• Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Maar wordt het boek dan doorgegeven? En hoe?

Keep calm and love Zayn Malik =)

Reventon schreef:
    (...)
    Hahaha ;'D Hoe kan je dat nou verneuken ;D Je hoofdstuk is totaal iets persoonlijks, met je eigen personage. Het enige dat 'verplicht' is, is dat je personage het boek heeft en het op 't eind van het hoofdstuk weer ergens achter laat. Voor de rest mag er gebeuren wat je maar wil.

Ja oke haha maar dan wil na mijn hoofdstuk niemand het weer lezen omdat ik mijn hoofdstuk dan verneukt heb ;3

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Cayenne schreef:
    Maar wordt het boek dan doorgegeven? En hoe?

We maken er een story van op Quizlet, dus geen echt boek ;)

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Miauw schreef:
    (...)
    We maken er een story van op Quizlet, dus geen echt boek ;)

ah, oke, bedankt ^^

Cloudburst schreef:
    Ik wil meedoen! :Y)

Some people make the world special just by being in it

Reventon schreef:
    (...)
    Bijvoorbeeld.

Personage A heeft 't boek, maakt iets mee, laat het boek ergens achter.?? - Dat is dan 1 hoofdstuk, met schrijver X-
    Dan vind personage B het boek, maakt iets mee, alaat het boek ergens achter - Dat is dan het 2e hoofdstuk, van schrijver Y-
    En zo verder...
    Snap je ?

Neen, nu ben ik toch even niet mee ^^

Reventon schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet ;P Er is altijd wel iemand gek genoeg om verder te lezen ^^

Haha ;3

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

I'm in :Y):9~

And now we're counting down to Phase Zero.

Cayenne schreef:
    (...)
    Neen, nu ben ik toch even niet mee ^^

Het is de bedoeling dat je 1 (of meerdere) hoofdstukken schrijft. Aan het eind van elk hoofdstuk schrijf je dat je personage het boek ergens achter laat (in de trein, het park etc.)

Oeh, tof!
    Ik doe mee :3

I may not always be perfect, but I'll always try.

Reventon schreef:
    (...)
    Laat me het ff stuk voor stuk uitleggen ;P

Het verhaal gaat over een reizend boek, zeg maar. Ieder hoofdstuk van de story gaat er over, dat een ander persoon het boek in handen heeft. Het is gaat niet over een echt boek, maar een fictief. Dus een fictief personage, komt op het fictieve idee om een fictief boek achter te laten in een fictieve trein. Daar vind een ander persoon het - dan zitten we al aan een nieuw hoofdstuk, geschreven door een ander persoon-.
    Enzo verder ;D

ah, nu kan ik volgen..
    bv. persoon 1 vind die boek op de trein en laat hem achter in een bushokje enzo..? (niet alleen in de trein he ^^)

Misschien kun je een lijstje maken met mensen die mee willen doen?
    Ik wil trouwens ook meedoen =D

Life is hard and then we die

I'm in!

Wordt de inhoud van het fictieve boek genoemd of gaat een hoofdstuk echt alleen maar over wat de persoon ermee doet?

Arachne schreef:
    I'm in!

Wordt de inhoud van het fictieve boek genoemd of gaat een hoofdstuk echt alleen maar over wat de persoon ermee doet?

Het lijkt me dat je dat helemaal zelf mag weten? Aangezien iedereen voor zichzelf een hoofdstuk schrijft...

Reventon schreef:
    (...)
    Wat me wel leuk leek was om het hoofdpersonage van dat boek een naam te geven, en dat je voor de rest mag kiezen wat er mee gebeurt. Je hoeft 't boek ook niet persé te verwerken in je verhaal - Qua inhoud dan-. Het kan net zo goed zijn dat je personage 't op zak heeft. Wat bij voorbeeld allemaal kan:

- Je schrijft over je personage die het boek leest en wat hij/zij er van vind
    - Je schrijft over je personage die het boek leest en zich verbonden voelt met het hoofdpersonage. - De lezer kan dan bijv. via een flashback ofzo ontdekken waarom-
    - Je schrijft over iemand die het boek vind en met het boek ook zijn/haar grote liefde tegenkomt en je die liefde verder beschijft, het boek komt er dan niet meer in als hoofdonderwerp.
    - Je schrijft over iemand die het boek vind en iets of iemand dierbaar verliest.
    - ...

Het hangt echt hélemaal van jezelf af. Je mag er mee doen wat je wil, het enige is dat je personage het boek vindt aan het begin van je hoofdstuk en het weer kwijtraakt aan het eind (:

Ah, nice!
    Can't wait*-*