• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    HAHhaha en dan zegt hij tegen zijn nederlandse fan
    WAT????? IK ben claustrofobies

    PFFF!!!!Dan ben ik het met em eens maar dan zal ik wel een beetje pissig zijn
    XN

    Dat is eigenlijk vet raar..


    Want hij is denk ik al misschien in België geweest
    en dat landje is kleiner dan Nederland..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij heeft ook gezegd dat hij geen duet met Mariah Carey wilde doen omdat ze oud en lelijk is. Ik snap echt niet wat mensen in die gozer zien.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Had je misschien verwacht dat zo'n baby iets anders zou zeggen? Zijn kop zegt al genoeg, de eikel!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    1.Hij heeft geen babyface.
    2.Dat is niet waar wat jou vriendin zegt hij heeft zelf nog in een Intervieuw gezegt dat hij graag terug wou naar nederland en btw Hij Komt ook terug en hij komt ook naar belgie en belgie is nog kleiner dan nederland...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Soldier schreef:
    Hoe kan dat? Hij zei in een interview dat hij niet kan wachten tot hij in Nederland is? Man, wat haat ik die vuile roddels.

    Jaa ik heb die interview ook gezien...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dit zijn allemaal geruchten.(doeg)
    &nnú je weed togh wél dát se altyd dese roddels verzinnen. :O

    Ik vind het gewoon ziek dat een jongetje van 16 zo een enorm ego heeft.. Serieus, hij is of niet goed opgevoed of the fame is naar zijn hoofd gestegen.
    Ik denk dat het de tweede is, want die moeder heeft volgens mij niks fout gedaan..
    Serieus.. Wie denkt hij wel dat hij is.
    Gewoon omdat hij omdat hij nog niet in de puberteit zat een paar hoge noten aan kon slaan betekend niet dat hij talent heeft..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Je weet artiesten zeggen altijd dingen in intervieuws dat ze graag naar die land willen gaan, maar zelf vast toch niet willen, maar ze zeggen het van wel omdat ze dan zo nog fans hebben.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')

    Embrace schreef:
    Hij is gewoon zwaar verwend, en arrogant. En ja hij denkt dat ie alles is, terwijl hij totaal NIKS is.

    als je het interview laat zien, mischien dat ik je dan geloof. ;)


    Life is a beautiful struggle

    jusitn bieberr is .....:(


    "Be yourself, Everybody els is already taken."

    Ik vind Justin Bieber steeds arroganter worden, hij denkt echt dat hij heel wat is maar dat valt nog wel mee.