• Heee ;D

    Een tijdje geleden kreeg ik een ideetje, en vandaag dacht ik; screw it, ik vraag het gewoon even.

    Naja, waar eht dus over gaat.
    Ik dacht zo, sinds er hier veel getalenteerde schrijvers zitten, om met zoveel mogelijk Quizletters een story te schrijven.
    Dit was het concept dat ik voor ogen had, maar dat kan net zo goed iets anders worden.

    Een meisje besluit om een boek te laten liggen in de trein zodat iemand anders het vind. Die persoon kan het dan lezen, ofzo, en het dan ergens anders achter laten zodat een nieuw iemand het boek vind. Het doel is om zoveel mogelijk mensen dat boek in handen te laten hebben.

    Wat ik dus dacht is om zoveel mogelijk schrijvers hier ieder een hoofstuk te laten schrijven over iemand die dat boek heeft, of het vind, of whatever.

    Ik weet dat het nog niet helemaal is uit gewerkt, maar ik dacht; even polsen om te kijken of jullie er voor te vinden zijn. Ik vond 't wel leuk ;'D

    Naja, wat denken jullie ?


    Even iets ophelderen;

    Je bent - als je meedoet- niet gebonden aan de story. Je hoeft niet om de zoveel tijd een hoofdstuk te schrijven. Gewoon elk hoofdstuk een andere schrijver. Als je wil mag je er ook meerdere schrijven, maar dat is zeker niet verplicht ;D


    Volgende week - ik heb nu examens - komt hier nog een officieel topic over, met alle informatie netjes op een rijtje gezet. Daar kan je je ook aanmelden om mee te doen en vragen stellen ^^ Ondertussen leg ik een lijst aan van mensen die ook mee willen doen en die komt dan ook in dat topic te staan ;D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:33 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ga je dan meteen de story activeren? Want als je zo opeens uit het niets een hoofdstuk moet schrijven weet je niet wat er daarvoor is gebeurd? :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Reset schreef:
    Ga je dan meteen de story activeren? Want als je zo opeens uit het niets een hoofdstuk moet schrijven weet je niet wat er daarvoor is gebeurd? :')

    Tuurlijk :) De story komt online, ik schrijf de inleiding, die komt online te staan en zo weet de volgende waar hij/zij 't boek moet vinden en kan het hoofdstuk beginnen schrijven. Dat komt dan ook online te staan en zo gaat het verder ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)
    Tuurlijk :) De story komt online, ik schrijf de inleiding, die komt online te staan en zo weet de volgende waar hij/zij 't boek moet vinden en kan het hoofdstuk beginnen schrijven. Dat komt dan ook online te staan en zo gaat het verder ;D

    Oeeh super stoer. Coun't me in! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Reset schreef:
    (...)
    Oeeh super stoer. Coun't me in! :9~

    Je staat op de lijst ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil zeker ook meedoen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh super, ik wil heel graag een hoofdstuk schrijven! Maar het is precies als Baboon zegt: er moeten wel wat regels van tevoren vastgesteld worden. Anders krijgen we echt 20 verschillende schrijfstijlen door elkaar en op breezertaal zit ook niemand te wachten.


    It's time to be happy again.

    ik zou ook wel mee willen doen, het is trouwens ook een heel leuk idee!

    'k vind het leuk ^^
    zelf schrijf ik niet, maar wil het best wle lezen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil graag meedoen! Lijkt me echt super :]

    Maar ik had een vraagje, want is het echt al een boek met bijvoorbeeld een verhaal van iemand erin? Zegmaar de persoon die hem het eerst achterlaat, heeft die dat verhaal geschreven?
    En dat dan de persoon die daarna komt, dat die daar ook iets inschrijft?
    Of gaat het echt alleen maar om dat boek dat meegedragen word enzo? ö


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Rainfall schreef:
    Ik wil graag meedoen! Lijkt me echt super :]

    Maar ik had een vraagje, want is het echt al een boek met bijvoorbeeld een verhaal van iemand erin? Zegmaar de persoon die hem het eerst achterlaat, heeft die dat verhaal geschreven?
    En dat dan de persoon die daarna komt, dat die daar ook iets inschrijft?
    Of gaat het echt alleen maar om dat boek dat meegedragen word enzo? ö

    Het is gewoon een willekeurig boek (: De eerste persoon heeft 't niet geschreven ofzo. 't Is gewoon één of ander boek van één of andere schrijver (; De schrijvers van de hoofdstukken mogen zelf kiezen over wat het gaat. Het kan goed zien dat bij schrijver A het gaat over iemand die in een depressie zit, terwijl schrijver B het over cowboys heeft.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)
    Het is gewoon een willekeurig boek (: De eerste persoon heeft 't niet geschreven ofzo. 't Is gewoon één of ander boek van één of andere schrijver (; De schrijvers van de hoofdstukken mogen zelf kiezen over wat het gaat. Het kan goed zien dat bij schrijver A het gaat over iemand die in een depressie zit, terwijl schrijver B het over cowboys heeft.


    Ah okee, ik snap het :'D
    Dankjewel. ^^


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Mug ik ook :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Mug ik ook :3

    Je staat op de lijst ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    doet ook me:Y)

    Ironhide schreef:
    doet ook me:Y)

    Numéro 33


    Frankly my dear, I don't give a damn.