• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    And he's the only person who ever left me breathless.

    ik denk niet dat het klopt,
    want België is kleiner en daar komt hy wel dus zal hy in Nederland ook we willen komen ;o


    There's nothing like us.

    Hij is veel te arrogant voor wat hij kan...:S

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    Hope goes lost but never dies.

    ach het is toch een rare.
    ik heb gelezen dat hij een tatoo had genomen, als hij denk zo mannelijker over te komen no way!.
    en ja hij denk alleen maar aan geld geld geld


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik vint hem sowieso een sukkel!! en nu nog meer!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Misschien is het gewoon niet waar! Zoals hier al gezegd is misschien heeft een hater het gewoon verzonnen. Ik vind Justin Bieber wel mooi zinnen en hij is ook wel niet lelijk. Maar als hij dat werkelijk gezegd heeft dan vind ik het stom van hem :Y)


    Keep on smiling

    & ik mocht hem al niet . Nu al helemaal niet meer


    Live life like a raver.

    Zelf weet ik ook niet zeker of dit waar is, ik heb het alleen gehoort. Maar hij krijgt vast zeker meer haters hier in Nederland, als dit waar zou zijn.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Hallooooo, even nadenken!

    Je vriendin heeft het via via, dus dat is héél waarschijnlijk verzonnen!
    Je moet serieus niet alles geloven wat ze zeggen..


    Let the Night embrace you

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    we've only said goodbye with words

    Dit geloof ik niet, in interviews zegt hij juist steeds dat hij naar Nederland wil komen en dat hij van z'n Nederlandse fans houdt.


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    Dit geloof ik niet, in interviews zegt hij juist steeds dat hij naar Nederland wil komen en dat hij van z'n Nederlandse fans houdt.


    .

    Ja, ik weet het ook niet. Maar ja. Veel artiesten zeggen ook tegen elke land dat ze graag daar heen komen, alleen om de fans te houden. En vast stiekem vinden ze het een kutland.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change