• And no one can beat us. Portugal, Springbreak and Argentinia.

    1. Whitney neemt deel aan een voetbal zomerkamp, waar ze tot haar verbazing les krijgt van een aantal beroemde voetballers. Het hele zomerkamp zou in het teken staan van voetbal, maar wat als dat ineens veranderd en alles ineens in het theama staat van liefde. En alle meiden niet van de knappe voetballers af kunnen blijven terwijl Whitney niets liever wil dan voetballen.
    en
    2. Aïsha is een 18 jarig meisje dat nog nooit eerder van het WK heeft gehoord. Maar dat maakt voor haar niet veel uit want ze haat het WK. Op een dag komt ze voetballer, Ibrahim Afellay, tegen die deelneemt aan het WK. Ze raken bevriend zonder dat ze weet dat hij een voetballer is, want hij weet dat ze voetbal haat. Aïsha begint gevoelens voor hem te krijgen tot hij weg gaat voor het WK, en zij er dan achter komt dat hij een voetballer is.

    Rollen eerste idee:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballer naar keuze.
    Zelfbedachte rol.
    Geen Torres, Messi, Villa en Ronaldo! Die zijn bezet.

    Rollen tweede idee:
    Beste vriendin: Honduras.
    Vriendinnetje van Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Denmark
    Beste vriendin van hoofdrolspeelster en toekomstige vriendin Riccardo Montolivo: Arrogant
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova
    Vriendinnetje Dirk Kuyt: Balpen
    Vriendinnetje David Villa: ImNotOkay

    Vriendin
    Zelfbedachte rol
    Vriendinnetje/vrouw/verloofde voetballer.
    Geen Torres, Messi en Ronaldo!

    Invullen:
    Rol:
    Idee 1 of 2:
    Naam
    Achternaam
    Leeftijd
    Karakter
    Plaatje en beschrijving:
    Extra:
    Titel:

    Ja je mag een rol voor beide ideeën maar dan moet je dat ding wel 2 x invullen!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar ik luister niet naar jou (krul)


    Maar dat moet wel.
    Anders ga ik je morgen slaan. -cry-
    stiekem wil ik toch afellay.


    Smiling but close to tears.

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik overal die van Ronaldo hahaha (krul)
    Nee zo wérkt dat niet hoor :9~

    Ahahaa, jammer. Ik dacht- Ik kan altijd proberen om een goede manier te vinden om jou te stalken. (nerd)
    -gaat nu echt invullen-


    Hope goes lost but never dies.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Maar dat moet wel.
    Anders ga ik je morgen slaan. -cry-
    stiekem wil ik toch afellay.

    Nou en haha
    en nu heb je pech.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casanova schreef:
    (...)
    Ahahaa, jammer. Ik dacht- Ik kan altijd proberen om een goede manier te vinden om jou te stalken. (nerd)
    -gaat nu echt invullen-

    Bring it on haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar, jij mag hem in deel 2, dan wil ik em in deel 1.


    SLOAN.

    Voor allebei de rollen dezelfde persoon :')


    Rol: Vriendin Lionel Messi :9~
    Idee 1 of 2: Allebei, haha.
    Naam: Amber
    Achternaam: Martin
    Leeftijd: 24
    Karakter: Cassidy's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als 'hippie'. Is er een ruzie? Cassidy sust hem. Zelf past ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Cassidy bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor één dingen bang: Leo verliezen.
    Plaatje en beschrijving: Foto.
    Extra: Cassidy is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van haar toenmalige beste vriend gekregen heeft, voor die ging verhuizen. Ze heeft hem nooit meer gezien, maar heeft het kettinkje altijd om. Fanatiek supporter van Argentinië. :Y)
    Titel:
    Voor 1:
    - Let's just play!
    - Playtime is over
    Voor 2:
    - Gone now I love you
    - Unknown, Getaway


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Voor allebei de rollen dezelfde persoon :')

