• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Nederland is gewoon de BOMB hij moet wel komen


    "Be yourself, Everybody els is already taken."

    Woow, kapsones (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Embrace schreef:
    Hij is gewoon zwaar verwend, en arrogant. En ja hij denkt dat ie alles is, terwijl hij totaal NIKS is.

    Hmm, zou best kunnen dat hij dat ooit gezegd heeft, maar eigenlijk moet je dan ook weten wat de situatie enz. was om conclusies te trekken...
    Sorry, ik zit ingewikkeld te doen :X
    Maar ik denk dat je hem gewoon maar moet laten praten, er zijn al zooo verschrikkelijk veel topics over hem... hij heeft bijna een eigen forum nodig xD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dan zullen we hem zeker niet in België zien als dat waar is x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Laat die gast het lekker zelf uitzoeken.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Niet dat Bieber me ook maar iets boeit, maar ik denk eerlijk waar niet dat hij ooit zo'n uitspraak zou doen. Hij denkt dat dan misschien wel, maar zijn manager e.d. zouden hem nooit zo'n uitspraak laten doen (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Geen idee of hij het echt gezegd heeft, maar het boeit me niet zoveel. Van mij mag hij alles zeggen, I don't care, mijn aandacht gaat nu niet opeens naar Bieber.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik hoef hem ook helemaal niet in Nederland hebben.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hij is zelf klein!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    SUMMERDREAMS schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    NEe dat zei de manager.

    van mij hoeft hij hier zoiezo al niet te komen(cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 18:21 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik weet niet of het waar is, en het kan me niet schelen, want ik wist al dat hij arrogant is :) en als ik dan een nederlandse fan was, zou ik het btw wel weten... wat ik dus niet ben(A)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Idc. ;p
    als hij ergens niet heen wilt, dan moet hij dat toch niet doen?
    *ja, ik ben een fan*
    Ik heb liever dat hij niet komt, dan dat hij komt met tegenzin.

    maar ik denk niet dat het waar is..


    It's not the same without you.