• And no one can beat us. Portugal, Springbreak and Argentinia.

    1. Whitney neemt deel aan een voetbal zomerkamp, waar ze tot haar verbazing les krijgt van een aantal beroemde voetballers. Het hele zomerkamp zou in het teken staan van voetbal, maar wat als dat ineens veranderd en alles ineens in het theama staat van liefde. En alle meiden niet van de knappe voetballers af kunnen blijven terwijl Whitney niets liever wil dan voetballen.
    en
    2. Aïsha is een 18 jarig meisje dat nog nooit eerder van het WK heeft gehoord. Maar dat maakt voor haar niet veel uit want ze haat het WK. Op een dag komt ze voetballer, Ibrahim Afellay, tegen die deelneemt aan het WK. Ze raken bevriend zonder dat ze weet dat hij een voetballer is, want hij weet dat ze voetbal haat. Aïsha begint gevoelens voor hem te krijgen tot hij weg gaat voor het WK, en zij er dan achter komt dat hij een voetballer is.

    Rollen eerste idee:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballer naar keuze.
    Zelfbedachte rol.
    Geen Torres, Messi, Villa en Ronaldo! Die zijn bezet.

    Rollen tweede idee:
    Beste vriendin: Honduras.
    Vriendinnetje van Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Denmark
    Beste vriendin van hoofdrolspeelster en toekomstige vriendin Riccardo Montolivo: Arrogant
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova
    Vriendinnetje Dirk Kuyt: Balpen
    Vriendinnetje David Villa: ImNotOkay

    Vriendin
    Zelfbedachte rol
    Vriendinnetje/vrouw/verloofde voetballer.
    Geen Torres, Messi en Ronaldo!

    Invullen:
    Rol:
    Idee 1 of 2:
    Naam
    Achternaam
    Leeftijd
    Karakter
    Plaatje en beschrijving:
    Extra:
    Titel:

    Ja je mag een rol voor beide ideeën maar dan moet je dat ding wel 2 x invullen!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Springbreak schreef:
    (...)
    Of Villa of Afellay en Elia krijg je er gratis bij :Y)


    Oke david villa.
    -zwak voor spanjaarden- :9~


    Smiling but close to tears.

    VOOR IDEE: 1!!

    Rol: Beste vriendin van hoofdpersoon en toekomstige vriendin van Klaas-Jan Huntelaar
    Idee 1 of 2: 1
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Brutaal, zelfverzekerd, grappig, stoer, sportief, moedig, vrolijk, spontaan, lief, overbezorgd. Als het om sport gaat, is ze heel leergierig; Ze wilt alles kunnen.
    Plaatje en beschrijving: Kim is een stoere meid. Ondanks dat ze zich niet met haar lichaamshouding bezig houd, is ze toch erg mager. Kim heeft donkerbruin haar met wat rode tinten erdoorheen wat een warme uitstraling geeft. Kim's ogen zijn zeeblauw en erg helder. Haar lichaam is soepel, erg soepel maar dat komt gedeeltelijk ook door haar sport.
    Extra: Kim zit op boksen en ze houd van graffiti en trainingspakken. Kim is half Nederlands en half Amerikaans.
    Titel: Soocer can't be better than this!

    Mag ik alsjeblieft de rol?


    Vainglorious

    Rol: Vriendinnetje van Simon Kjaer, nomnom , en een van Withney's vriendinnen
    Idee 1 of 2: Idee 1
    Naam: Araya
    Achternaam: Nomithako
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Araya is een koppig meisje, ze heeft ook niet veel aan haar vader, van wie ze heeft ondekt op haar 16e dat hij haar vader is. Gelukkig kan ze wel met hem opschieten, en Araya heeft oner ie koppigheid toch wel een klein hartje.
    Plaatje en beschrijving: Klik
    Extra: Ondanks het feit dat ze een Japanse achternaam heeft, is ze totaal niet Japans, ze is meer Amerikaans, zoals haar vader.
    Titel: Just a football game, not a love match


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    En nu ga ik hem voor je reserveren, (krul)

    IK ZEI HET NOG ZO! (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    IK ZEI HET NOG ZO! (cat)

    Maar ik doe altijd het tegenovergestelde van wat jij me vertelt (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casanova schreef:
    (...)
    IK ZEI HET NOG ZO! (cat)

