• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    ik heb het altijd een klein verwaand kut kind gevonden en hier word het niet beter van (:


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb sowieso niks met Justin Bieber.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hij wist geloof ik ook niet wat germany was (lachbui) dat bewijst het IQ maar goed. Schijt joch *steekt neus in de wind*


    Love is the movement <3

    JBieber is stom.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    hij heeft al een keer gezegt dat die wel wou komen. en volgensmij zijn die vriendinnen van jou haterzz ensoow,
    en haterzz verzinnen meestal dat soort dingen!


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    Hij is zelf klein -.-


    Happiness hit her like a train on a track

    ik verspil maar 2 woorden aan hem

    Ego babyface o_O


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dopey schreef:
    ach het is toch een rare.
    ik heb gelezen dat hij een tatoo had genomen, als hij denk zo mannelijker over te komen no way!.
    en ja hij denk alleen maar aan geld geld geld

    Uhm dat is een familie traditie bij de mannen in zijn familie op je 16 het familie wapen laten zetten. Dus voordat je zoiets zegt check eerst even je bronnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voor mijn part hoeft ie hier ook niet te komen (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is zelf klein.
    Wat kunnen wij eraan doen dat we klein zijn? Moeten we nu ineens Duitsland gaan inpikken om groter te worden ofzo?


    Smiling but close to tears.

    ik kan hem zowiezo niet hebben (:

    Hoe kan dat? Hij zei in een interview dat hij niet kan wachten tot hij in Nederland is? Man, wat haat ik die vuile roddels.


    All this dampness is damp.

    Krylya schreef:
    Sommigen zeggen wel; 'Dat is nep, zoiets zou hij nóóit zeggen!', maar hoe weten jullie of hij zo is of niet, & of hij zoiets zou zeggen of niet? Jullie kennen hem niet eens?

    Maargoed, interesseert me niet wat hij van NL vindt, ik haat hem ook dusja, en sowieso heb ik er geen behoefte aan dat'ie hierheen komt.

    - Wedden dat'ie voor bv een concert wel naar NL komt? Dan vangt'ie tenminste geld..


    Dat eerste. Euh, ik kan hetzelfde zeggen. Sommige hier zeggen 'wat een verwend kutkind' maar hoe kunnen zij dan zo zeker weten dat dit geen roddel is?


    All this dampness is damp.

    Ik weet zelf niet of dit waar is en mijn vriendin is fan en ja, ze begint hem nu minder te mogen omdat ze dit hoorde.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Hij wil heel graag naar nederland komen, en hij komt ook echt. Maar hij is nu in Amerika voor een tour.


    Smile and live.