• Dat heb ik gisteravond ontdenkt, al wist ik dat wel al langer.
    Nee, ik was niet dronken. Ik kon niet helemaal recht meer lopen of fietsen, maar ik kon wel helder nadenken over het feit dat ik nog niet mag drinken en ik er dus voor moest zorgen dat mijn ouders niet doorhadden toen ik halfbezopen thuiskwam.
    En zoveel had ik nog niet eens op Ö

    Kunnen jullie goed tegen alcohol?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, eig niet. Eén keer eens een glas witte wijn gedronken, maar toen wist ik al dat ik moest stoppen, want ik voelde me toen al helemaal draaierig worden:S

    Hmhmh, ik heb leren drinken bij de scouts.
    Ik kan er behoorlijk goed tegen dus.

    ik kan er te goed tegen, iets wat ik best we ljammer vind. ik moet egt veel ophebben wil ik er wat van merken.
    oke behalven met Tiguila. daarvan ben ik al na 3 glasen aangeschoten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Miauw schreef:
    Yep, ik kan goed tegen alcohol. En dat is niet altijd een voordeel.


    it's true; i love you.

    Ik kan er goed tegen, maar ook ik heb mijn grenzen wel geleerd. Haha, heb al een behoorlijk aantal kotspartijen op mijn naam staan. (:

    Haha, ik kan er ook niet goed tegen. Op mijn verjaardag had ik 2 rosébiertjes op en ik was overhyper en flikkerde half om? XD


    Why should we live in a world so imperfect, if we can live in a world created by our dearest memories?

    Ik weet al zeker dat ik tegen 4 krieken en een pintje kan ^^)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mwah, gaat wel.


    We can only learn to love by loving.

    Redelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rifles schreef:
    Geen idee, ik heb het nog nooit gedronken, buiten een paar slokjes van anderen.

    Na één biertje ben ik al zo'n beetje half bezopen ;x I have like, zero alcohol tolerance.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan er heel goed tegen. Ik word op zich snel aangeschoten.. Ik weet waar mijn grenzen liggen en wanneer ik even niet moet drinken. Dus ik kan er goed tegen (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Redelijk, geloof ik...?
    Maar ik stop altijd zosnel ik iets begin te voelen...

    Nee, ik kan er niet tegen maar drink wel als ik de kans krijg. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan heel goed tegen alcohol, ik heb 2x echt goed gedronken, maar was nog niet dronken en de volgende ochtend was ik nog fit. Maar ik drink meestal niet, ik heb er niet zo'n behoefte aan, en 2 vriendinnen van mij zuipen zich zowat klem, dus dan wil ik dat er tenminste nog een nuchtere bij is dus die rol neem ik dan maar op me;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.