• Als ik bij testen of examens van een taal een woordje niet weet, ga ik altijd wat verzinnen, haha.

    (cat)

    Zo ook gisteren. Ik had examen Duits en we moesten echt heeeeel erg veel kennen. Van woordenschat hebben we een boekje van tweehonderd pagina's, net een klein woordenboekje, en dat moeten we dus allemaal kennen. Vorig semester de helft en dit semester de andere helft. Maar ik dacht 'dat leer ik niet, de grammatica is al genoeg', want dat was ook heel erg veel. Dus ik de grammatica leren enzo.

    Dan op het examen zelf had ik geluk met de woordjes, want drie kwart wist ik zo wel, haha. En dan op een gegeven moment moesten we spons in het Duits invullen. En dat is helemaal niet moeilijk, maar ik kon er écht niet meer opkomen. Dus toen heb ik maar 'Sponzi' opgeschreven. :x

    Ook bij Spaans, dat heb ik als keuzevak, maar we moeten daarvoor nog meer leren dan voor onze hoofdvakken. Dus ik heb eigenlijk heel het jaar niet veel moeite in dat vak gestoken, aangezien ik het volgend jaar toch niet meer ga volgen. En ook echt élke test staat vol met mijn eigen woordcreaties. :')

    En ik ben er zeker van dat jullie dat ook wel eens doen, haha. _O_


    Hhaha. :'D Meestal weet ik de helft van het woord en 'verzin' ik de andere helft. :'D Sponzi klinkt trouwens heel leuk. :'D

    Ik vul meestal de helft in het engels in ;]
    Maar haal zoizo altijd 3e en 4e voor Duits ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik deed dat nooit, ik liet ze dan gewoon open.
    Wat is een spons in het Duits? :x


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik deed dat nooit, ik liet ze dan gewoon open.
    Wat is een spons in het Duits? :x

    Schwamm, haha. :')

    Haha, ja! :Y)
    Mijn frans examen staat echt vol met van die woorden (behalve deze keer, want ik had het obsessief zitten leren(krul))


    All was well.

    Spons is Schwammn, haha. Ik moest dat ook leren voor Duits. ;D
    Maar ik doe dat ook heel vaak, zo woordjes verzinnen. Vooral bij Duits. ;D

    dUITS beter dan FRANS
    mIJN MENING.........
    xn

    'k wou voor Spaans een woordje verzinnen voor 'verkopen' aangezien ze dat vroeg en we dat eigenlijk niet moesten leren, maar ja 't was examen Spaans, dus we konden er moeilijk onderuit. En toen dacht ik dat ik misschien aan het Frans eerst moest denken en dan zo een Spaans woordje moest verzinnen, maar 'k kon ineens geen Frans meer en heb dan lekker onorigineel 'comprar' wat kopen in het Spaans is opgeschreven :X.
    'k ben niet zo goed in het verzinnen van woorden :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij hoeven sowieso niets Nederlands - Duits te leren behalve zinnen, haha.
    En die woorden krijg je dan ook nog eens in een Duitse zin, dus dan gok je het sowieso bijna altijd goed :'D Daarom heb ik ook altijd een 9 voor die zooi ofzo (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vul dan meestal het woord in, maar dan in een andere taal. Van de week is ik het woordje VEEL niet in het Frans & schreef ik HÄUFIG xD

    Ik kon er wat van toen ik nog geschiedenis had, en je kreeg zo'n naam en moest het uitleggen, ik had hele verhalen, hij is zijn been verloren op zijn 12de en blablabla.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha, spons weet ik wel, omdat ik het liedje van Spongebob eens heb geluisterd in het Duits, toen ik klein was ;x
    Maar ik bedenk bij Spaans ook altijd zelf woordjes, nouja, er gewoon -o achteraan plakken, dan klopt het soms nog ook x'D


    Alis volat propriis.

    Sponzi, hahahahahha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Je moet ook gewoon beter leren.(nerd)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha geweldig! :'D als ik met tekenen iets niet weet, vb wie heeft dit en dit schilderij gemaakt, dan vul ik altijd van die domme dingen in als katrien duck of michael jackson x)


    She said: I gotta find out for myself