• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    - haat voor die ukkepuk wordt groter - aah wat een sukkel


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je hyves/quizlet. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:44 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wie zegt er dat hij het gezegd heeft, wss een dikke vette leugen. Dat hoop ik toch, want ik ben een fan!


    Stay calm and be a directioner.

    Ik vind 'm zwaar irritant.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Staat dat nu niet op msn.nl?


    Your make-up is terrible

    Greed schreef:
    E-go.

    Meer stelt hij niet voor. :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Overcome schreef:
    Lijkt me niet dat je dat zomaar kunt zeggen als artiest. Ik denk niet dat het waar is. ;p

    Hij denkt dat ie alles kan en mag, dus dan doet ie het ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kon dat kind toch al niet uit staan, maar dit kan er ook nog wel bij :')


    ars moriendi

    Hij zij ook dat hij zijn leven te zwaar vond en dat hij weer normaal wou leven zonder al die gekke fans enzo. Maar ja, eigen schuld dikke bult - moet je maar niet beginnen haha .

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Haha dat zegt ie echt niet: op twitter zegt ie altijd dat ie daar heen wil voor zijn fans. En tuurlijk komt ie want Nederlands is één van de belangrijkste landen voor de muziek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Delicate schreef:
    Hij zij ook dat hij zijn leven te zwaar vond en dat hij weer normaal wou leven zonder al die gekke fans enzo. Maar ja, eigen schuld dikke bult - moet je maar niet beginnen haha .

    was een roddel.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sommigen zeggen wel; 'Dat is nep, zoiets zou hij nóóit zeggen!', maar hoe weten jullie of hij zo is of niet, & of hij zoiets zou zeggen of niet? Jullie kennen hem niet eens?

    Maargoed, interesseert me niet wat hij van NL vindt, ik haat hem ook dusja, en sowieso heb ik er geen behoefte aan dat'ie hierheen komt.

    - Wedden dat'ie voor bv een concert wel naar NL komt? Dan vangt'ie tenminste geld..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rejection schreef:
    (...)


    Ja, dat kon je niet lezen, maar is wss verzonnen door een hater :X

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 20:30 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    > Verplaatst naar Artiesten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.