• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dubbelpost, kijk onder

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 20:58 ]


    Alis volat propriis

    Een vraagje: Wat gebeurt er met de criminele Nederlanders?


    You can run but not hide

    ScrapAttack schreef:
    Hij heeft goeie ideeën maar ook slechte. Zoals hoofddoekbelasting. Hoe kom je erop :')

    Het is wel een goede manier om te bezuinigen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Up schreef:
    (...)

    Die vergelijking van jou dan.
    Dát is een vergelijking van niets.
    Als jij een Turk zou zijn en je ouders zouden gewoon Nerderlands praten en werken dan zou je dus ook het land uit worden gestuurt. en dat slaat nergens op want jij kan er dus hélemaal niks aan doen dat je turks ben. Als je nou iedereen op straat in het turks zou uitschelden en helemaal neit zou werken dan vind ik dat je naar je eigen land mocht gaan. Maar ongeveer de helft of zelfds meer dan de helft van de buitenlanders praten gewoon nederlands en werken, ze moeten dus ook hetzelfde behandelt worden als Nederlanders. En sommige jongeren hebben een turkse moeder en vaden en zijn geboren in nederland, nou dan zijn ze toch ook een deel nederlands vind ik.Dit is het langste bericht dat ik ooit getypt heb haha.
    Dit is weer zo'n typisch geval van niet lézen en geen standpunten weten.

    Enkel en alléén de criminelen worden teruggestuurd naar hun herkomstland. Mensen die zich hier gewoon aanpassen mogen hier gewoon blijven wonen.

    Juneau schreef:
    (...)Dat lijkt me dan wel genoeg zeggen, dat sommige Nederlanders, maar ook sommige búitenlanders hem willen aanvallen. Dat is toch ronduit gezegt onbeschoft? Gezien ze hier enkel te gast zijn?

    Je zegt zelf dat ook sommige nederlanders dat willen doen. Maar de buitenlanders die dat willen zijn onbeschoft? ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Springbreak schreef:
    (...)
    Het is wel een goede manier om te bezuinigen.


    Hahahaha dat is een goeie.
    Maar dan kan je ook zeggen dat je pettenbelasting moet betalen ofzo xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dát is iemands huis. Waar die persoon samen met zijn/haar partner voor betaald. In dit land betalen heus niet alleen de Nederlanders alles. Dus dit land is van iedereen, niet alleen van de Nederlanders.
    Nee dat klopt niet, dit land is van de Nederlanders, vandaar Néderland. Iedereen uit het buitenland is te gast. Ik zeg niet dat álle buitenlanders uit het land moeten, enkel diegene die crimineel zijn en weigeren zich aan te passen.

    Juneau schreef:
    (...)Dit is weer zo'n typisch geval van niet lézen en geen standpunten weten.

    Enkel en alléén de criminelen worden teruggestuurd naar hun herkomstland. Mensen die zich hier gewoon aanpassen mogen hier gewoon blijven wonen.


    oke nou sorry hoor, maar ik blijf er bij, die vergelijking van jou is ookniet hetzelfde.
    En ik ben slecht om alles te lezen weetjewel. (krul)


    Smiling but close to tears.

    ScrapAttack schreef:
    (...)

    Hahahaha dat is een goeie.
    Maar dan kan je ook zeggen dat je pettenbelasting moet betalen ofzo xd

    Ja maar er zijn minder mensen die een pet dragen xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet ik niet. O,o we hebben gewoon teveel aso's in Nederland.
    Ik ken trouwens iemand die bij Wilders in de straat woont. En die is ook Turks, ze zei dat er overal camera's enzo bij zijn huis hangen, en toen wilden ze een moslim-wandelclub gaan oprichten en dan de hele tijd langslopen en naar die camera's kijken, weet je wel. Uiteindelijk toch maar niet gedaan xD

    trouwens, wie is het opgevallen dat Wilders alleen maar zegt wat er allemaal slecht is en nooit met een goede oplossing (die reqlistisch is, dus) aankomt?


    Alis volat propriis

    ScrapAttack schreef:
    Hij heeft goeie ideeën maar ook slechte. Zoals hoofddoekbelasting. Hoe kom je erop :')

    HAHA! LOL, oh man. Opmerking van de dag :'D
    Hoofddoekbelasting. Als dat woord niet te lang was geweest zou 't een vet gave username zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Je zegt zelf dat ook sommige nederlanders dat willen doen. Maar de buitenlanders die dat willen zijn onbeschoft? ¬¬
    Natuurlijk wel, maar buitenlanders al helemaal. Die zijn hier te gást, ze moeten blij zijn dát ze hier zoveel voorzieningen krijgen.

    Ik zou zelf nooit op de Pvv stemmen.

    En onder buiterlanders: behoren niet alleen turken en marokkanen, maar ook duitsers, amerikanen, polen. Ect? Waarom wordt daar nooit wat van gezegd?


    You can run but not hide

    Mag ik even mededelen dat de PVV niet als enige partij de studiefinanciering wil behouden? Ook 't CDA wil het behouden. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Up schreef:
    (...)

    oke nou sorry hoor, maar ik blijf er bij, die vergelijking van jou is ookniet hetzelfde.
    En ik ben slecht om alles te lezen weetjewel. (krul)
    It's okay, haha. Mijn vergelijking komt op hetzelfde standpunt neer. Alleen is dit persoonlijker opgesteld. Maar het aspect is toch werkelijk hetzelfde hoor.