• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Als hij dat zegt, laat hem toch, het is een artiest zoals een ander. Als jij er geen fan van bent, laat hem dan gewoon en hecht er niet zoveel belang aan. (Nee, ik ben geen fan, maar God, laat hem toch gewoon.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    Let's do this poo

    how rude , het celebrityleven begint hem nu al naar zijn hoofd te stijgen..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Áls het waar is is hij echt héél dom want Nederland mag dan wel klein zijn, maar we hebben hier wel heel veel inwoners voor zo'n klein landje.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Foor schreef:
    Ik vindt hem dom heb je wel eens geziewn hoe hij danst hij denkt dat hij heel wat is maar als je ook bij mij op school vraagt iedereen vindt hem vreselijk


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    In Nederland zijn tenminste wel de lekkerste meisjes, dus hij mist wat met z'n meisjesverslaving :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NL is dan wel klein, maar wel dichbevolkt.
    En hij weet niets eens hoe cool Nederland is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik zeg toch, hij is gewoon te arrogant, en die arrogantie is te misplaatst.


    Life is hard and then we die

    Lol zo gek vind ik het niet dat iemand zoiets zegt die uit het machtige en superieure Amerika komt.

    Ja, hier zat was sarcasme in, maar toch vind ik het niet vreemd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ZoeZealous schreef:
    Ik mag Justin Bieber sowiezo niet. Hij is inderdaad erg arrogant en van mij apart hoeft hij niet hier te komen. Maar je hebt inderdaad fans hier, en wat gaan die dan wel niet denken...


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ach ik maak me er niet zo druk om, al is het wel sneu voor de fans als het waar is :X


    Nvt

    Dan komt ie maar niet, like i care :'D


    -

    Beter dan ook, ja als hij niet komt. Maar ja, ik vind het best wel lullig, als het waar is, dat hij dit zegt. Ik bedoel, zo komen er meer anti-JB fans op hem af : p


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Flashpoint schreef:
    Áls het waar is is hij echt héél dom want Nederland mag dan wel klein zijn, maar we hebben hier wel heel veel inwoners voor zo'n klein landje.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:14 ]


    I Love You