoend terwijl ik al een vriend had.. was ook al 2 jaar geleden ofzo :') Meh..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn vriendin haar vriendje is zaterdag vreemd gegaan.
    ik heb echt medelijden met haar D:
    btw het is nu uit tussen hun


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, ik ben nog nooit vreemd gegaan, en zal het nooit doen ook. Om bepaalde redenen. Wel heb ik een ex, die in de anderhalve maand dat we wat hadden, meerdere malen is vreemdgegaan. (wat ik later te horen kreeg van zijn ex, waarmee hij ook vreemd was gegaan, toen hij met mij had. -.-) Klote player...
    Maar ja, ik had sowieso niet een geweldig contact met hem. ^^ Na anderhalve maand was het ook wel klaar.
    Mijn vriend/verloofde is nog nooit vreemd gegaan, en ik verwacht ook niet dat hij dat doet, omdat hij weet hoeveel pijn hij me ermee zou doen. (daar zijn zo bepaalde redenen voor.)
    Wel heb ik 2 weken geleden gedroomd dat hij vreemd ging, en ben ik een hele dag van slag geweest. 's Nachts huilend wakker geworden enzo, en hem de dag erna gesmeekt, of hij nooit vreemd wilde gaan, omdat het me toen al brak. ^^
    Maar ja, nooit vreemdgegaan dus. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Nope en Nope


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaa ik ben zelf wel eens vreemdgegaan. ;$ Maar ik zou het nu nooit meer doen. Ik heb nu echt iemand waarvan ik veel hou. Maar je weet gewoon nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren :x Er kan zoveel veranderen en gebeuren in een korte tijd. Maar ik zou zelf niet meer vreemd willen gaan. Het is echt kut :x


    Sometimes it's best not to care.

    Nee en nee, want ik heb nog nooit een vriendje gehad. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik ben wel eens vreemdgegaan. Maar het was niet eens serieus aan met de ene jongen, dus eigenlijk vind ik dat het niet telt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als mensen hier vreemdgaan, geven ze blijkbaar niet écht om hun vriendje, ik zou dat mijn vriend nooit aan doen. En hij mij ook niet.


    You are beautiful, you are love.

    Nee nog nooit, maar me ex wel en dat was toch kut :S


    What is youre favo scary movie?

    Square schreef:
    Nee en nee, want ik heb nog nooit een vriendje gehad. (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee & Nee!
    Never, nooit, nada!
    Ben dat vieze schijnheilige type niet!
    Ik hou maar van 1 persoon! Punt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    MadameParis schreef:
    Nee, ik ben nog nooit vreemd gegaan, en zal het nooit doen ook. Om bepaalde redenen. Wel heb ik een ex, die in de anderhalve maand dat we wat hadden, meerdere malen is vreemdgegaan. (wat ik later te horen kreeg van zijn ex, waarmee hij ook vreemd was gegaan, toen hij met mij had. -.-) Klote player...
    Maar ja, ik had sowieso niet een geweldig contact met hem. ^^ Na anderhalve maand was het ook wel klaar.
    Mijn vriend/verloofde is nog nooit vreemd gegaan, en ik verwacht ook niet dat hij dat doet, omdat hij weet hoeveel pijn hij me ermee zou doen. (daar zijn zo bepaalde redenen voor.)
    Wel heb ik 2 weken geleden gedroomd dat hij vreemd ging, en ben ik een hele dag van slag geweest. 's Nachts huilend wakker geworden enzo, en hem de dag erna gesmeekt, of hij nooit vreemd wilde gaan, omdat het me toen al brak. ^^
    Maar ja, nooit vreemdgegaan dus. ^^

    je bent verloofd? :3


    Shoganai i ne~

    Nou niet echt, maar toen mijn vriendin & ik dezelfde jongen leuk vonden. Heb ik gelijk met hem genomen, en tja. ik heb daar spijt van nu..