• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Versace schreef:
    (...)

    Relax, wie zegt dat Wilders al heeft gewonnen?
    Dat bedoel ik niet, volgens de cijfers en de wetten etc komen er nu al bijna geen buitenlanders Nederland in als vluchteling. Gezien de asielzoekerscentra behoorlijk vol geraken. (:

    Ik hou van discussiëren, maar de politiek in? nèhh..


    "Let them eat cake!"

    Ironhide schreef:
    Flashpoint, het is hier in de cel niet beroerd omdat nederlanders watjes zijn wat straffen uitdelen betreft, pleeg hier een moord en je staat met 6 jaar weer buiten, krijgt een tv met een xbox of wii, je kan een hoer krijgen wanneer je wil, zie dat maar eens in een ander land gebeuren, Joran schijt zich in zijn broek nu omdat hem daar echt een hel te wachten staat. Amerika noemt zich het land van mogelijkheden, maar zonder doel, werk of familie daar kom je er niet eens in, Nederland is een van de dichtstbevolkte landen op de planeet, leuk dat jij tegen de grenzen dichtgooien bent, maar waar wil je al die mensen op gegeven moment laten? in je achtertuin?

    en wat je standpunt is over turken en Marokkanen hier naartoe halen voor het werk hebben ze in de jaren '50 en '60 ook gedaan me Italianen en Spanjaarden, die zich bijna allemaal zo hebben aangepast dat je er niets over hoort. Ja ik ben Italiaans, ja mijn moeder woont 21 jaar in Nederland en heeft beide nationaliteiten, ja ook ik heb beide nationaliteiten, Nee we worden niet het land uit gezet. Omdat we GÉÉN criminelen zijn, k ga er niet van uit dat je vader er wel een is dus waar maak je je zo druk over?

    Even over het eerste; Daarom zeg ik toch ook waarom mogen de nederlanders dan wel blijven en de buitenlanders niet. Dan moeten die nederlanders ook het land uit want anders begaan die ook steeds dezelfde fout.
    Stel dat er een oorlog uitbreekt in een ander land. Moeten wij dan niemand binnenlaten omdat Geert dat zegt? Die mensen verdienen toch ook hulp. Moeten wij dan gewoon tegen hun zeggen 'ja rot maar op, ga maar terug of zoek een ander land' En hier worden ook niet alle immigranten toegelaten. Enkel zij die hier met een goede reden zijn. Italië en Spanje zijn half zo slecht nog niet als Marokko of Turkije. Daar is het nou niet bepaalt een fijne plek om te leven.
    Ik zeg toch niet dat hij dat wel is, maar stel dat hij een misdaad begaat dan vind ik het onzin dat hij eruit word gestuurd. En ik noem hem als voorbeeld ik had ook een ander als voorbeeld kunnen nemen x-x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    (...)
    Wilders wordt met Hitler vergeleken vanwege een strakker beleid op buitenlanders. Klopt dat Hitler hierin wat strakker was dan Wilders nu, maar de situaties waarin deze twee mensen zich bevinden is hetzelfde en dat kan ook een verklaring zijn voor hun stijgende populariteit en vergelijking. Zo ging het met de economie van Duitsland slecht (dictaat van Versailles) en nu ook met die van Nederland (economische crisis).

    Ik denk dat daar die vergelijking vandaan komt, maar ik vind het inderdaad fout om te denken dat door toedoen van Wilders binnenkort een nieuw Auschwitz, Sobibor en Mauthausen in Nederland komt.
    Dat klopt, maar ik denk juist dat Nederland dat nu nodig heeft. Stuctuur. Wilders weet zelf dóndersgoed dat hij met deze methode meer populariteit krijgt, iets waar ik het niet compleet eens mee ben. Maar het werkt.

    De vergelijking klopt gewoon simpelweg niet omdat hij het allemaal niet zo kwaad bedoeld. Hij is niet van het 'ras' en het 'zuivere ras'. Hij heeft het enkel over criminelen die misbruik maken van onze gastvrijheid.

    Juneau schreef:
    (...)Dat bedoel ik niet, volgens de cijfers en de wetten etc komen er nu al bijna geen buitenlanders Nederland in als vluchteling. Gezien de asielzoekerscentra behoorlijk vol geraken. (:


    Dan moeten ze er maar meer maken, Imao


    You can run but not hide

    Oh, en over zijn kapsel. Je herkent hem wel gelijk ;x Alleen hij moet betere verf hebben. Ik verf mijn haar ook blonder -de lichtste kleur blond die er is- en je moet goede verf hebben. Bij mij zie je niet dat het geverfd is. Bij hem wel. Dat z'n vriendin dat niet tegen hem zegt. (nerd)


    Behind every great man there’s a great woman

    Mythical schreef:
    Ik hou van discussiëren, maar de politiek in? nèhh..

    De politiek in lijkt me heerlijk. Ik vind het echt heerlijke tijden. Ja, dat zou ik echt gaaf vinden. De politiek in.


    Behind every great man there’s a great woman

    xLilian schreef:
    Ik
    ga later niet de politiek in :Y)

    Pfoe als ik de politiek in zou gaan zou ik na vijf minuten al beginnen met schelden en een hele rel schoppen. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LaPush schreef:
    Oh, en over zijn kapsel. Je herkent hem wel gelijk ;x Alleen hij moet betere verf hebben. Ik verf mijn haar ook blonder -de lichtste kleur blond die er is- en je moet goede verf hebben. Bij mij zie je niet dat het geverfd is. Bij hem wel. Dat z'n vriendin dat niet tegen hem zegt. (nerd)

    -out-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Versace schreef:
    (...)

    Dan moeten ze er maar meer maken, Imao
    Pas als de ergste criminelen eruit zijn. Die eruit, is er meer plaats voor goede mensen. (:
    Voilá, wordt Nederland ook niet overbevolkt, hebben we alleen maar góede buitenlanders hier. Iedereen blij! (:

    LaPush schreef:
    (...)
    De politiek in lijkt me heerlijk. Ik vind het echt heerlijke tijden. Ja, dat zou ik echt gaaf vinden. De politiek in.

    Lijkt me ook geweldig. Spreken voor een groot publiek geeft me al een kick.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    -out-
    Misschien heeft die vriendin ook wel lelijk haar. (krul)

    Ik vind dat iedereen wat overdrijft over Wilders. Hij is idd wat extreem over buitenlanders of nja de islamitisering, maar ik kan hem geen ongelijk geven dat hij de nederlandse cultuur wil behouden en de criminelen het land uit wil zetten of iets. Desondanks heb ik VVD gestemd, omdat ik die toch wat beter over vond komen. En ook hij wil de grenzen sluiten voor kansarme buitenlanders, maar hij maakt geen verschil qua welk land zeg maar. Mjaa ach iedereen heeft zo zijn mening.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:28 ]

    OMG die aso heeft al 31 zetels!!! neeeeeeeeeeeeeee!
    Als hij in de coalitie komt emigreer ik. (ookal ben ik helemaal Nederlands, ik ga niet in een land wonen met zo'n aso.)


    Alis volat propriis

    Wat ik laatst ergens las was dat Geert zelf ook van buitenlandse afkomst is :+


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.