• Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ga je dan meteen de story activeren? Want als je zo opeens uit het niets een hoofdstuk moet schrijven weet je niet wat er daarvoor is gebeurd? :')

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Reventon schreef:
    (...)
    Tuurlijk :) De story komt online, ik schrijf de inleiding, die komt online te staan en zo weet de volgende waar hij/zij 't boek moet vinden en kan het hoofdstuk beginnen schrijven. Dat komt dan ook online te staan en zo gaat het verder ;D

Oeeh super stoer. Coun't me in! :9~

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik wil zeker ook meedoen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Oh super, ik wil heel graag een hoofdstuk schrijven! Maar het is precies als Baboon zegt: er moeten wel wat regels van tevoren vastgesteld worden. Anders krijgen we echt 20 verschillende schrijfstijlen door elkaar en op breezertaal zit ook niemand te wachten.

It's time to be happy again.

ik zou ook wel mee willen doen, het is trouwens ook een heel leuk idee!

'k vind het leuk ^^
    zelf schrijf ik niet, maar wil het best wle lezen ^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik wil graag meedoen! Lijkt me echt super :]

Maar ik had een vraagje, want is het echt al een boek met bijvoorbeeld een verhaal van iemand erin? Zegmaar de persoon die hem het eerst achterlaat, heeft die dat verhaal geschreven?
    En dat dan de persoon die daarna komt, dat die daar ook iets inschrijft?
    Of gaat het echt alleen maar om dat boek dat meegedragen word enzo? ö

And he's the only person who ever left me breathless.

Reventon schreef:
    (...)
    Het is gewoon een willekeurig boek (: De eerste persoon heeft 't niet geschreven ofzo. 't Is gewoon één of ander boek van één of andere schrijver (; De schrijvers van de hoofdstukken mogen zelf kiezen over wat het gaat. Het kan goed zien dat bij schrijver A het gaat over iemand die in een depressie zit, terwijl schrijver B het over cowboys heeft.

Ah okee, ik snap het :'D
    Dankjewel. ^^

And he's the only person who ever left me breathless.

Mug ik ook :3

SLOAN.

doet ook me:Y)

Paraguay schreef:
    Lijkt me echt een super leuk idee, maar aangezien het vaak al lastig is om met twee mensen een story te schrijven, het gaat lukken met 10 of zelfs meer..
    MAAR, I'm in. ;D

Het gaat moeilijk worden, maar ik doe zéker mee!

You move me ......... Kurt

Geesz doet mee!

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Dan moet je denk ik idd wel een volgorde maken van wie wanneer mag schrijven, maar te vet idee!

Alis volat propriis

Ik wil wel meedoen c:
    Alleen snap ik nog niet helemaal wát je moet schrijven.

I live for the applause, you will die for it.

Ik doe mee. :Y) Maar hoe weet ik wanneer ik aan de beurt ben? Is niet handig als je misschien hier de lijst met namen zet of bij de story zelf, dat je die alvast aanmaakt?

Tom and Georg could write a bad romance.