• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mercury schreef:
    (...)

    Juist wel.
    JUIST wel.

    Hij houd vast aan zijn eigen ideeën, in tegenstelling tot de meeste andere partijen die zeggen wat eht volk wil horen.
    Echt, die man verdient zoveel meer respect om die reden.

    Hij zegt ook precies wat het volk wil hoor. Anders zouden ze niet op hem stemmen.
    En ik vind gewoon dat hij daar niet trots op kan zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    Nu schiet me ineens wat te binnen. Was Wilders niet degene die opperde voor knieschoten als waarschuwingen voor criminele (Marokkaanse) jongeren? Zo niet, wie was dat wel?


    Hoop het niet.
    anders word ik bang van hem.


    Smiling but close to tears.

    Guitarsolo schreef:
    Ameeeeerika - Obama.

    I mean, dan zou ik naar Amerika emigreren, no way josé dat wilders aan de macht in ons kikkerlandje komt héhé


    Goed gezegt, Lotte!


    we've only said goodbye with words

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Hij zegt ook precies wat het volk wil hoor. Anders zouden ze niet op hem stemmen.
    En ik vind gewoon dat hij daar niet trots op kan zijn.


    Nou..

    Dat denk ik neit.

    Als hij moet lopen met kogelvrije vesten en bodyguards dan is dat NIET omdat iedereen het met hem eens is.
    Ik vind het superknap dat hij niet terugkrabbelt, ondanks al die bedreigingen.
    Die man moet verdomme elke avond ergens anders slapen, puur en alleen omdat hij gelooft in waar hij voor staat. En dat kunnen niet veel mensen.

    Je hoeft het echt niet met hem eens zijn, maar je moet hem nageven dat dat écht wel lef en standvastigheid toont.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)

    Nou..

    Dat denk ik neit.

    Als hij moet lopen met kogelvrije vesten en bodyguards dan is dat NIET omdat iedereen het met hem eens is.
    Ik vind het superknap dat hij niet terugkrabbelt, ondanks al die bedreigingen.
    Die man moet verdomme elke avond ergens anders slapen, puur en alleen omdat hij gelooft in waar hij voor staat. En dat kunnen niet veel mensen.

    Je hoeft het echt niet met hem eens zijn, maar je moet hem nageven dat dat écht wel lef en standvastigheid toont.

    Döh. maar hij zegt precies de dingen waar de mensen nu behoefte aan hebben. Alleen wat hij over moslims etc. zegt gaat te ver en vandaar dat kogelvrije vest en die bewaking.
    Dat heeft Ayaan Hirsi Ali trouwens ook gedaan, dat onderduiken vanwege haar mening. En serieus, ik heb er geen respect voor. Ja oke, je mag je mening zeggen maar ga dan ook gewoon niet te ver.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Döh. maar hij zegt precies de dingen waar de mensen nu behoefte aan hebben. Alleen wat hij over moslims etc. zegt gaat te ver en vandaar dat kogelvrije vest en die bewaking.
    Dat heeft Ayaan Hirsi Ali trouwens ook gedaan, dat onderduiken vanwege haar mening. En serieus, ik heb er geen respect voor. Ja oke, je mag je mening zeggen maar ga dan ook gewoon niet te ver.

    Maar Geert Wilders duikt juist níet onder en dát respecteer ik. Ik respecteer dat juist wel. Dat jij dat niet doet, is gewoon jou visie in deze kwestie, en dat is prima. Wat zou jij stemmen, als ik vragen mag?


    ars moriendi

    Waarom ik op de PVV zou stemmen?
    Ik vind Wilders een charismatisch man. Ik kan 't niet helpen en hij spreekt de taal van de burgers. Oké, niet de taal van de marokkaanse burgers, maar hij praat niet met al die poespas en ik ben het grotendeels eens met zijn standpunten. Alleen dat TBSpuntje vind ik niet super en iets minder radicaal tegenover de hierwonende allochtonen mag ook best :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mercury schreef:
    (...)

    Nou..

    Dat denk ik neit.

    Als hij moet lopen met kogelvrije vesten en bodyguards dan is dat NIET omdat iedereen het met hem eens is.
    Ik vind het superknap dat hij niet terugkrabbelt, ondanks al die bedreigingen.
    Die man moet verdomme elke avond ergens anders slapen, puur en alleen omdat hij gelooft in waar hij voor staat. En dat kunnen niet veel mensen.

    Je hoeft het echt niet met hem eens zijn, maar je moet hem nageven dat dat écht wel lef en standvastigheid toont.

    Mee eens, maar het is ook écht heel erg dat dat moet. Om maar eens even ergens over te beginnen. Het was toch vrijheid van meningsuiting? Ik wed dat Pim Fortuyn dat gemerkt heeft.
    Echt. Waar gaat het heen met Nederland.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij zegt allemaal dingen die het volk graag wil horen, maar zijn ideeen zijn helemaal niet realistisch. Hij zegt wel dat je niet mag bezuinigen op de aow en hypotheekrenteaftrek, maar komt zelf ook niet met realistische alternatieven.
    Het enige wat hij zegt is dat we moeten bezuinigen op de massaimmigratie, omdat er teveel moslims zijn. Maar van de groep mensen die jaarlijks naar nederland komt is maar 10% moslim, en dat zegt hij er dan weer niet bij.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mercury schreef:
    (...)
    Maar Geert Wilders duikt juist níet onder en dát respecteer ik. Ik respecteer dat juist wel. Dat jij dat niet doet, is gewoon jou visie in deze kwestie, en dat is prima. Wat zou jij stemmen, als ik vragen mag?

    Hij dook wel onder. Samen met Hirsi Ali.
    Pvda of Groenlinks. Hoewel Wilders met een aantal standpunten wel gelijk heeft vind ik zijn ideeën over een aantal dingen wel iets té ver gaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stel je even voor dat Wilders premier is en de PVV de enige regerende partij.
    Hij werkt alle allochtonen en vooral islamieten het land uit.
    .... en dan?

    Met alle respect hoor, maar volgens mij heeft hij geen flauw benul van wat hij met die macht moet.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    Stel je even voor dat Wilders premier is en de PVV de enige regerende partij.
    Hij werkt alle allochtonen en vooral islamieten het land uit.
    .... en dan?

    Met alle respect hoor, maar volgens mij heeft hij geen flauw benul van wat hij met die macht moet.

    Daar zullen we alleen achter komen als hij daadwerkelijk aan de macht komt he ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Daar zullen we alleen achter komen als hij daadwerkelijk aan de macht komt he ;p

    Dan ga ik emigreren x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    Stel je even voor dat Wilders premier is en de PVV de enige regerende partij.
    Hij werkt alle allochtonen en vooral islamieten het land uit.
    .... en dan?

    Met alle respect hoor, maar volgens mij heeft hij geen flauw benul van wat hij met die macht moet.

    Hij moet wel beseffen dat als hij álle allochtonen het land uit gooit dat wel gevolgen heeft voor de economie.
    En je hebt gelijk. Als hij eenmaal de macht heeft weet hij ook niet meer wat hij moet doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als hij aan de macht komt verhuis is echt serieus naar een ander land. Amerika <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3