• Ik zou graag een tattoeage zetten op mijn pols.
    Een chinees teken (2) met een betekenis, ik wil jullie mening hierover en welk woord dan.

    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:26 ]


    -

    Opzich wel leuk jou, het zou mijn keuze niet zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet niet presies hoe dat er uit ziet.
    Foto (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ga hier niet over beslissen want het is jou lichaam en ik houd sowieso niet van tattoo's (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je het echt wilt vooral doen.. Ik vind tattoo's wel gaaf.. Wil er zelf denk ik ook wel een.. Het is een stukje van jezelf dus tja..
    <3.


    Fat chance.

    tja licht eraan je moet die beslissing voor jezelf maken jij bent de genen die er de rest van haar leven me moet lopen niet wij ;)

    maar volgens mij lijkt het me best mooi


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind niet dat je daarover de mening van anderen moet vragen, het is jouw lichaam en dus jouw beslissing.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    'Ons'
    -ligt dubbel-


    Life is hard and then we die

    Als je het echt wilt moet je het doen!
    Ik heb zelf twee tattoo's, ze hebben ook allebei een speciale betekenis.
    Misschien een woord dat verwijst naar iemand waar je echt veel van houd ofzo?


    You’re falling into history.

    Ik zou zelf dat woord kiezen. Een woord dat veel voor je betekend. ;)


    Let the Night embrace you

    het is jouw lichaam en jou keuze, en als je t mij vraagt zou ik iets anders doen, chinese tekens zijn standaard geworden, en als je zelf nog niet weet wat zou ik er heel goed over nadenken, succes:Y)

    ImNotOkay schreef:
    Ik weet niet presies hoe dat er uit ziet.
    Foto (krul)


    http://art-zoo.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/goodluckcalligraphy.jpg


    -

    Wise schreef:
    Als je het echt wilt vooral doen.. Ik vind tattoo's wel gaaf.. Wil er zelf denk ik ook wel een.. Het is een stukje van jezelf dus tja..
    <3.


    Vind ik ook wel, ik weet dat ik er de eerste 10 jaar zeker geen spijt zal van hebben.


    -

    Miauw schreef:
    Ik vind niet dat je daarover de mening van anderen moet vragen, het is jouw lichaam en dus jouw beslissing.


    Ik wil gewoon weten wat anderen er van vinden.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    'Ons'
    -ligt dubbel-

    Daar moest ik ook meteen aan denken. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ironhide schreef:
    het is jouw lichaam en jou keuze, en als je t mij vraagt zou ik iets anders doen, chinese tekens zijn standaard geworden, en als je zelf nog niet weet wat zou ik er heel goed over nadenken, succes:Y)


    Dit klopt, maar het zijn soms prachtige betekenissen.


    -