    Wahaa, vul maar gewoon in. Iedereen weet dat je het stiekem wel wil. (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Guitarsolo schreef:
    Rol: Vriendinnetje van Simon Kjaer, nomnom , en een van Withney's vriendinnen
    Idee 1 of 2: Idee 1
    Naam: Araya
    Achternaam: Nomithako
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Araya is een koppig meisje, ze heeft ook niet veel aan haar vader, van wie ze heeft ondekt op haar 16e dat hij haar vader is. Gelukkig kan ze wel met hem opschieten, en Araya heeft oner ie koppigheid toch wel een klein hartje.
    Plaatje en beschrijving: Klik
    Extra: Ondanks het feit dat ze een Japanse achternaam heeft, is ze totaal niet Japans, ze is meer Amerikaans, zoals haar vader.
    Titel: Just a football game, not a love match


    Je kunt Simon hebben in idee 2. Ik heb hem geowned in 1 :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Vriendin
    Idee 1 of 2: 1.
    Naam: Haruko
    Achternaam: Ichigo
    Leeftijd: 16/17 jaar.
    Karakter: Haruko's uiterlijk verraad haar karakter. Ze is schattig en enorm speels. Soms is ze ook nogal afwezig en reageert dan alsof ze uit de lucht is gevallen. Ze denkt te veel na wat soms goed kan zijn, maar soms ook niet. Ze slaapt erg vast, tenminste, ze slaapt "zogezegd" erg vast. Haruko zegt niet veel maar kan af en toe wel een verkeerde opmerking geven. Voor de rest is ze een luisterend oor.
    Plaatje en beschrijving: Foto; Haruko heeft oorspronkelijk zwart haar maar heeft die laten verven naar een oranje getint kleur. Ze is bleek en heeft diepgrijze ogen. Ze heeft ook een gevoel voor mode.
    Extra: Toen ze 14 was verhuisde ze naar (...waar woont Whitney?...) en spreekt soms gebrekkig. Ze gaat enkel naar het zomerkamp zodat ze niet bij haar strenge ouders hoeft te blijven. (streng bedoel ik dat ze niet veel vrijheid heeft)
    Titel: Less flirting more soccer?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 17:36 ]


    All this dampness is damp.

    VOOR IDEE: 2!!

    Rol: Beste vriendin van hoofdrolspeelster en toekomstige vriendin Riccardo Montolivo
    Idee 1 of 2: 2
    Naam: Isabella
    Achternaam: Rodriquez
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Vurig, moedig, soms een tikkeltje brutaal, is erg verlegen in de buurt van jongens en oudere. Erg slim, behoorlijk overbezorgd en erg behulpzaam. Sportief en actief ingesteld. Een echt meisjes-meisje.
    Plaatje en beschrijving: Isabella heeft een smal en klein gezicht wat prachtig combineert bij haar lichaam. Haar ogen zijn goudbruin en haar lippen zijn lichtroze en vol. Haar huid is boterzacht en blank. Isabella heeft donkerbruin haar met wat rode tinten erdoorheen wat een warm gevoel geeft. Haar haren komen tot haar schouders en zijn stijl. Het lichaam van Isabella is slank en soepel en ze heeft een magere taille.
    Extra: Niemand weet dat Isabella een tatoeage heeft op haar linkerheup. Op de tatoeage is de Italiaanse vlag afgebeeld.
    Titel: Can I Trust You?

    Mag ik alsjeblieft de rol?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 20:20 ]


    Vainglorious

    Stiekem wil ik het heel graag inderdaad, haha. Volgens mij ben ik echt zowat in élk WK verhaal hier op Q het vriendinnetje van Messi. Loool (nerd)
    Maar ik blijf erbij Rose- de volgende keer zeg ik dat je hem wél moet reserveren. Oh, en je moet mij even NIET je msn geven, ja? (krul)
    -gaat invullen-


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    IK ZEI HET NOG ZO! (cat)


    Amber,
    vul hem nou maar gewoon in. :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Casanova schreef:
    Stiekem wil ik het heel graag inderdaad, haha. Volgens mij ben ik echt zowat in élk WK verhaal hier op Q het vriendinnetje van Messi. Loool (nerd)
    Maar ik blijf erbij Rose- de volgende keer zeg ik dat je hem wél moet reserveren. Oh, en je moet mij even NIET je msn geven, ja? (krul)
    -gaat invullen-

    Ik overal die van Ronaldo hahaha (krul)
    Nee zo wérkt dat niet hoor :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik overal die van Ronaldo hahaha (krul)
    Nee zo wérkt dat niet hoor :9~


    Ja en ik overal van Elia.
    En daarom wil ik dus niét hier die van Elia zijn.


    Smiling but close to tears.

    Allebei de ideeën zijn zo steengoed. Ik wil echt graag een rol man :9~
    Nu moet ik weer verder met Geschiedenis


    Vainglorious

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ja en ik overal van Elia.
    En daarom wil ik dus niét hier die van Elia zijn.

    Maar ik luister niet naar jou (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3