    Rol: Vriendin Lionel Messi :9~
    Idee 1 of 2: Allebei, haha.
    Naam: Amber
    Achternaam: Martin
    Leeftijd: 24
    Karakter: Cassidy's karakter kun je misschien nog het beste omschrijven als 'hippie'. Is er een ruzie? Cassidy sust hem. Zelf past ze altijd op haar woorden en zal ze nooit bedoeld iemand kwetsen. Haar motto is 'Laat gisteren voor wat het is, en richt je niet op morgen.' Mede daarom lijkt er niets waar Cassidy bang voor is. Sterker nog- ze durft alles aan, en is maar voor één dingen bang: Leo verliezen.
    Plaatje en beschrijving: Foto.
    Extra: Cassidy is zeer gehecht aan een klein, gouden kettinkje dat ze van haar toenmalige beste vriend gekregen heeft, voor die ging verhuizen. Ze heeft hem nooit meer gezien, maar heeft het kettinkje altijd om. Fanatiek supporter van Argentinië. :Y)
    Titel:
    Voor 1:
    - Let's just play!
    - Playtime is over
    Voor 2:
    - Gone now I love you
    - Unknown, Getaway


    Supporter van Argentinie.

    Nou kijk, jij begrijpt mij. :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Supporter van Argentinie.

    Nou kijk, jij begrijpt mij. :9~:9~

    Adôhhh, Argentinië heerst _O_
    En jij bent Argentinië. Dus, jwz haha :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    Adôhhh, Argentinië heerst _O_
    En jij bent Argentinië. Dus, jwz haha :9~


    haha. :9~
    ik roep altijd inplaats van Hup Holland Hup, zeg ik altijd 'Hup Argentinië Hup, Laat de Blauw-witte leeuw niet in z'n hempie staaan.':9~
    En dan zit zon vriendin altijd: rot es op met je argentinie. (krul)


    Smiling but close to tears.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:11 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Argentinia schreef:
    (...)

    haha. :9~
    ik roep altijd inplaats van Hup Holland Hup, zeg ik altijd 'Hup Argentinië Hup, Laat de Blauw-witte leeuw niet in z'n hempie staaan.':9~
    En dan zit zon vriendin altijd: rot es op met je argentinie. (krul)

    Ahaha, nou geloof me- Als ik dat roep ben ik dood. Jeweet mijn msn naam met 'Lionel Messi' in de hoek? Ik heb nu echt al zóveel mensen gehad die me nu een landverrader vinden :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Ow mensies,, die van mij klopt niet.. ik doe hem even opnieuw (:
    Invullen:
    Rol: Vriendin van Dirk Kuyt *is die nog vrij??*
    Idee 1 of 2: Voor allebei de zelfde persoon (:
    Naam: Elainie
    Achternaam: Diablo
    Leeftijd: hmm,, hoe oud is de hoofdpersoon? Dat is dan een vriendin,, en je ziet zelf maar hoe oud je haar maakt (:
    Karakter: Elainie is een leuke, vlotte meid, en ze heeft Dirk ontmoet tijdens een afterparty -even tussendoor- Ze drinkt wel maar niet veel, en als ze drinkt wordt ze alleen maar vrolijk. Ze kan een hekel aan je krijgen als je liegt of iemand in elkaar slaat ofzo.
    Plaatje en beschrijving: Elainie heeft donkerblond haar, dat niet zo heel lang is. Ze heeft een vrolijk gezicht met sproetjes en ze is ongeveer 1.73 meter. Ze ziet er fit uit omdat ze elke week naar de sprtschool gaat.
    http://api.ning.com/files/kTIMmJtB9V84zUs-Fz-fg981xCzD6HsEGRIvWGVsFd2cS9jEOKXkwK5xk2eSY5EvX-B6K9ekPXccXgi4olIJomkr145KKhn2/brown_hair_specials.jpg

    Extra: Ze rookt NIET
    Titel: You go girl <3 *die suckt, doe maar niet*

    Okee hoop dat ik erin kom (:
    ennehm,, die andere moet eigenlijk even weg ><
    xxx


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik ga zo even rollen bekend maken voor idee 2.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zou ik voor idee 2 nog een rol kunnen krijgen als vriendin van David Villa :9~?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    Zou ik voor idee 2 nog een rol kunnen krijgen als vriendin van David Villa :9~?

    Jep (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3