• Dat heb ik gisteravond ontdenkt, al wist ik dat wel al langer.
    Nee, ik was niet dronken. Ik kon niet helemaal recht meer lopen of fietsen, maar ik kon wel helder nadenken over het feit dat ik nog niet mag drinken en ik er dus voor moest zorgen dat mijn ouders niet doorhadden toen ik halfbezopen thuiskwam.
    En zoveel had ik nog niet eens op Ö

    Kunnen jullie goed tegen alcohol?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Geen idee, ik heb het nog nooit gedronken, buiten een paar slokjes van anderen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 12:58 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij is dat echt weird.
    De ene keer word ik heel snel dronken en de andere keer helemaal niet ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Normaal gezien kan ik er goed tegen. Maar ik mag nooit weggaan achter een té zware dag, want dan ga ik onderuit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yep, ik kan goed tegen alcohol. En dat is niet altijd een voordeel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Yep, ik kan goed tegen alcohol. En dat is niet altijd een voordeel.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet het niet, nog nooit gedronken.


    Life is hard and then we die

    Ben niet zo voor alcohol, maar een tijdje geleden deed ik met vriendinnen een kroegentocht ter ere van een verjaardag. :')

    En haha, die mensen kunnen zo hard zuipen dat het niet normaal is, en dat zonder dronken te worden!

    Maar ik heb evenveel gedronken, gewoon elk rondje meegedaan. :')

    Je wilt niet weten hoe hard ik heb liggen kotsen. ._.

    Ik drink geen alcohol :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik kan eigenlijk heel goed tegen alcohol. Mijn vriend ook, maar als wij tegelijk zouden drinken, zou hij sneller dronken zijn dan ik. x]

    Maar het is zoals het is, je kan er neit op trainen. En als je daarop toch probeert te trainen vergal je enkel je lever maar. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als ik niet mix kan ik er redelijk tegen D:

    Rifles schreef:
    Geen idee, ik heb het nog nooit gedronken, buiten een paar slokjes van anderen.


    Never run out of reasons to smile...

    Nee absoluut niet haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben 13, mag het dus nog niet.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, ik heb een paar weken geleden echt allemaal van die enge mixdrankjes vol wodka en een heel klein beetje sap gekregen, en ik was hooguit een beetje aangeschoten:')

    Al die Slovenen (het was op uitwisseling) waren trouwens al om na 2 glazen :') *facepalm*


    ars moriendi

    Ik kan er steengoed tegen, alleen vind ik het niet lekker.


    Vainglorious