• Heee ;D

    Een tijdje geleden kreeg ik een ideetje, en vandaag dacht ik; screw it, ik vraag het gewoon even.

    Naja, waar eht dus over gaat.
    Ik dacht zo, sinds er hier veel getalenteerde schrijvers zitten, om met zoveel mogelijk Quizletters een story te schrijven.
    Dit was het concept dat ik voor ogen had, maar dat kan net zo goed iets anders worden.

    Een meisje besluit om een boek te laten liggen in de trein zodat iemand anders het vind. Die persoon kan het dan lezen, ofzo, en het dan ergens anders achter laten zodat een nieuw iemand het boek vind. Het doel is om zoveel mogelijk mensen dat boek in handen te laten hebben.

    Wat ik dus dacht is om zoveel mogelijk schrijvers hier ieder een hoofstuk te laten schrijven over iemand die dat boek heeft, of het vind, of whatever.

    Ik weet dat het nog niet helemaal is uit gewerkt, maar ik dacht; even polsen om te kijken of jullie er voor te vinden zijn. Ik vond 't wel leuk ;'D

    Naja, wat denken jullie ?


    Even iets ophelderen;

    Je bent - als je meedoet- niet gebonden aan de story. Je hoeft niet om de zoveel tijd een hoofdstuk te schrijven. Gewoon elk hoofdstuk een andere schrijver. Als je wil mag je er ook meerdere schrijven, maar dat is zeker niet verplicht ;D


    Volgende week - ik heb nu examens - komt hier nog een officieel topic over, met alle informatie netjes op een rijtje gezet. Daar kan je je ook aanmelden om mee te doen en vragen stellen ^^ Ondertussen leg ik een lijst aan van mensen die ook mee willen doen en die komt dan ook in dat topic te staan ;D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:33 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Superidee! I'm in!


    Felix

    i like it ^-^


    #WWED - What Would Emma Do?

    ohh ik doe mee ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik wil wel mee doen..
    maar heel erg snap ik het nog niet:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    super cool!
    ik doe meee :Y)

    vraagje:
    komt dat boek dan steeds op dezelfde plaats terug?
    of hij verplaatst?
    want als hij verplaatst moet je weten na wie je bent, dat je hem kan aan vullen zeg maar :x
    xxx

    i'm in!


    Imperfection Is Beautiful

    ow wacht!
    gaat het dan niet via de site maar door de echt wereld xD
    omg ik ben me nu al dingen aan het verbeelde(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Lijkt me wel wat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dit is écht een heel cool idee.
    I'm in, zeker weten, geen twijfel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lijkt me leuk zeker doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien kun je best even een lijstje maken met wie er mee doet en wie wanneer een hoofdstuk mag schrijven, zodat het geen grote warboel is. (:

    Duo schreef:
    vraagje:
    komt dat boek dan steeds op dezelfde plaats terug?
    of hij verplaatst?
    want als hij verplaatst moet je weten na wie je bent, dat je hem kan aan vullen zeg maar :x
    xxx

    Het gaat om een digitaal boek hea ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prodigy schreef:
    Misschien kun je best even een lijstje maken met wie er mee doet en wie wanneer een hoofdstuk mag schrijven, zodat het geen grote warboel is. (:

    Ben ik mee bezig , en ik dacht zo om de volgende telkens een PB te sturen wanneer hij/zij aan zijn/haar hoofdstuk kan beginnen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil ook wel mee doen. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.